Reklāma

“Volkswagen” apstiprina plānus lētāku “ID” elektroauto ražošanai

Jaunākie raksti

Piedalies konkursā un laimē QNAP TS-130 NAS

Tikko noslēdzām iepriekšējo konkursu un jau klāt nākamais! Šoreiz balvā mājas lietotājiem piemērotais QNAP TS-130 NAS. Tā ir klusa...

Baumo, ka Apple joprojām ir plāni bezvadu uzlādes risinājumiem

Apple par savu bezvadu lādētāju runas sāka jau 2017. gadā, tomēr paredzētā realizācija 2019. gadā tika atcelta. Kas bija...

Toyota sadarbosies ar BYD, lai radītu plašākām masām pieejamu elektroauto

Japāņu autoražotājs Toyota uzsācis sadarbību ar ķīniešu uzņēmumu BYD, lai radītu plašākām masām pieejamu elektroauto. Kā vēsta ziņu aģentūra Reuters,...

74% Latvijas autovadītāju sociālo mediju lietošanu pie stūres uztver kā vislielāko risku

Latvijā vairums jeb 74% autovadītāju ir pārliecināti, ka riskantākā rīcība, vadot automašīnu, ir sociālo mediju patēriņš. Savukārt gandrīz puse...

Huawei nākamgad sola Eiropā piedāvāt HarmonyOS ar Mate un Mate X viedtālruņiem

Huawei paziņojis, ka jau 2022. gadā pie klientiem Eiropā nonāks Mate un Mate X viedtālruņi ar uzstādītu HarmonyOS. Mate...

“Volkswagen” zīmola vadītājs Ralfs Brandsteters apstiprinājis, ka autoražotājs plāno ražot lētākus elektroauto, bet plašāka informācija par gaidāmajiem modeļiem varētu tikt izziņota tuvāko mēnešu laikā.

Intervijā medijam “Autocar” Brandsteters apstiprināja, ka pastāv plāns izveidot vairākus “lēto” elektroauto modeļus. Noprotams, ka ražotājs plāno paplašināt piedāvājumu, ne tikai aizvietojot esošos modeļus ar iekšdedzes dzinējiem, bet piedāvājot vēl citas iespējas. Šobrīd zināms, ka plānoti vismaz 6 “ID” modeļi, kuri veidos kodolu, bet no tiem atzarosies vairāki citi modeļi.

Zīmola vadītājs arī apstiprināja, ka vismaz pagaidām iepauzēti plāni ražot “ID.Buggy”. Demonstrējot šī bagija konceptu, “Volkswagen” paziņoja, ka meklē sadarbības partnerus tā ražošanai. Tos arī izdevās atrast, taču beigu beigās pie taustāma rezultāta nonākt nav izdevies. Tas gan nenozīmē, ka nekad neieraudzīsim elektrisku “Volkswagen” bagiju, jo plāni ir iepauzēti, bet ne atcelti pavisam.

Tāpat “VW” atvilknē glabājas bezceļu automašīnas plāni. Plašākai publikai par šāda auto esamību nav vēstīts, taču neoficiāli zināms, ka “Volkswagen” vēlas radīt “Land Rover” līdzinieku.

Reklāma

4 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
4 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
1852
17.12.2020 12:05

ID – ar visām desām, id – lētāka versija ar mazāku bateriju, lēnāku lādēšanu, bez apsildes.

KKTK
17.12.2020 17:59

Ar katru gadu viss kļūst vairāk un vairāk noasfaltēts, bet kādam vēl vajag bezceļu automašīnas. Neloģiski.

1852
17.12.2020 18:59
Reply to  KKTK

ūja, lielākā daļa bezceļa auto no asfalta nobrauc tik maz reižu un tik saudzīgos apstākļos, ka rodas jautājums – kāpēc ne standarta auto.

noasfaltēts jau gan ir tikai pilsētās un ap tām, bet ne par to runa.
bagijs – tas ir uzlabots kāpu izbraukāšanas rīks, jo tagad to arī nedzirdēs.

Krotow
17.12.2020 19:44

Ar lētākajiem elektroauto kā ar bitēm… No auto kas vasarā bez kondicioniera knapi aizvelk līdz 200 km no 1 uzlādes un lādējas 2 dienas, tāpat nav nekāda jēga.

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: