Profesionālo kontaktu sociālais tīkls “Linkedin” nupat nācis klajā ar jaunu funkciju, kas no pirmā brīža varētu nedaudz samulsināt platformas lietotājus. Līdzīgi kā Snapchat, Instagram un tagad arī Pinterest Linkedin piedāvās iespēju pievienot īsos stāstus jeb Linkedin Stories.

Linkedin Stories pēc savas būtības līdzinās Instagram un Snapchat storiju formātam – attēls + teksts vai animētās uzlīmes, ko lietotājs augšupielādē savā profilā. Arī šos storijus būs iespējams apskatīt ne ilgāk par 24h, turklāt, lietotājs iestatījumos varēs norādīt, kurš varēs vai nevarēs tos redzēt. Līdzīgi kā jauni ieraksti arī šie īsie stāsti parādīsies lietotāja ziņu plūsmas augšdaļā.

Lai arī storiji varētu nešķist tā piemērotākā funkcija, ko ieviest Linkedin, kompānija norāda, ka šādam satura formātam ir savas priekšrocības. Piemēram, funkcijas agrīnie testi pierādījuši, ka lietotāji ir gatavāki publicēt savus ierakstus kā storijus, jo zina, ka tie pēc 24h pazudīs un “nepiesārņos” viņu profilu ilgtermiņā. Tāpat norādīts, ka Linkedin Stories īpaši pandēmijas laikā, kad daudzi uzņēmumi praktizē darbu attālināti, varētu likt kolēģiem justies tuvākiem un saistītākiem. Vienlaikus uzsvērts, ka šo storiju saturam joprojām būtu jāpaliek profesionālam, pieturoties pie tāda stila, kāds valda konkrētajā uzņēmumā.

Linkedin Stories ir mēnešiem ilgs eksperiments, kas no 24. septembra pieejams lietotājiem ASV un Kanādā, taču tuvākajās nedēļās savu profesionāla rakstura storiju Linkedin varēs ievietot ikviens.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments