Reklāma

Tims Kuks turpmāk nelaidīs Facebook reklāmu biznesu iPhone un iPad ierīcēs

Jaunākie raksti

Kas notiek otrā pusē, kad sazināmies ar banku? Saruna ar klientu apkalpošanas vadītāju

Katram, visdrīzāk, ir bijusi situācija, kad bez zvanīšanas vai jebkādas citas saziņas ar savu banku nevar iztikt. Protams, var...

MKBHD parodē jaunāko Intel reklāmu, kas aicina boikotēt Apple datorus

Oktobra sākumā uzņēmums Intel izlaida visai neviennozīmīgi vērtējamu video, mēģinot pārliecināt esošus Apple datoru lietotājus par to, ka viņiem...

Volkswagen noliedz runas, ka ražotājam, iespējams, nāksies atlaist 30 tūkstošus darbinieku

Vācijas autobūves koncerns Volkswagen noraidīja iepriekš izskanējušo informāciju, ka tam varētu nākties likvidēt līdz pat 30 000 darbavietu, ja...

Sony papildina savu bezvadu austiņu klāstu ar WF-C500 un WH-XB910N

Sony laiž klajā divus jaunus bezvadu austiņu modeļus WF-C500 un WH-XB910N, lai mūzikas klausīšanās būtu vēl patīkamāka un ērtāka....

Klajā nākusi Garmin DriveSmart – navigācija drošākai un ērtākai braukšanai

Garmin nācis klajā ar jaunu, portatīvo GPS satelīta navigācijas sistēmu Garmin DriveSmart, kas autovadītājiem brauciena laikā sniedz vēl nebijušu...

Apple vadītājs Tims Kuks Briselē notikušajā International Data Privacy Day konferencē uzstājies ar runu, kas varētu pastiprināt daudzu lietotāju patiku pret iPhone un iOS pieeju datu privātuma sargāšanai. Kuks savā uzrunā tieši nenosauca Facebook vārdā, bet lika noprast par kuru milzu uzņēmumu ir runa.

Apple un Facebook jau kādu laiku ir uz kara takas, jo uzņēmumu biznesa filozofijas nesakrīt – Apple sevi pozicionē kā privātuma sargu lietotāju datiem, kamēr Facebook biznesa pamats ir lietotāja datu pārdošana, lai nodrošinātu reklāmu piegādes. Tims Kuks uzrunā norādījis, ka nevar balstīt biznesu uz lietotāju maldināšanu un izvēlēm, kuras no lietotāja puses nemaz nav izvēles. Šāda pieeja jau sen būtu jāreformē.

Tāpat Kuks piesauca dezinformāciju un sazvērestības teorijas, kuras vēl vairāk pastiprina dažādi algoritmi. Turklāt visa šī pamatā ir maksimāls datu vākšanas apjoms.

Facebook tuvas nākotnes lielākā problēma būs Apple vēlme izglītot lietotājus par datu privātumu un to, kā kura lietotne tieši izmanto lietotāja datus. Apple arī dos rīkus, kas ļaus lietotājiem vismaz daļēji izvairīties no Facebook datu vākšanas. Līdz ar iOS atjauninājuma atnākšanu tuvāko dienu laikā, lietotnēm nāksies precīzi paprasīt atļauju, lai tās varētu rīkoties ar lietotāju datiem.

Attēl no Facebook

Apple jau šo privātuma atjauninājumu aizturēja vairākus mēnešus, lai lietotņu izstrādātāji varētu sagatavoties izmaiņām. Interesantā veidā Facebook ir izdevies savu paziņojuma logu parādīt pirms iOS parāda logu par datu vākšanas atļaušanu vai liegšanu. Facebook tādējādi cenšas novirzīt lietotāju domas par labu datu turpmākai nodošanai Facebook. Ja lietotājs Facebook nedos atļauju vākt datus, lietotne turpinās darboties, arī reklāmas rādīsies, bet tās vairs nebūs personalizētas.

Avotsinc
Reklāma

15 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
15 Comments
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments

cilvēkam var paskaidrot, bet ja viņu no soctīklu popkorna šķir tikai viens pogas spiediens “piekrītu visam”, tad 98% nekavējoties to nospiedīs.

Bet vai jūs zinājāt, ka mūsu platuma grādos var nobloķēt visas Fēčugrāmatas reklāmas? Sistemātiski, kādas 3-4 rezes gadā ir jāpaklikšķina uz visām “Sponsored” ziņām ar irrelevant un block all. Un atlikušo laiku nerādās neviena reklāma ziņu joslā. Tas tik pierāda cik mazs mums tas reģiona dīķis un maz nauda tik dota reklāmai ;)

Tas ir kā? Tu 3-4 reizes gadā mēnešiem ilgi klikšķini uz reklāmām? :D

15min

Es šobrīd veicu testu – cik daudz kontus būs nepieciešams nobloķēt twitter, lai viņiem vairs nebūtu ko man rādīt. Šobrīd esmu vairāk par 500 Sponsored kontiem nobloķējis.
Izskatās gan, ka twitter gadījumā viņi ir tev piespiedu kārtā var rādīt kaut Indijai paredzētu reklāmu. Ka tik kāds apskata.

Paldies, pārbaudīju, mazāk kā 10min un vairs neizdodas atrast reklāmpostus! Redzēs kad šamie atkal parādīsies. Hint: pēc reklāmu bloķēšanas ir vērts pārstartēt aplikāciju, citādi turpina rādīt jau bloķētos reklāmdevējus.

Tims Kuks uzrunā norādījis, ka nevar balstīt biznesu uz lietotāju maldināšanu un izvēlēm, kuras no lietotāja puses nemaz nav izvēles.

Kurš nu būtu runājis, bet kompānijas vadītājs, kura bizness balstās uz vienreiz lietojamu dārgu e-atkritumu ražošanu un iestumšanu klientam ar 50-100% uzcenojumu. Bez izvēles iespējām remontā un programmatūras konfigurēšanā. Abi labi.

Tavs komentārs īsti neatbilst patiesībai.

Un kā neatbilst?

Kuks nemaldina pircējus un “neiestumj” uzcenojumu piespiedu kārtā. “vienreiz lietojamais e-atkritums” kalpo līdz 2 reizes ilgāk par vidusmēra konkurentu un kļūst izmetams, kad ar to nevar pastrādāt mūsdienu vidē. tu uzdod sev vēlamo par esošo.

Manuprāt, valīda ir tā piezīme par Apple produktu labošanas apgrūtināšanu, bet produkti kā tādi tiešām ir ar lielāku potenciālu ilgāk darboties pieņemamā tempā. Es laikam jau visiem ar šiem tekstiem esmu apnicis, bet atkārtošu, ka joprojām esmu starā par savu veco iPhone 8 Plus un labprāt lietoju to nevis kādu miljons reizes jaudīgāku svaigu Android flagmani.

Meža dzīvniek, iztiksim bez pasakām. Pats labi zini, kas notiek, ja šāds “divreiz ilgāk” kalpojošs aparāts lietota auto cenā pēc pāris gadiem saplīst. Apple autorizētā servisa standarta atbildes ir “mitruma radīts bojājums” un/vai “nav remontējams, pērciet jaunu”. Varu iedot YouTube saiti ar video, kur par šo ir papilnam video un apstāstīts gari un plaši. Te nelikšu, Kristapam pret Rosmanu esot alerģija :P

Kādēļ e-atkrituma?
Es lietoju iphone dēļ iosa, labprāt izmēģinātu, ko jaunu, bet tikmēr kamēr citi ražotāji izmantos androidu es tos mēslus nepirkšu!
E- atkritumi ir sūda lampiņu bāšana videokartēs un datoru keisos, besaprotu cik stulbam jābūt, lai izgaismotu kait kādu datora kasti uz kuru pat spēles laikā neskatās. Tas ir kaut kas no čigānu dzimtas? Jeb mazvērtības kompleksi?
Ā nē tie ir e-atkritumi…

Kā neskatās? Tev tā kaste blakus uz galda stāv un visu laiki priecē sirdi :)

drīzāk kaķi

Reklāma
Reklāma
Reklāma