Reklāma

PUBG mobilā spēle sasniegusi 3,5 miljardu USD ieņēmumus

Jaunākie raksti

Huawei FreeBuds 4i bezvadu austiņu apskats

Šogad manās testēt kārajās ausīs pabijušas Samsung Galaxy Buds Pro un RHA TrueControl ANC, bet citi apskatnieki savus dzirdes...

Tiešsaistes pasākumā informēs par IT darba un studiju iespējām Liepājā

Trešdien, 28. aprīlī plkst. 16:00 Liepājā pārstāvētais Latvijas IT uzņēmums “TestDevLab” aicina piedalīties tiešsaistes pasākumā, kurā kopā ar Liepājas...

Zinātnieki pēta videospēli, ar ko varētu atgūties pēc COVID-19 radītajiem koncentrēšanās traucējumiem

Zinātnieku rokās nonākusi īpaša videospēle, kuru varētu izmantot kā recepšu "medikamentu" tiem cilvēkiem, kuriem pēc koronavīrusa saslimšanas ir problēmas...

“Amazon” savus interneta satelītus orbītā plāno nogādāt ar “Atlas V” raķetēm

Īlons Masks ar savu uzņēmumu "SpaceX" noteikti nav vienīgais, kura mērķis ir ar satelītu palīdzību Zemes iedzīvotājiem sniegt ātrgaitas...

Vēlies BMW M divīzijas strīpas uz viedtālruņa? Ar iQOO tā nebūs problēma!

iQOO 7 Legend, kas ir zīmola ātrākais viedtālrunis, tiks pie BMW M Motorsport trīskrāsu strīpām un "Fascination Meets Innovation"...

PUBG Mobile ir viena no populārākajām šaušanas tipa mobilajām spēlēm, kura pārsniegusi 3,5 miljardu dolāru ieņēmumu slieksni. Pateicoties Epic Games un Apple konfliktam, izņemot no lietotņu veikala visas izstrādātāja spēles, PUBG pēdējo divarpus mēnešu laikā nopelnījis vien 500 miljonus dolāru.

Pati mobilā spēlē ir pieejama bez maksas gan Android, gan iOS lietotājiem, taču maksa tiek iekasēta par dažādiem lietotnē veiktajiem pirkumiem. Jūlija mēnesī tika sasniegti ienākumi trīs miljardu dolāru apmērā, un tieši COVID laiks ir tos kāpinājis kopumā. 2020. gadā spēlē kopumā iztērēti 1,8 miljardi dolāru, un tā lejupielādēta 198 miljonu reižu, taču kopumā tā ir ielādēta vairāk nekā 600 miljonu reižu kopš iznākšanas 2017. gadā.

Tirgus ziņā pirmajās divās vietās ir Ķīna un ASV, šeit gan dati atšķiras saistībā ar to, ja kopējos rezultātos ieskaita PUBG Mobile Ķīnas versiju Game For Peace, tādā gadījumā pirmais noieta tirgus ir Ķīna. Līdz šim spēlētāji no šī reģiona ir iztērējuši vairāk nekā pusi no spēles ienākumiem, kas ir 1,9 miljardi dolāru jeb 53% no visa. Tikmēr otrajā vietā ar 13,6% ir ASV, bet trešajā vietā Japāna ar nieka 5,5%.

Ienākumu sadalījums, balstoties uz telefonu operētājsistēmām gan ir visai izteikts viena spēlētāja labā, jo Apple ierīču lietotāji no saviem maciņiem ir bijuši dāsnākie, iztērējot 80%, bet tikai 20% no ieņēmumiem aizņem Android lietotāji.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: