Reklāma

Apple virtuālo briļļu izveide iegājusi nākamajā attīstības fāzē

Jaunākie raksti

QNAP TS-253D-4G NAS iespēju apskats

QNAP mums laipni sarūpējis uz testu TS-253D NAS tipa tīkla atmiņu, lai mēs varētu iepazīties ar ierīces iespēju klāstu....

Saruna ar Mārtiņu Bērziņu par Citadeles pieredzi fintech risinājumu radīšanā

Bieži vien uzņēmumi, kā arī finanšu iestādes dažādu iemeslu dēļ izvēlas savus risinājumus radīt nevis paši no A līdz...

Riga TechGirls piedāvā bezmaksas dizaina programmēšanas darbnīcas skolniecēm

Lai veicinātu skolas laikā meiteņu lielāku interesi par iespējām tehnoloģiju jomā, Riga TechGirls, sadarbībā ar Zviedrijas vēstniecību Latvijā 7.,...

Pētījums: pārsteidzošs elektroauto lietotāju daudzums atgriežas pie iekšdedzes dzinējiem

Kalifornijā, kas ir viens no lielākajiem elektroauto tirgiem pasaulē, veiktais pētījums parādījis, ka nemaz tik skaisti viss nav šai...

Izsolē iespējams iegādāties vienu biļeti “Blue Origin” kosmosa kuģī; ceļojums notiks jau šovasar

Maija sākumā jau ziņojām, ka Džefa Bezosa vadītā kosmosa kompānija "Blue Origin" drīzumā uzsāks biļešu tirdzniecību ceļojumam kosmosa kuģī...

Pēdējos gados tiek baumots par to, ka uzņēmums Apple strādā gan pie papildinātās realitātes brillēm, gan pie virtuālajām brillēm, un kā norāda jaunākā informācija, tad to attīstīšana iegājusi nākamajā testēšanas fāzē.

Ir sagaidāms, ka Apple piedāvās papildinātās realitātes brilles, kuras ir līdzīgas, piemēram, Facebook piederošajām Oculus Quest, esot izmēros nedaudz mazākām. Taču otrs produkts būtu tikai papildinātās realitātes brilles, kuru dizains jau varētu vairāk līdzināties standarta briļļu rāmjiem. Pirmais produkts varētu tikt prezentēts jau šogad ar pieejamību 2022. gadā, bet otrs ne ātrāk kā 2023. gadā. Papildinātās realitātes brilles būs spējīgas attēlot, piemēram, karti un īsziņu tekstu lietotāja acu priekšā.

Sagaidāms, ka šīs brilles varēs vadīt ar Siri palīdzību, kā arī Apple radīs speciālu AppStore versiju papildinātās realitātes brillēm, piedāvājot specializētas lietotnes un spēles, kas noteikti nākotnē ieņems arvien lielāku lomu. Lai precīzāk iepazītos ar informāciju par šo “otro” attīstības soli, ir jāiegādājas papildus resurss. Attiecīgi pēc šīs stadijas sekos sešus līdz deviņus mēnešus ilgi testi, lai uzlabotu briļļu darbību.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: