Reklāma

Apple virtuālo briļļu izveide iegājusi nākamajā attīstības fāzē

Jaunākie raksti

Paziņotas šogad ASV lejupielādētākās App Store lietotnes un spēles

Dažas dienas iepriekš ar līdzīgu topu dalījās Google, publiskojot populārākās lietotnes un spēles 2021. gadā Android viedierīču lietotājiem. Tagad...

Izziņota Honor 60 sērija ar vloginga iespējām un žestu vadību

Ķīnā tikko izziņots Honor 60 viedtālrunis, kas izskata ziņā ir ļoti līdzīgs Honor 50 modelim, bet jaunais Honor 60...

Izziņotas jaunā Dacia Jogger cenas Latvijā

Jaunā Dacia Jogger pie dīleriem Latvijā ieradīsies nākamā gada pavasarī, bet jau izziņotas jaunā modeļa cenas. Piecvietīgajai Dacia Jogger...

“Porsche” pamatdarbības peļņa 2021. gada trīs ceturkšņos pieaug par 78,4%

“Porsche“ 2021. gada trešā ceturkšņa beigās sasniedzis peļņu no pārdošanas 15,5% apmērā. Šis rezultāts atkārtoti pārsniedz 15% references līmeni,...

9. decembrī notiks tiešsaistes diskusija “Latvija – mītne globāliem FinTech uzņēmumiem”

Finanšu un kapitāla tirgus komisija (FKTK) kopā ar FinTech nozares partneriem 9. decembrī no plkst. 11 līdz 13 rīko...

Pēdējos gados tiek baumots par to, ka uzņēmums Apple strādā gan pie papildinātās realitātes brillēm, gan pie virtuālajām brillēm, un kā norāda jaunākā informācija, tad to attīstīšana iegājusi nākamajā testēšanas fāzē.

Ir sagaidāms, ka Apple piedāvās papildinātās realitātes brilles, kuras ir līdzīgas, piemēram, Facebook piederošajām Oculus Quest, esot izmēros nedaudz mazākām. Taču otrs produkts būtu tikai papildinātās realitātes brilles, kuru dizains jau varētu vairāk līdzināties standarta briļļu rāmjiem. Pirmais produkts varētu tikt prezentēts jau šogad ar pieejamību 2022. gadā, bet otrs ne ātrāk kā 2023. gadā. Papildinātās realitātes brilles būs spējīgas attēlot, piemēram, karti un īsziņu tekstu lietotāja acu priekšā.

Sagaidāms, ka šīs brilles varēs vadīt ar Siri palīdzību, kā arī Apple radīs speciālu AppStore versiju papildinātās realitātes brillēm, piedāvājot specializētas lietotnes un spēles, kas noteikti nākotnē ieņems arvien lielāku lomu. Lai precīzāk iepazītos ar informāciju par šo “otro” attīstības soli, ir jāiegādājas papildus resurss. Attiecīgi pēc šīs stadijas sekos sešus līdz deviņus mēnešus ilgi testi, lai uzlabotu briļļu darbību.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: