web analytics

Spotify sāk testēt savu “storiju” funkcionalitāti

Jaunākie raksti

DPD Latvija brīdina par krāpniekiem, kas mēģina izkrāpt norēķinu karšu datus

DPD Latvija vērš uzmanību uz jaunu krāpniecības shēmu un brīdina par krāpniekiem, kas uzņēmuma vārdā mēģina izkrāpt iedzīvotāju norēķinu...

Revolut laiž klajā iegādes risinājumu Latvijas uzņēmumiem

Īstenojot savu mērķi nodrošināt iespēju visus uzņēmumiem būtiskos aspektus pārvaldīt vienuviet, Revolut Business šodien paziņoja par jaunā iegādes risinājuma...

Kursors.lv izmēģina Shipzee servisu – Apple MagSafe lādētājs pēc pusotra mēneša gaidīšanas

Novembra beigās, kad Amerikā atzīmē Pateicības dienu un norisinās “Melnās piektdienas” jeb Black Friday atlaižu un iepirkšanās trakums, Latvijā sevi ar...

Xiaomi Mi Band 6 varētu tikt pie GPS, SpO2 sensora un Amazon Alexa atbalsta

Tīmeklī uzieta gaidāmās Xiaomi Mi Band 6 fitnesa aproces programmatūra, kas norāda uz vairākiem ilgi gaidītiem uzlabojumiem. Parasti Xiaomi...

Volkswagen pārsniedz Eiropas CO2 emisiju mērķus un Baltijā kļūst par elektroauto tirgus līderi

Saskaņā ar sākotnējiem datiem Volkswagen pasažieru automašīnu segmentā radījis par aptuveni sešiem miljoniem gramu mazāk CO2 nekā to pieprasa...

Katram sevis cienošam sociālajam tīklam tagad ir pieejamie īsie video, un kā pēdējais no lielajiem vārdiem pie tā ir ticis Twitter. Arī saziņas platforma Slack sola tos ieviest līdz gada beigām. Tikmēr straumēšanas serviss Spotify šajā nedēļā uzsācis storiju testēšana.

Šobrīd Spotify īsie video ir pieejami testa režīmā un pie noteiktiem apstākļiem, piemēram, atverot atskaņošanas sarakstu “Christmas Hits”, telefona ekrāna augšējā daļā vai kreisajā sānā ir redzams aplītis ar zaļu riņķi. Tas nozīmē, ka šeit ir pieejami Spotify īsie video stāsti, un šoreiz tie ir saistīti tieši ar dažādu populāru mūziķu atmiņām par Ziemassvētkiem. Līdz ar to Spotify storijus šobrīd izmanto savā ziņā kā reklāmas rīku, bet plānos ir sniegt informāciju arī par funkcionālajām iespējām.

Lietotājiem gan nav iespējams izveidot savus īsos un izgaistošos video, kā arī nav zināms, vai Spotify vispār izvēlēsies šīs iespējas palaist oficiāli. Taču līdz tam izskatās, ka šos testa piemērus ir iespējams redzēt mums katram. Lai redzētu “stāstiņus”, nepieciešams lietot Spotify mobilo lietotni.

6 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
6 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Čiekurs

Jei bogu, esmu par vecu šitiem brīnumiem un nesaprotu kam to drazu vajag.
Spotify visa cieņa no manas puses, izmantoju pilnā jaudā, bet ja man vajag sociālo tīklu figņu, tad meklēju to tam paredzētā vietā.

images.jpg
LAN

Es gan tieši šito vēlos! Varētu tos storijus likt ekrānsaudzētāju vietā un projecēt uz auto vējstikla braucot. 😂

Krotow

Vakar manīju pāris tādus ekrānā blenzējus 13. janvāra ielā un uz Vanšu tilta, kur tie uz 40 velkoties, pamanījās aiz sevis savākt pamatīgu rindu. Būs jāiesniedz petīcija ministru kabinetam un CSDD, kur jānorāda, lai šos projicētājus aizliedz ar likumu.

Last edited 1 month ago by Krotow
0913

kursoram arī varētu būt storiji.
visu laiku bija sajūta, ka kaut kā šeit pietrūkst.

whatsapp

super

Last edited 1 month ago by whatsapp
Kristaps

Labāk būtu pārskatījuši savu cenrādi… Jo 5.99€/men par tupu mūzikas straumēšanu nav vairs nedz ‘ekskluzīvi’ nedz normāli….

P.S. Jau pēdejos 3 gadus nopērku 12mo subskripšonu ebay vai ali, pa aptuveni 30€ un aktivizēju uz savu kontu(un tas nav family plāns kurš var nobrukt) jebšu tas ir kā gift card, kuru nopērkot ievadi kodu un tev ir premium konts 12 mēnešus! jo es uzskatu, ka tāda cena(2.50€/mēn nu max 3€) vēl ir pieņemama par pliku mūzikas straumēšanas servisu, bet ne jau 6€/mēn….
Pa 6€/mēn normāli ir netflix. ;)

Last edited 1 month ago by Kristaps
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: