Reklāma

Apple virtuālo briļļu izveide iegājusi nākamajā attīstības fāzē

Jaunākie raksti

Google ierobežo Google reklāmas iespējas Android ierīču mērķauditorijas atlasē

Mobilo tālruņu lietotnes pastāvīgi apkopo datus par saviem lietotājiem. Uzņēmums Google ir paziņojis par dažām jaunām funkcijām, kas ļaus...

AOC Q27V4EA monitora apskats – beidzot kaut kas darbam un atpūtai budžeta klasē

Lai nebūtu tā, ka te apskatām tikai pašus trakākos un dārgākos gadžetus, speciāli palūdzu mums atsūtītu kaut ko jēdzīgu...

Corning jaunais Gorilla Glass sargās viedtālruņu kameru objektīvus

Corning izziņojis jauna tipa aizsargstiklus, kas paredzēti tieši viedtālruņu kameru sargāšanai no skrāpējumiem. Vienlaikus jaunie Gorilla Glass with DX...

Sākot no 2022. gada visi iPhone modeļi būs aprīkoti ar 5G savienojumu

Apple, kā ierasts, bija principā kā pēdējais lielais viedtālruņu ražotājs, kas savās ierīcēs sāka piedāvāt 5G savienojumu. Kā ziņo...

Plastiskās mikroshēmas varētu ļaut internetam pieslēgt jebkuru produktu

Mūsdienās mēs visu laiku ikdienā dzirdam terminu mikroshēmas, kas ir iebūvētas dažādās lielākās un mazākās elektronikas ierīcēs, taču tagad...

Pēdējos gados tiek baumots par to, ka uzņēmums Apple strādā gan pie papildinātās realitātes brillēm, gan pie virtuālajām brillēm, un kā norāda jaunākā informācija, tad to attīstīšana iegājusi nākamajā testēšanas fāzē.

Ir sagaidāms, ka Apple piedāvās papildinātās realitātes brilles, kuras ir līdzīgas, piemēram, Facebook piederošajām Oculus Quest, esot izmēros nedaudz mazākām. Taču otrs produkts būtu tikai papildinātās realitātes brilles, kuru dizains jau varētu vairāk līdzināties standarta briļļu rāmjiem. Pirmais produkts varētu tikt prezentēts jau šogad ar pieejamību 2022. gadā, bet otrs ne ātrāk kā 2023. gadā. Papildinātās realitātes brilles būs spējīgas attēlot, piemēram, karti un īsziņu tekstu lietotāja acu priekšā.

Sagaidāms, ka šīs brilles varēs vadīt ar Siri palīdzību, kā arī Apple radīs speciālu AppStore versiju papildinātās realitātes brillēm, piedāvājot specializētas lietotnes un spēles, kas noteikti nākotnē ieņems arvien lielāku lomu. Lai precīzāk iepazītos ar informāciju par šo “otro” attīstības soli, ir jāiegādājas papildus resurss. Attiecīgi pēc šīs stadijas sekos sešus līdz deviņus mēnešus ilgi testi, lai uzlabotu briļļu darbību.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma