Web Analytics
More
    Reklāma

    Printful sasniedz rekordaugstus Black Friday un Cyber Monday pārdošanas rādītājus

    Jaunākie raksti

    Draugiem Group uzņēmums Printful nāk klajā ar šī gada Black Friday un Cyber Monday datiem, balstoties uz vairāk nekā 200 000 uzņēmuma aktīvo klientu pārdošanas rādītājiem.

    Tā kā Printful sniedz pakalpojumus internetveikalu īpašniekiem, līdz šim lielāku apgrozījumu uzņēmumam nesa Cyber Monday, nevis Black Friday, kas vairāk orientēta uz iepirkšanos klātienē. Taču šogad bija vērojamas izmaiņas – uzņēmumam bija augstāki pārdošanas rādītāji tieši Black Friday, nevis Cyber Monday laikā. Tāpat šosezon sasniegti visaugstākie Black Friday pārdošanas rādītāji Printful darbības vēsturē.

    Reklāma

    Neskatoties uz Covid-19 radītajiem izaicinājumiem, uzņēmumam izdevies 2020. gadā sasniegt būtisku izaugsmi. Jau pirmajos trijos gada ceturkšņos interveikalu skaits, kas sāka izmantot Printful pakalpojumus, pieauga par 44% salīdzinājumā ar iepriekšējā gadu. Tāpat pirmajos trīs ceturkšņos klientu pasūtījumu skaits salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu pieauga par 80%.

    Black Friday un Cyber Monday nedēļas nogalē Printful saņēma par 70% vairāk pasūtījumu nekā 2019. gadā jeb 3,6 reizes vairāk pasūtījumu dienā nekā parasti. Šajā nedēļas nogalē ienākošo pasūtījumu skaits minūtē sasniedza 204 vienības, kas ir 16 reizes vairāk nekā ierasts un divreiz vairāk nekā 2019. gada svētku iepirkšanās sezonā.

    ‘’Pateicoties mūsu klientu panākumiem šī gada Black Friday un Cyber Monday laikā, esam sasnieguši jaunu rekordu – Printful kopumā piegādājis jau 25 miljonus produktu. Ļoti lepojamies ar mūsu klientiem un novēlam viņiem arī turpmākus sasniegumus,’’ komentē Printful izpildirektors un līdzdibinātājs Dāvis Siksnāns.

    Tāpat uzņēmumam vairāk nekā divkāršojies pasūtījumu skaits 30 dienu laikā pirms Black Friday. 2019. gadā Printful šajā periodā piedzīvoja pasūtījumu skaita pieaugumu par 23%, savukārt šogad – par 53%. Izmaiņas saistāmas ar Covid-19 sekām, jo svētku atlaides tiek organizētas agrāk nekā citus gadus un cilvēki arvien vairāk iepērkas internetā.

    Black Friday un Cyber Monday pirmsākumi meklējami ASV. Black Friday norisinās nākamajā dienā pēc Pateicības dienas: tā ir diena, kad uzņēmumi piedāvā gada gaidītākās un izdevīgākās atlaides. Tāpat atlaides piedāvā arī pirmdienā pēc Pateicības dienas jeb Cyber Monday, kad pircēji tiek mudināti iepirkties tiešsaistē. Mūsdienās šī iepirkšanās tradīcija norisinās jau visā pasaulē.

    Visvairāk Black Friday un Cyber Monday pasūtījumu šogad veikti ASV. Visvairāk pasūtījumu bija Kalifornijā, Ņujorkā un Teksasā, taču pasūtījumu skaits pieaudzis arī citos reģionos, īpaši Eiropā un Kanādā.

    Printful ir apdrukas un šūšanas ārpakalpojumu uzņēmums, kas automātiski saņem, izgatavo un piegādā pasūtījumus internetveikalu vārdā. Veikalu īpašnieki ar Printful palīdzību var pircējiem visā pasaulē piedāvāt vairāk nekā 260 dažādu produktu. Printful Latvia atzīts kā viens no pieciem pelnošākajiem informāciju un komunikācijas tehnoloģiju uzņēmumiem Latvijā. Printful Inc. meitasuzņēmums Printful Latvia 2019. gadā apgrozīja 25 miljonus eiro un guva 8 miljonus eiro lielu peļņu, kā arī samaksājis nodokļus 3 miljonu eiro vērtībā. Printful centrālajā birojā Rīgā un ražotnēs Mārupē strādā vairāk nekā 450 profesionāļi. Visā pasaulē Printful komandā strādā vairāk nekā 1400 cilvēku.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    16 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Itanium
    02.12.2020 16:58

    Kristap, neesat nedaudz pāršāvuši strīpu ar reklāmām? Diemžēl ņemu jūs ārā no reklāmu bloķētāja white-list :/

    Kursors.lv
    02.12.2020 17:21
    Reply to  Itanium

    Kurā vietā?

    1334
    02.12.2020 18:20

    pie viena, mob versijā rimi reklāma – vecums, vai, bet neatradu kur to var aizvērt.
    aizvēru tabu.

    Kursors.lv
    02.12.2020 18:23
    Reply to  1334

    Jā, par to lielo RIMI reklāmu man jau lasītāji norādīja un esmu par to pateicis atbildīgajam reklāmas tīklam. Tādas reklāmas pie mums noteikti nevajag. Atvainojiet par to.

    Mazāka izmēra reklāmas ir un būs, jo kaut kā šī visa bodīte jāuztur un ar tiem baneriem vēl jāpaeksperimentē, lai atrastu labāko risinājumu, kas netraucē lasītājiem un ir finansiāli izdevīgs.

    SS...
    02.12.2020 18:32

    Nevis kaut kāda rimi reklāma bet kokakola !!! Atverot jebkuru lapu uzreiz izlec pindosu dzēriena reklāmas rullis ! Protams, ka vajag kaut kā pelnīt, nu bet šitas par traku. Kursors tiek nobanots manā telefonā uz nedēļu.

    Kursors.lv
    02.12.2020 18:37
    Reply to  SS...

    Hmm, vai tad Coca Cola reklāma arī ir pa visu ekrānu? Parādi ekrānšāviņu.

    Itanium
    03.12.2020 12:53

    Rimi un Coca-Cola. Ar pārējām iepriekš vēl spēju sadzīvot.

    Kursors.lv
    03.12.2020 14:12
    Reply to  Itanium

    Esmu palūdzis reklāmu tīklam atslēgt pilnekrāna reklāmas Kursorā. Drīzumā būtu jāpazūd tām.

    02.12.2020 23:04
    Reply to  SS...

    he-he, izskatās, ka pie mums ieklīdusi kremļa kucīte no delfiem ;> tu gadījumā nebiji arī tas “lielais” mīnusotāju virsvadonis?

    Aigars Axx
    03.12.2020 02:21

    Apgrizīja 25 un nopelnīja 8 miljonus!
    Priekš produktu pārdošanas pārāk šerps piecenojums, jeb acīmredzams konkurences trūkums.

    03.12.2020 08:17
    Reply to  Aigars Axx

    viņi jau ražo, nevis tikai tirgo. neesmu specs grāmatvedībā, bet vai no peļņas netiek maksātas algas, telpu īre, banku aizdevumi par ražošanas iekārtām u.c.?

    Kārlis
    03.12.2020 11:48
    Reply to  digitalk

    manuprāt kāreiz peļņa ir tas, kas paliek pāri no algas izmaksas.

    Krotow
    03.12.2020 11:53
    Reply to  Kārlis

    Vismaz viens atradās kurš kaut ko atceras no biznesa pamatiem :)

    03.12.2020 11:54
    Reply to  Kārlis

    kā jau teicu, īsti nepārzinu, bet ir dzirdēti termini bruto un neto peļņa. grūti no presrelīzes saprast, kas tur domāts. un, atklāti sakot, laikam jau vienalga, ko viņi tur sapelnijuši :)

    03.12.2020 12:12
    Reply to  Aigars Axx

    Printfuls neko tieši netirgo, to dara klienti..
    Printfuls ražo tkreklus u.c. lietas, nosakot ražošanas + piegādes cenu/izmaksas klientam (piem t-krekli: 7-14 eur), pārējā peļņas daļa ir klienta ziņā (par kādu gala cenu izvēlas pārdot).

    Ja uzražo 10 miljonus kreklu – un tad no šiem 7-14 eur ~1-2 eur peļņa ir kaut kas “šerps”?

    Last edited 3 years ago by Reinis Rozitis
    03.12.2020 12:41
    Reply to  Aigars Axx

    btw, aizmirsu piebilst — apģērbu un apavu tirgū uzcenojums 100+% ir norma, ja nu tu dzīvo citā pārliecībā.

    Reklāma