Spotify dalījies ar savu otrā ceturkšņa pārskatu, kurā atklāts ne tikai tas, cik daudz cilvēku izmanto Spotify un kādi bijuši šī mūzikas straumēšanas servisa zaudējumi. Protams, ka līdzīgi kā citas kompānijas, arī Spotify no pandēmijas nav iznācis gluži sauss, tomēr, kā liecina pārskatā esošie dati – uzņēmums visai ātri atkopjas un jau atgriežas pirmspandēmijas izaugsmes līmenī.

Covid-19 īsti nav aizlicis kāju priekšā Spotify mērķim būt pirmajam uzņēmumam, kas pārsniedzis 300 miljonu lietotāju atzīmi. Šobrīd kopējais lietotāju skaits sasniedz 299 miljonus, un gan jau drīzumā tas atlikušais viens miljons kaut kur salasīsies. Jāuzsver, ka no šī skaitļa 138 miljoni lieto Premium paku. Attiecīgi aptuveni 160 miljoni izmanto pamata versiju.

Šķiet, ka kompānijas bizness turpina zelt un plaukt, jo, piemēram, uzņēmumi atkal sākuši pirkt reklamēšanās iespējas Spotify. Izskatās, ka arī podkāstu piedāvāšana Spotify, visticamāk, atmaksāsies ar uzviju – šobrīd tos skatās un klausās piektā daļa jeb 21% lietotāju. Kompānija paredz, ka šis skaitlis turpinās strauji pieaugt, tomēr jāvēro, kāda būs situācija, kad septembrī Spotify uzmirdzēs pretrunīgi vērtētā podkāstu zvaigzne Džo Rogans.

Līdztekus izaugsmei Spotify pārskata datos iezagusies arī statistika ar mīnusa zīmi. Kompānija uzskata, ka tas saistāms ar vairākiem faktoriem, protams, arī ar Covid-19. Tomēr papildus robu kompānijas maciņā radot fakts, ka arvien vairāk ģimeņu un studentu izmanto Spotify izsniegtās atlaides, kas samazina vidējos ieņēmumus uz vienu lietotāju.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments