Reklāma

Google Chrome neļaus parādīt enerģiju rijošas reklāmas

Jaunākie raksti

Realme 7 5G apskats

Lai gan pasaulē Realme zīmols zināms jau trīs gadus, pie mums tas atceļoja vien pagājušajā gadā. Ražotājs necenšas sasniegt...

Vidusskolēni tiek aicināti izmantot savas tehnoloģiju prasmes un piedalīties ES Programmēšanas hakatonā

Eiropas Komisija un ES Programmēšanas nedēļas vēstnieki Latvijā sadarbībā ar IT izglītības fondu aicina vidusskolēnus piedalīties unikālā, starptautiskā hakatonā,...

LG uzsāk jauno 2021. gada NanoCell televizoru pārdošanu Latvijā

LG Electronics (LG) uzsāk 2021. gada NanoCell televizoru pārdošanu Latvijā. Tie īpaši izceļas ar tīrām un precīzām krāsām, kas...

“LMT IoT hakatonā” uzvaru gūst ideja par automatizētu mājdzīvnieku barotavu

No 14. līdz 16. maijam Baltijas vadošā tehnoloģiju nozares pasākuma TechChill ietvaros jau otro reizi norisinājās “LMT IoT hakatons”, kurā iepriekš...

Dienvidkoreja vēlas investēt 450 miljardus dolāru pusvadītāju ražošanā

Pagājušajā nedēļā Dienvidkoreja paziņojusi par saviem ambiociozajiem plāniem iesaistīties pusvadītāju ražošanā un kļūt par nozīmīgāku spēlētāju šajā jomā ar...

Sagaidāms, ka jau augustā Google izlaidīs Chrome tīmekļa pārlūka atjauninājumu (80. versiju), kas rūpēsies par ierīču akumulatoru darbības laiku – Chrome neparādīs reklāmas, ja tās tiks uzskatītas par resursus prasošām. Šobrīd zināms, ka šo automātisko reklāmu bloķēšanu ieviesīs Chrome viedtālruņu lietotnēs.

Google norāda, ka atrastas vairākas reklāmas, kas neproporcionāli tērē viedierīces resursus, to bezjēdzīgi noslogojot. Jaudīgākām viedierīcēm tas tikai izēd akumulatoru, kamēr mazāk jaudīgās ierīces var kļūt lēnīgākas.

Bloķētās reklāmas izskatīsies aptuveni šādi:

Attēls: Google

Chrome bloķēs reklāmas, ja tās izpildīs vienu no ierobežojumiem:

  • reklāmas ielāde tērē virs 4MB datu;
  • reklāma izmanto procesoru 15 sekundes jebkurā 30 sekunžu periodā;
  • reklāma kopumā izmanto procesora jaudas 60 vai vairāk sekundes.

Google norāda, ka šobrīd šādas bloķējamās reklāmas ir sastopamas vien 0.3% gadījumu, bet tās tērē 27% pārraidīto datu un 28% procesoru jaudas.

Reklāma

4 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
4 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Oskars

Es joprojam uzskatu, ka Google sava izpildijuma ir slinka. Kamer ka opcija nebus iespejams izmantot parluka papildinajumus – reklamu blokjetajus, tikmer Chrome ir un paliks nelietojams parluks. Un shis, pazinojums mes pievienojam reklamu blokjetaju, jo tiek tereta telefona energjija ir tik bezjedzigs, jo shadas reklamas ir 0.3%.

Čombe

4MB ir daudz! ja izmanto 1GB tarifu, tad bez bloķētāja reklāmas aprīs trafiku ātri vien. Padomājiet, es izmantoju mobilo versiju, un tad kāds dunduks man iegrūž 4MB dranķa, un ne jau reizi vien.

Kompromiss varētu būt pārlūks, kas smagu vizuālo reklāmu atsaka jau savienojoties un pieņem teksta rindu – tie ir pāris desmiti baitu. Ja tava reklāma nestrāda teksta veidā, tad tavs piedāvājums arī nav vajadzīgs.

digitalk

ieliku +1. ļoti precīzi.

Krotow

Cerams ka uz šo 4 MB ierobežojumu attiecas arī pašspēlējošās video reklāmas. Tās kā trafika zagli vajadzēja izgriezt automātiski. Un Google paši nav bez vainas. YouTube (tas tagad Google pieder, vai ne?) ik pa brīdim uzbāžas ar kaut kādu pusminūti-minūti garu pļurduku par tēmu, kas man nu pavisam neinteresē. Citu video rāmjus pašlak atskaņotā video beigās arī tā kā derētu aizvākt.

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: