Reklāma

Spotify sāk testēt savu “storiju” funkcionalitāti

Jaunākie raksti

“Tesla” nerealizētā peļņa no ieguldījumiem “Bitcoin” sasniegusi vienu miljardu dolāru

Izskatās, ka "Tesla" ieguldījumi bitkoinos vainagojušies panākumiem un pašreiz nesuši pat ļoti saldus augļus. Kompānija janvāra beigās veica ievērojamu...

“IFA Berlin 2021” tehnoloģiju konference tiek plānota kā pilnvērtīgs klātienes pasākums

"IFA Berlin" tradicionāli ir ļoti gaidīts un vērienīgs pasākums, kurā iespējams uzzināt par aktuālāko plaša patēriņa elektronikas un sadzīves...

Turcija aizliedz maksājumus ar kriptovalūtām

Turcijas Republikas Centrālā banka piektdien nākusi klajā ar nepatīkamu vēsti ikvienam šīs valsts kriptovalūtas lietotājam. Sākot ar 30. aprīli...

“Google Earth” piedāvā video, kas parāda vietas ģeogrāfiskās izmaiņas 37 gadu garumā

"Google" savam pakalpojumam "Google Earth" pievienojusi jaunu funkciju "Timelapse", kas ar interaktīvu video palīdzību ļauj redzēt, kā gadu gaitā...

Jaunākā “F1 2021” videospēle gaidāma 16. jūlijā

Pagājušā gada izskaņā notika pietiekami liels darījums videospēļu nozarē, kad Electronic Arts iegādājas citu videospēļu radītāju Codemasters par 1,2...

Katram sevis cienošam sociālajam tīklam tagad ir pieejamie īsie video, un kā pēdējais no lielajiem vārdiem pie tā ir ticis Twitter. Arī saziņas platforma Slack sola tos ieviest līdz gada beigām. Tikmēr straumēšanas serviss Spotify šajā nedēļā uzsācis storiju testēšana.

Šobrīd Spotify īsie video ir pieejami testa režīmā un pie noteiktiem apstākļiem, piemēram, atverot atskaņošanas sarakstu “Christmas Hits”, telefona ekrāna augšējā daļā vai kreisajā sānā ir redzams aplītis ar zaļu riņķi. Tas nozīmē, ka šeit ir pieejami Spotify īsie video stāsti, un šoreiz tie ir saistīti tieši ar dažādu populāru mūziķu atmiņām par Ziemassvētkiem. Līdz ar to Spotify storijus šobrīd izmanto savā ziņā kā reklāmas rīku, bet plānos ir sniegt informāciju arī par funkcionālajām iespējām.

Lietotājiem gan nav iespējams izveidot savus īsos un izgaistošos video, kā arī nav zināms, vai Spotify vispār izvēlēsies šīs iespējas palaist oficiāli. Taču līdz tam izskatās, ka šos testa piemērus ir iespējams redzēt mums katram. Lai redzētu “stāstiņus”, nepieciešams lietot Spotify mobilo lietotni.

Reklāma

6 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
6 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Čiekurs

Jei bogu, esmu par vecu šitiem brīnumiem un nesaprotu kam to drazu vajag.
Spotify visa cieņa no manas puses, izmantoju pilnā jaudā, bet ja man vajag sociālo tīklu figņu, tad meklēju to tam paredzētā vietā.

images.jpg
LAN

Es gan tieši šito vēlos! Varētu tos storijus likt ekrānsaudzētāju vietā un projecēt uz auto vējstikla braucot. 😂

Krotow

Vakar manīju pāris tādus ekrānā blenzējus 13. janvāra ielā un uz Vanšu tilta, kur tie uz 40 velkoties, pamanījās aiz sevis savākt pamatīgu rindu. Būs jāiesniedz petīcija ministru kabinetam un CSDD, kur jānorāda, lai šos projicētājus aizliedz ar likumu.

0913

kursoram arī varētu būt storiji.
visu laiku bija sajūta, ka kaut kā šeit pietrūkst.

whatsapp

super

Kristaps

Labāk būtu pārskatījuši savu cenrādi… Jo 5.99€/men par tupu mūzikas straumēšanu nav vairs nedz ‘ekskluzīvi’ nedz normāli….

P.S. Jau pēdejos 3 gadus nopērku 12mo subskripšonu ebay vai ali, pa aptuveni 30€ un aktivizēju uz savu kontu(un tas nav family plāns kurš var nobrukt) jebšu tas ir kā gift card, kuru nopērkot ievadi kodu un tev ir premium konts 12 mēnešus! jo es uzskatu, ka tāda cena(2.50€/mēn nu max 3€) vēl ir pieņemama par pliku mūzikas straumēšanas servisu, bet ne jau 6€/mēn….
Pa 6€/mēn normāli ir netflix. ;)

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: