Reklāma

Google grasoties Android privātuma iespējas tuvināt Apple

Jaunākie raksti

Prezentēti Audi Q4 e-tron un Q4 Sportback e-tron elektroauto

14. aprīlī Audi Progresa svinību dienā zīmols prezentēja savus pirmos kompaktā izmēra SUV modeļus – Audi Q4 e-tron un...

“Adidas” kopā ar “Lego” izstrādājuši atraktīvus skriešanas apavus

Kompānija "Adidas", vēloties savā sporta apavu klāstā ienest vēl kādas svaigas vēsmas, izveidojusi sadarbību ar nevienu citu kā "Lego",...

Sony izziņojis jaunos Xperia 1 III un Xperia 5 III viedtālruņus

Jaunais Sony Xperia 1 III un Xperia 5 III ietver īpašas fotografēšanas funkcijas un iepazīstina ar pasaulē pirmo maināmo...

Latvijas IT uzņēmums D8 Corporation investēs 2 miljonus eiro, lai veicinātu pakalpojumu eksportu uz Tuvajiem Austrumiem

Finanšu programmatūras izstrādātājs un ieviesējs D8 Corporation finanšu tehnoloģiju produktos un jauna pārdošanas un servisa biroja izveidē Tuvajos Austrumos...

Akio Tojoda tiek godināts kā 2021. gada Pasaules gada auto personība

Toyota Motor Corporation (TMC) prezidents un izpilddirektors Akio Tojoda ir 2021. gada Pasaules gada auto personība. Godalgu piešķīra Pasaules gada...

Par Apple jau ir zināms, ka App Tracking Transparency ļaus iPhone un iPad lietotājiem tikt vaļā no reklāmu sekošanas rīkiem, kas nu nemaz neiet pie sirds Facebook. Interesanti, ka arī Google strādājot pie līdzvērtīgiem privātuma rīkiem, bet te ir jāņem vērā, ka Google pati paļaujas uz reklāmu ienākumiem, kamēr Apple savās platformās var reklāmas un dažādus sekošanas rīkus nīdēt ārā bez jūtamiem zaudējumiem.

Google jau iepriekš ir centusies veidot reklāmu bloķēšanas rīkus, kas gan nodēvēta par nevēlamu, uzmācīgu un pārāk lielu reklāmu apkarošanu. Šie rīki ir iebūvēti Chrome tīmekļa pārlūkā, bet tie, visticamāk, nekā neietekmē reklāmas, kas ienes Google ienākumus.

Bloomberg ziņo, ka Google arī Android varētu aprīkot ar rīkiem, kas sargātu lietotāju privātumu, bet šie rīki vēl tiekot tikai apspriesti. Google pārstāvis norādījis, ka uzņēmums kopā ar lietotņu izstrādātājiem domā par rīkiem, kas sargātu privātumu, bet vienlaikus neietekmētu Android ekosistēmu, jo tās izveide tiek apmaksāta ar reklāmām.

Anonīms avots norādījis, ka Google drīzāk cenšas atrast līdzsvaru starp lietotāju privātumu un reklāmdevēju nosacījumiem. Protams, Google nevar sev šaut kājā, jo tā paļaujas gandrīz tikai uz reklāmu ienestajiem ienākumiem.

Reklāma

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
1 Comment
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Aigars Axx

Ienākumus nenes. Tie vienkārši ir vai arī ienākumus dod.

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: