Reklāma

Spotify sāk testēt savu “storiju” funkcionalitāti

Jaunākie raksti

Iepazīstamies ar Canyon Puncher GM-11 peli un WH-200 peles vada turētāju

Pie mums šoreiz atceļojuši vairāki Canyon ražoti budžeta klases aksesuāri datorspēļu cienītājiem - liela izmēra peles paliktnis, divas visai...

Iepirkšanās centrā “Akropole” atvērts “Xiaomi” pirmais oficiālais veikals Latvijā

Šodien, 22. oktobrī, iepirkšanās centra “Akropole” nomnieku klāstu ir papildinājis pasaulē pazīstamais viedierīču un aksesuāru veikals “Xiaomi”, atverot savu...

Tesla izziņo plānus divu gadu laikā trīskāršot “Supercharger” uzlādes punktu skaitu

Elektroauto ražotājs Tesla paziņojis, ka nākamo divu gadu laikā tas plāno trīskāršot savu "Supercharger" uzlādes punktu skaitu. Autoražotāja pārstāvji...

“Boeing” veic testa lidojumus ar pilnībā no atjaunojamiem resursiem ražotu aviācijas degvielu

Lidmašīnu ražotājs Boeing, sadarbībā ar savu dzinēju piegādātāju Rolls-Royce un ilgtspējīgas degvielas ražotāju "World Energy", veikuši testa lidojumu, izmantojot...

Par AS “Emergn” valdes priekšsēdētāju kļuvis Austrālijas latvietis Pēteris Daliņš

Par globālā digitālā biznesa pakalpojumu uzņēmuma “Emergn Global Holdings” meitasuzņēmuma AS “Emergn” priekšsēdētāju kļuvis Austrālijas latvietis Pēteris Daliņš. Darbs...

Katram sevis cienošam sociālajam tīklam tagad ir pieejamie īsie video, un kā pēdējais no lielajiem vārdiem pie tā ir ticis Twitter. Arī saziņas platforma Slack sola tos ieviest līdz gada beigām. Tikmēr straumēšanas serviss Spotify šajā nedēļā uzsācis storiju testēšana.

Šobrīd Spotify īsie video ir pieejami testa režīmā un pie noteiktiem apstākļiem, piemēram, atverot atskaņošanas sarakstu “Christmas Hits”, telefona ekrāna augšējā daļā vai kreisajā sānā ir redzams aplītis ar zaļu riņķi. Tas nozīmē, ka šeit ir pieejami Spotify īsie video stāsti, un šoreiz tie ir saistīti tieši ar dažādu populāru mūziķu atmiņām par Ziemassvētkiem. Līdz ar to Spotify storijus šobrīd izmanto savā ziņā kā reklāmas rīku, bet plānos ir sniegt informāciju arī par funkcionālajām iespējām.

Lietotājiem gan nav iespējams izveidot savus īsos un izgaistošos video, kā arī nav zināms, vai Spotify vispār izvēlēsies šīs iespējas palaist oficiāli. Taču līdz tam izskatās, ka šos testa piemērus ir iespējams redzēt mums katram. Lai redzētu “stāstiņus”, nepieciešams lietot Spotify mobilo lietotni.

Reklāma

6 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
6 Comments
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments

Jei bogu, esmu par vecu šitiem brīnumiem un nesaprotu kam to drazu vajag.
Spotify visa cieņa no manas puses, izmantoju pilnā jaudā, bet ja man vajag sociālo tīklu figņu, tad meklēju to tam paredzētā vietā.

images.jpg

Es gan tieši šito vēlos! Varētu tos storijus likt ekrānsaudzētāju vietā un projecēt uz auto vējstikla braucot. 😂

Vakar manīju pāris tādus ekrānā blenzējus 13. janvāra ielā un uz Vanšu tilta, kur tie uz 40 velkoties, pamanījās aiz sevis savākt pamatīgu rindu. Būs jāiesniedz petīcija ministru kabinetam un CSDD, kur jānorāda, lai šos projicētājus aizliedz ar likumu.

kursoram arī varētu būt storiji.
visu laiku bija sajūta, ka kaut kā šeit pietrūkst.

super

Labāk būtu pārskatījuši savu cenrādi… Jo 5.99€/men par tupu mūzikas straumēšanu nav vairs nedz ‘ekskluzīvi’ nedz normāli….

P.S. Jau pēdejos 3 gadus nopērku 12mo subskripšonu ebay vai ali, pa aptuveni 30€ un aktivizēju uz savu kontu(un tas nav family plāns kurš var nobrukt) jebšu tas ir kā gift card, kuru nopērkot ievadi kodu un tev ir premium konts 12 mēnešus! jo es uzskatu, ka tāda cena(2.50€/mēn nu max 3€) vēl ir pieņemama par pliku mūzikas straumēšanas servisu, bet ne jau 6€/mēn….
Pa 6€/mēn normāli ir netflix. ;)

Reklāma
Reklāma
Reklāma