Web Analytics
More
    Reklāma

    “Volkswagen” dod zaļo gaismu nākamās paaudzes “Passat”

    Jaunākie raksti

    Pēc vairāk nekā gadu ilgām diskusijām kompānijas iekšienē, “Volkswagen” koncerna priekšnieki beidzot devuši zaļo gaismu devītās paaudzes “Passat” modelim. Iepriekš “Volkswagen” grupas vadītājs Herberts Dīzs izteica šaubas par pazīstamā modeļa nākotni un izteica iespēju, ka “Passat” vietā varētu nākt kāds cits modelis. Iemesli šādām runām bija pieaugošā “Arteon” popularitāte un “VW” vēlme jau 2022. gadā uzsākt “ID.Vizzion” konceptauto ražošanu. Tas nozīmē trīs modeļus vienā klasē, kas konkurē savā starpā.

    Lai nu kā, plānots, ka jaunais “Passat” pie klientiem nonāks 2023. gadā un auto izmantos to pašu platformu, jaudas agregātus un elektroniskās sistēmas, ko lieto “Škoda Superb”. Tiek ziņots, ka jaunais pasāts izmantos uzlabotu MQB platformas versiju. Šī platforma jau tiek izmantota šī brīža “Passat” ražošanā. Tas ļaus piedāvāt lielāku hibrīdu dažādību, vienlaikus sniedzot iespēju ražot pilnībā elektriskus “Passat”.

    Reklāma

    “Volkswagen” insaideri ziņo, ka jaunās paaudzes (ar iekšējo kodu B9) dizains jau ir pabeigts. Kā galvenās prioritātes esot bijušas vietas daudzums salonā un spēja pārvadāt lielu kravas apjomu. Kā “dizaina līderis” šajā tirgus segmentā tiek virzīts “Arteon”, kas “Passat” ļauj koncentrēties uz maksimālu plašumu un vietu salonā.

    “Passat” ražošanā nonāca 1973. gadā, kopš tā laika kļūstot par “VW” otru vislabāk pārdoto modeli pēc “Golf”. Neskatoties uz sekmīgajiem tirdzniecības rādītājiem daudzu gadu garumā, pēdējo gadu laikā radās šaubas vai “Volkswagen” nepieciešami trīs līdzīga izmēra auto, kuri savstarpēji konkurē. Vismaz pagaidām pasāts nekur nepazudīs.

    AvotsAutocar
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    2 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Abvhd
    25.08.2020 23:57

    Trīs līdzīga izmēra auto savstarpēji NEkonkurē!
    Nevar aizbraukt uz tirgu ar ābolu kravu un ātri iztirgot. Bet, ja tu tos sakrāmēsi trīs čupiņās ar dažādām cenām un piedēvēsi tiem mistiskas atšķirības, sastāsies rinda…
    Tādēļ arī samsungs netirgo vairs vienu note, bet divas dažādas. Vieni grib pieticīgāku,, bet tomēr note, otri – vislabāko un dārgāko! Aber samsungs tik spēj iekasēt piķi!

    Last edited 3 years ago by Aigars Axx
    Kursors.lv
    26.08.2020 07:35
    Reply to  Abvhd

    Jā, Samsung atkal kāpj uz vecā grābekļa – piedāvājumā ir pārāk daudz līdzīgu ierīču un ar tiem telefonu izstrādājumiem grauj spēcīgo (piemēram, Galaxy Note) modeļu vērtību. Sviests!

    Reklāma