Reklāma

Apple virtuālo briļļu izveide iegājusi nākamajā attīstības fāzē

Jaunākie raksti

Kartēta gandrīz ceturtā daļa Pasaules okeāna gultnes

Pateicoties starptautiskai iniciatīvai "Seabed 2030", kartēta jau gandrīz ceturtā daļa jeb 23,4% Pasaules okeāna gultnes. Tas noticis, lielā mērā...

Xiaomi nedaudz parāda nākammēnes gaidāmo Smart Band 7 Pro

Pēc Smart Band 7 izziņošanas maijā un fitnesa aproces nonākšanas Eiropā, Xiaomi gatavojas piedāvāt arī Smart Band 7 Pro...

Stellantis kārtējoreiz runā par riskiem, ja elektroauto nekļūs lētāki

Viens no pasaulē lielākajiem autokoncerniem Stellantis un tā vadība kārtējoreiz runājuši par riskiem un iespējamo tirgus sabrukumu, ja elektroauto...

Starlink varēs izmantot mašīnā, laivā un lidmašīnā

Starlink uzvarējis ASV Federālo sakaru komisiju (Federal Communications Commission) tiesā, kas nu ļauj Starlink izmantot arī atrodoties kustībā -...

“Instagram” plāno pāriet uz vienu video formātu – “Reels”

"Instagram" aizvien aktīvāk konkurē ar video koplietošanas platformu "TikTok". To pierāda arī "Instagram" jaunākie centieni. "Twitter" ievietotajā ekrānšāviņā redzams,...

Pēdējos gados tiek baumots par to, ka uzņēmums Apple strādā gan pie papildinātās realitātes brillēm, gan pie virtuālajām brillēm, un kā norāda jaunākā informācija, tad to attīstīšana iegājusi nākamajā testēšanas fāzē.

Ir sagaidāms, ka Apple piedāvās papildinātās realitātes brilles, kuras ir līdzīgas, piemēram, Facebook piederošajām Oculus Quest, esot izmēros nedaudz mazākām. Taču otrs produkts būtu tikai papildinātās realitātes brilles, kuru dizains jau varētu vairāk līdzināties standarta briļļu rāmjiem. Pirmais produkts varētu tikt prezentēts jau šogad ar pieejamību 2022. gadā, bet otrs ne ātrāk kā 2023. gadā. Papildinātās realitātes brilles būs spējīgas attēlot, piemēram, karti un īsziņu tekstu lietotāja acu priekšā.

Sagaidāms, ka šīs brilles varēs vadīt ar Siri palīdzību, kā arī Apple radīs speciālu AppStore versiju papildinātās realitātes brillēm, piedāvājot specializētas lietotnes un spēles, kas noteikti nākotnē ieņems arvien lielāku lomu. Lai precīzāk iepazītos ar informāciju par šo “otro” attīstības soli, ir jāiegādājas papildus resurss. Attiecīgi pēc šīs stadijas sekos sešus līdz deviņus mēnešus ilgi testi, lai uzlabotu briļļu darbību.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma