Koplietošanas automašīnu uzņēmums “CityBee” turpina īstenot ambiciozus attīstības plānus Latvijā un paplašina autoparku ar 40 jauniem transportlīdzekļiem. “CityBee” norāda, ka, salīdzinot ar pirmo Covid-19 vīrusa vilni, šobrīd tirgus kritums ir neliels – pateicoties tam arī uzņēmums neplāno atlikt iesāktos projektus.
Egija Gailuma, “CityBee Latvija” vadītāja: “Sabiedrība kopumā un mēs kā uzņēmums esam iemācījušies sadzīvot ar pandēmiju. Ja pirmajā pandēmijas vilnī pavasarī mēs izjutām tirgus kritumu aptuveni par 30%, tad šobrīd tas ir 10-15% robežās. Jāņem vērā arī sezonalitāte, jo ziemā pieprasījums pēc koplietošanas transportlīdzekļiem ir zemāks, līdz ar to var teikt, ka pieprasījums ir stabils. Tas arī ir spēcīgs impulss mums turpināt īstenot un neatlikt iesāktos plānus par tirgus attīstību. Jāmin, ka esam salīdzinoši jauns tirgus spēlētājs, kas īsā laikā ir kļuvis par tirgus līderi. Šobrīd esam uzsākuši jaunu attīstības posmu un pastāvīgi paplašinām autoparka piedāvājumu ar jaunas nišas transportlīdzekļiem.”
Kopumā šobrīd autoparku veido vairāk nekā 370 transportlīdzekļu. Šobrīd ir noslēgti piegādes līgumi par 40 jaunu transportlīdzekļu piegādi februārī. Autoparks tiks papildināts ar vairāk nekā 40 vienībām Volswagen Golf 8, Nissan Qashqai, Seat Arona un Peugeot 208.
“CityBee” līdz šim nomā ir “Fiat 500”, “Mini Cooper”, “Toyota Corolla”, “Peugeot 308”, un “Fiat Ducato”. Līdzšinējie koplietošanas automašīnu paradumi ir cieši saistīti ar pārvietošanos pilsētā, tāpēc arī “CityBee” lielāko daļu parka veido ekonomiskas un ērti lietojamas pilsētas apstākļos automašīnas.
“CityBee” darbojas 14 pilsētās Eiropā, piedāvājot vieglo un kravas automašīnu, velosipēdu un elektrisko skrejriteņu nomu. Tā mērķis ir piedāvāt ekonomiskas un alternatīvas transporta iespējas, atvieglojot iedzīvotāju pārvietošanos un samazinot vides piesārņojumu pilsētā. Ikviens varēs ērti iznomāt automašīnu, izmantojot lietotni “CityBee”. Aplikāciju viedtālruņiem iespējams lejupielādēt “App Store” un “Google Play” lietotnēs.
“CityBee” ir investīciju uzņēmuma “Modus Group” projekts. “Modus Group” specializējas finansējuma piesaistē autobūves nozarei, atjaunojamās enerģijas un nekustamā īpašuma projektiem.
Kādēļ nav elektroauto?
Pasūti 40 elektro auto un paskaties kāds būs piegādes termiņš. Es vispār brīnos kā Fiqsy izdevās dabūt 100 zojas.
Turklāt, brauciens ar elektrisko Fiqsy izmaksā dārgāk kā ar CityBee vai Carguru. Tātad atbilde ir acīm redzama, pagaidām autoparks ar benzīnniekiem biznesam ir draudzīgāks.
Jā, e-auto ir jāgaida ilgi, bet intereses pēc iemetu acis porsche.lv – lūdzu, ņem Taycan, ir noliktavā un ne jau viens :)
Cik saprotu, tad pirmās nedēļas laikā Fiqsy pazaudēja ~10 mašīnas, kā rezultātā tagad pat nošķaudīties nedrīkst, lai mašīna nefiksētu agresīvu satricinājumu, kā rezultātā bans uz mūžu pakalpojuma lietošanai. Ja publisko auto nomā parādīsies Taycan, labi nebūs.
Fiqsy pasūtījis vēl 150 autiņus un vasarā tie būšot klāt. Nekas nav grūti. CityBee brauc bedrē ar saviem gaisa pirdienautiņiem. Otrais CityBee ir dārgāks jo vēl tiek aprēķināta maksa par km. Pabrauc 20 minūtes un parēķini kas ir izdevīgāk.
kādēļ citybe, fixy ir tik aprobežotas aplikacijas uz CAT S60 par 800€ nedarbojas
Vienīgais labums no elektroauto ir ieskrējiens no vietas, bet fiqsy neļauj braukt ātri, tāpēc no viņiem vispār nav nekādas jēgas, tik pat garlaicīgi kā braukt ar “jauno” tramvaju. Peugeot 308 gan ir riktīgs fun braucamais, motora skaņa tumbās riktīgi ņirdzīga, un ja vēl citybee sanāk lētāks, tad vispār vienos vārtos.
Līdz brīdim kamēr arī Citybee iedomāsies uzlikt telemetriju ar soda punktiem (jo klienti taču sit arī viņu auto).
Citybee vaktē maksimālo ātrumu un izsaka aizrādījumu, ka viņi neatbalsta ātruma pārsniegšanu, aicina pārdomāt un tā vairs nedarīt, un patur tiesības liegt pakalpojumu, ja ignorēsi noteikumus un pārsniegsi +30 tolerances robežu.
Fiqsy neko nebrīdina, brauciena beigās paziņo, ka tu esi nobanots jo 15x nospiedi gāzes pedāli stiprāk kā vajag, 6 reizes nospiedi bremzes pedāli, 4x mainīji joslu, tavs G-force Mūkusalas aplī pārsniedza pieļaujamās kosmiskās vienības un tu 1 reiz pamanījies pārsniegt ātrumu. Tā kā no EV auto izmantošanas nomas pakalpojumā galīgi nav nekādas jēgas, ja vien nav vēlme saprast kas tas EV tāds ir un ko tas ziemā ēd, būs kā saka vienreizēja iespēja uztaisīt testdraivu ar EV un aizmirst par Fiqsy uz viesiem laikiem jo tā KGB(gestapo) uzraudzība ir nebaudāma. Tas pats kas kāzu naktī mīlēt sievu, sievas vecāku uzraudzībā! :D