Reklāma

Google Chrome neļaus parādīt enerģiju rijošas reklāmas

Jaunākie raksti

Dizaina nozīme e-veikala izveidē un biežāk pieļautās kļūdas

Kopā ar mājaslapu izstrādes platformu “Mozello” esam jau labi pastrādājuši, iepazīstinot ar veiksmīgas e-komercijas pamatiem, kā arī mēģinājuši saprast,...

Apple Pay bezkontakta norēķini no šodienas pieejami arī Luminor klientiem

Luminor banka no šodienas saviem klientiem piedāvā norēķinus ar Apple Pay – drošu norēķinu veidu ar iPhone un Apple Watch,...

Tesla plāno arī Norvēģijā “Supercharger” uzlādi piedāvāt konkurentu elektroauto

Elektroauto ražotājs Tesla plāno paplašināt šogad aizsākto pilotprogrammu, kas paredz piedāvāt uzlādi "Supercharger" punktos jebkura ražotāja elektriskajai mašīnai. Kā...

Donalda Trampa sociālo mediju kompānija paziņo, ka piesaistījusi 1 miljardu dolāru

Oktobra otrajā pusē rakstījām par to, ka Donalds Tramps pēc neveiksmes ar savu blogu radījis jaunu sociālo mediju "TRUTH...

Rīgas pašvaldība atbalstīs “SimpleCharge” elektroauto uzlādes staciju testēšanu Ķīpsalā

Noslēdzoties projektu konkursam, Rīgas valstspilsētas pašvaldības programmas “Atbalsts tehnoloģiju uzstādīšanai Viedpilsētas tehnoloģiju pilotteritorijās” līdzfinansējumu inovatīvu tehnoloģiju uzstādīšanai un izmēģināšanai...

Sagaidāms, ka jau augustā Google izlaidīs Chrome tīmekļa pārlūka atjauninājumu (80. versiju), kas rūpēsies par ierīču akumulatoru darbības laiku – Chrome neparādīs reklāmas, ja tās tiks uzskatītas par resursus prasošām. Šobrīd zināms, ka šo automātisko reklāmu bloķēšanu ieviesīs Chrome viedtālruņu lietotnēs.

Google norāda, ka atrastas vairākas reklāmas, kas neproporcionāli tērē viedierīces resursus, to bezjēdzīgi noslogojot. Jaudīgākām viedierīcēm tas tikai izēd akumulatoru, kamēr mazāk jaudīgās ierīces var kļūt lēnīgākas.

Bloķētās reklāmas izskatīsies aptuveni šādi:

Attēls: Google

Chrome bloķēs reklāmas, ja tās izpildīs vienu no ierobežojumiem:

  • reklāmas ielāde tērē virs 4MB datu;
  • reklāma izmanto procesoru 15 sekundes jebkurā 30 sekunžu periodā;
  • reklāma kopumā izmanto procesora jaudas 60 vai vairāk sekundes.

Google norāda, ka šobrīd šādas bloķējamās reklāmas ir sastopamas vien 0.3% gadījumu, bet tās tērē 27% pārraidīto datu un 28% procesoru jaudas.

Reklāma

4 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
4 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Oskars
15.05.2020 09:52

Es joprojam uzskatu, ka Google sava izpildijuma ir slinka. Kamer ka opcija nebus iespejams izmantot parluka papildinajumus – reklamu blokjetajus, tikmer Chrome ir un paliks nelietojams parluks. Un shis, pazinojums mes pievienojam reklamu blokjetaju, jo tiek tereta telefona energjija ir tik bezjedzigs, jo shadas reklamas ir 0.3%.

Čombe
15.05.2020 11:25

4MB ir daudz! ja izmanto 1GB tarifu, tad bez bloķētāja reklāmas aprīs trafiku ātri vien. Padomājiet, es izmantoju mobilo versiju, un tad kāds dunduks man iegrūž 4MB dranķa, un ne jau reizi vien.

Kompromiss varētu būt pārlūks, kas smagu vizuālo reklāmu atsaka jau savienojoties un pieņem teksta rindu – tie ir pāris desmiti baitu. Ja tava reklāma nestrāda teksta veidā, tad tavs piedāvājums arī nav vajadzīgs.

digitalk(@ciparnieks)
15.05.2020 11:28
Reply to  Čombe

ieliku +1. ļoti precīzi.

Krotow
15.05.2020 18:30

Cerams ka uz šo 4 MB ierobežojumu attiecas arī pašspēlējošās video reklāmas. Tās kā trafika zagli vajadzēja izgriezt automātiski. Un Google paši nav bez vainas. YouTube (tas tagad Google pieder, vai ne?) ik pa brīdim uzbāžas ar kaut kādu pusminūti-minūti garu pļurduku par tēmu, kas man nu pavisam neinteresē. Citu video rāmjus pašlak atskaņotā video beigās arī tā kā derētu aizvākt.

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: