Reklāma

PUBG mobilā spēle sasniegusi 3,5 miljardu USD ieņēmumus

Jaunākie raksti

Pirmie lietotāji tikuši pie “Twitter” ierakstu labošanas funkcijas

Pēc gadiem ilgiem lietotāju lūgumiem un vēl vairāku mēnešu sagatavošanās procesa "Twitter" beidzot piepilda daudzu twiteristu sapni un oficiāli...

Audi iepazīstina ar pēdējo R8, kas izmantos iekšdedzes dzinēju

Vācu autoražotājs Audi iepazīstinājis ar pēdējo R8 superauto modeli, kas izmantos iekšdedzes dzinēju - gatavojoties pārejai uz elektroauto, Audi...

Apple Music straumēšanas servisā pieejami jau 100 miljoni dziesmu

Oktobra sākumā mūzikas straumēšanas serviss Apple Music sasniedzis visai zīmīgu atzīmi, jo servisā tagad pieejamas vairāk nekā 100 miljoni...

Īlons Masks atkal izsaka piedāvājumu iegādāties “Twitter”

Šajā pavasarī un vasarā gan ikviens Īlona Maska fans, gan nīdējs varēja sekot līdzi viņa juceklīgajiem lēmumiem saistībā ar...

Hyperice Hypervolt 2 masāžas pistoles apskats

Hyperice Hypervolt 2 ir masāžas pistole, kas ir viens no pašmasāžas veidiem. Šāda masāžas pistole ļauj mājās paveikt to...

PUBG Mobile ir viena no populārākajām šaušanas tipa mobilajām spēlēm, kura pārsniegusi 3,5 miljardu dolāru ieņēmumu slieksni. Pateicoties Epic Games un Apple konfliktam, izņemot no lietotņu veikala visas izstrādātāja spēles, PUBG pēdējo divarpus mēnešu laikā nopelnījis vien 500 miljonus dolāru.

Pati mobilā spēlē ir pieejama bez maksas gan Android, gan iOS lietotājiem, taču maksa tiek iekasēta par dažādiem lietotnē veiktajiem pirkumiem. Jūlija mēnesī tika sasniegti ienākumi trīs miljardu dolāru apmērā, un tieši COVID laiks ir tos kāpinājis kopumā. 2020. gadā spēlē kopumā iztērēti 1,8 miljardi dolāru, un tā lejupielādēta 198 miljonu reižu, taču kopumā tā ir ielādēta vairāk nekā 600 miljonu reižu kopš iznākšanas 2017. gadā.

Tirgus ziņā pirmajās divās vietās ir Ķīna un ASV, šeit gan dati atšķiras saistībā ar to, ja kopējos rezultātos ieskaita PUBG Mobile Ķīnas versiju Game For Peace, tādā gadījumā pirmais noieta tirgus ir Ķīna. Līdz šim spēlētāji no šī reģiona ir iztērējuši vairāk nekā pusi no spēles ienākumiem, kas ir 1,9 miljardi dolāru jeb 53% no visa. Tikmēr otrajā vietā ar 13,6% ir ASV, bet trešajā vietā Japāna ar nieka 5,5%.

Ienākumu sadalījums, balstoties uz telefonu operētājsistēmām gan ir visai izteikts viena spēlētāja labā, jo Apple ierīču lietotāji no saviem maciņiem ir bijuši dāsnākie, iztērējot 80%, bet tikai 20% no ieņēmumiem aizņem Android lietotāji.

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma