Reklāma

Atcelta 2021. gada Ženēvas auto izstāde

Jaunākie raksti

Kas notiek otrā pusē, kad sazināmies ar banku? Saruna ar klientu apkalpošanas vadītāju

Katram, visdrīzāk, ir bijusi situācija, kad bez zvanīšanas vai jebkādas citas saziņas ar savu banku nevar iztikt. Protams, var...

MKBHD parodē jaunāko Intel reklāmu, kas aicina boikotēt Apple datorus

Oktobra sākumā uzņēmums Intel izlaida visai neviennozīmīgi vērtējamu video, mēģinot pārliecināt esošus Apple datoru lietotājus par to, ka viņiem...

Volkswagen noliedz runas, ka ražotājam, iespējams, nāksies atlaist 30 tūkstošus darbinieku

Vācijas autobūves koncerns Volkswagen noraidīja iepriekš izskanējušo informāciju, ka tam varētu nākties likvidēt līdz pat 30 000 darbavietu, ja...

Sony papildina savu bezvadu austiņu klāstu ar WF-C500 un WH-XB910N

Sony laiž klajā divus jaunus bezvadu austiņu modeļus WF-C500 un WH-XB910N, lai mūzikas klausīšanās būtu vēl patīkamāka un ērtāka....

Klajā nākusi Garmin DriveSmart – navigācija drošākai un ērtākai braukšanai

Garmin nācis klajā ar jaunu, portatīvo GPS satelīta navigācijas sistēmu Garmin DriveSmart, kas autovadītājiem brauciena laikā sniedz vēl nebijušu...

Ženēvas auto izstādes organizatori paziņojuši, ka arī nākamā gada auto izstāde oficiāli tiek atcelta vājā pieprasījuma dēļ. Pasākums bija plānots 2021. gada martā, taču organizatori saskārušies ar vāju pieprasījumu no autoražotājiem un citiem uzņēmumiem, kas parasti piedalās izstādē.

Šī gada pasākums, kopā ar virkni citām auto izstādēm, tika atcelts drošības apsvērumu dēļ, kad sākās koronavīrusa pandēmija. Ženēvas izstāde tika atcelta neilgi pirms pasākuma, līdz ar to lielākā daļa ieguldīto līdzekļu organizēšanā tika pazaudēti. Pasākums katru gadu piesaista vairāk nekā pusmiljonu viesu.

“Autobūves sektors šobrīd piedzīvo grūtus laikus, nepieciešams laiks, lai tas spētu atgūties no pandēmijas radītajām sekām,” skaidro organizatori. “Lielākā daļa no mūsu aptaujātajiem dalībniekiem atzina, ka viņi izstādē, visticamāk, nepiedalītos.”

Laikā, kad pastāv ceļošanas un pulcēšanās ierobežojumi visā pasaulē, autoražotāji mainījuši savu stratēģiju un tagad dažādas jauno modeļu prezentācijas notiek tiešsaistes platformās. Ženēvas izstādes lēmums rada spiedienu uz cito lielu auto izstāžu rīkotājiem, kuriem būs jāizšķiras vai rīkot savus pasākumus. Ženēvas auto izstāde ir lielākais ikgadējais publiskais pasākums Šveicē, kas valstij ienes ap 200 miljoniem eiro.

AvotsBBC
Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma