Par Apple jau ir zināms, ka App Tracking Transparency ļaus iPhone un iPad lietotājiem tikt vaļā no reklāmu sekošanas rīkiem, kas nu nemaz neiet pie sirds Facebook. Interesanti, ka arī Google strādājot pie līdzvērtīgiem privātuma rīkiem, bet te ir jāņem vērā, ka Google pati paļaujas uz reklāmu ienākumiem, kamēr Apple savās platformās var reklāmas un dažādus sekošanas rīkus nīdēt ārā bez jūtamiem zaudējumiem.
Google jau iepriekš ir centusies veidot reklāmu bloķēšanas rīkus, kas gan nodēvēta par nevēlamu, uzmācīgu un pārāk lielu reklāmu apkarošanu. Šie rīki ir iebūvēti Chrome tīmekļa pārlūkā, bet tie, visticamāk, nekā neietekmē reklāmas, kas ienes Google ienākumus.
Bloomberg ziņo, ka Google arī Android varētu aprīkot ar rīkiem, kas sargātu lietotāju privātumu, bet šie rīki vēl tiekot tikai apspriesti. Google pārstāvis norādījis, ka uzņēmums kopā ar lietotņu izstrādātājiem domā par rīkiem, kas sargātu privātumu, bet vienlaikus neietekmētu Android ekosistēmu, jo tās izveide tiek apmaksāta ar reklāmām.
Anonīms avots norādījis, ka Google drīzāk cenšas atrast līdzsvaru starp lietotāju privātumu un reklāmdevēju nosacījumiem. Protams, Google nevar sev šaut kājā, jo tā paļaujas gandrīz tikai uz reklāmu ienestajiem ienākumiem.
Ienākumus nenes. Tie vienkārši ir vai arī ienākumus dod.