web analytics

“Tesla” dati uzrāda ierobežotu bateriju uzlādes kapacitātes zudumu

Jaunākie raksti

“Twitter” vadītājs Džeks Dorsijs savu pirmo tvītu radījis kā NFT un izlicis izsolē

Laiks skrien straujiem soļiem, un 21. martā apritēs veseli 15 gadi kopš "Twitter" izpilddirektors Džeks Dorsijs (Jack Dorsey) uzrakstīja...

Samsung un Mastercard kopā izstrādā biometrisko bankas karti

Tehnoloģiju uzņēmums Samsung ir paziņojis par sadarbības noslēgšanu ar maksājuma karšu uzņēmumu Mastercard, lai veidotu speciālu karti ar tajā...

“Porsche” prezentē elektrisko “Taycan Cross Tourismo” modeli

"Porsche" oficiāli prezentējis ražošanas versiju "Taycan Cross Tourismo" modelim - runājot vienkāršāk, tā ir praktiskāka un lielāka izmēra versija...

ASUS TUF GAMING GeForce RTX 3060 Ti OC videokartes apskats

Jaunās GeForce 30 Series videokartes Nvidia prezentēja vēl pagājušā gada septembra pašā sākumā, pagājis pusgads, un jaunumi joprojām nav...

Vai saules paneļi uz jumta atmaksājas? Pieredzē dalās Jānis Kronbergs

Klāt pavasaris un daudzi jau labprāt tīksmīgi pasildās saulītē, pirms sākusies īstā sauļošanās sezona. Taču daži saules gaismu izbauda...

“Tesla” publicējusi jaunus datus, kuri norāda, ka bateriju uzlādes kapacitātes zudums ar laiku ir ierobežots, kas, protams, ir labas ziņas. Tieši bateriju ietilpības zudums un tam sekojošais kritums nobraucamajā attālumā ar vienu uzlādi ir viens no galvenajiem problēmjautājiem, kas cilvēkus attur no elektroauto iegādes.

Kompānijas publicētajā “Impact Report” ziņojumā par pagājušajo gadu “Tesla” iekļāvusi grafiku, kurš demonstrē korelāciju starp bateriju kapacitāti un mašīnas nobraukumu. Grafikā iekļauti “Model S” un “Model X” automobiļi, kuri veikuši līdz 200 tūkstošiem jūdžu.

Dati parāda aptuveni 10-15 procentu bateriju kapacitātes zudumu, kad auto veicis 150 līdz 200 tūkstošus jūdžu. Šie dati kopumā atbilst pašu lietotāju sniegtajai informācijai.

“Tesla” 2017.gadā piedzīvoja lielu datu noplūdi, kas sniedza ieskatu, kā kapacitātes zudums skar dažādas bateriju pakas versijas. Proti, dati parādīja, ka 90 kWh bateriju paka savu kapacitāti zaudē ātrāk nekā 85 kWh bateriju paka. Medijs “Electrek” ieguvis informāciju no avota, kuram bija pieeja nopludinātajiem datiem

Uz “Y” ass attēlota pieejamā baterijas kapacitāte kWh, informāciju iegūstot no pašu mašīnu bateriju vadības sistēmas. Savukārt uz “X” ass attēlots bateriju kopējais nolietojums kWh izteiksmē. 90 kWh bateriju pakai sākumā pieejama apmēram 85 kWh kapacitāte, bet pēc 235 uzlādes-izlādes cikliem jeb aptuveni 20 tūkstošu kilovatstundu nolietojuma, bateriju ietilpība kritusies par aptuveni 6 kWh. 85 kWh bateriju pakai sākumā pieejama apmēram 80,5 kWh kapacitāte, bet pie tāda paša nolietojuma tai pieejama 77 kWh kapacitāte. Tātad, 90 kWh baterijas savu ietilpību zaudē divreiz ātrāk nekā 85 kWh baterijas.

Nav skaidrs, kāpēc tas tā notiek. Tiesa, tagad 90 kWh bateriju pakas vietā pieejamas 100 kWh baterijas, taču par tām šāda veida informācija nav pieejama.

 

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: