Web Analytics
More
    Reklāma

    Uber iegādājas Postmates, lai paplašinātu ēdienu piegādes servisu

    Jaunākie raksti

    Koronavīrusa pandēmija un izolēšanās periods ļoti strauji samazināja koplietošanas braukšanas servisus kā Uber un Bolt, kuri pat lūdza aizdevumu no Igaunijas valdības. Taču tas pavēra jaunas iespējas tieši ēdiena piegādē, tāpēc Uber paziņojis, ka iegādāsies uzņēmumu Postmates, lai paplašīnātu savu Uber Eats piegādi.

    Darījuma summa ir 2,65 miljardi USD, un Postmates ir Amerikā dibināts un darbojošs ēdienu un pārtikas piegādes serviss, kas darbojas vairāk nekā 4200 pilsētās. Tā tirgus daļa 2020. gadā maijā bijusi aptuveni 8%, salīdzinot ar lielāko konkurentu DoorDash, kurš tirgū valda ar 44%. Kontekstā var minēt vēl vienu kompāniju Grubhub, kurus šajā laikā par 7,3 miljardiem USD iegādājas Anglijas Just Eat Takeaway serviss.

    Reklāma

    Lai Uber tiktu pie Postmates, tika piedāvāta 10% lielāka summa, jo sākotnējā vērtība bijusi 2,4 miljardu USD apmērā. Kompānija neplāno sava Uber Eats un Postmates servisa apvienošanu, bet tie darbosies atsevišķi, taču notiks izmaiņas back-end pusē, ļaujot tīklā esošajiem šoferiem piegādāt abu uzņēmumu pasūtījumus.

    Kopumā kompānijai Uber neklājas pārāk labi COVID-19 iespaidā, jo gada pirmajā ceturksnī zaudējumi lēsti 3 miljardu USD apmērā, taču tiek liktas cerības tieši uz ēdienu piegādes paplašināšanu. Arī Postmates nepelna.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma