“Volkswagen” uzsācis “ID.Charger” sienas lādētāju tirdzniecību, kas paredzēts elektroauto lādēšanai mājās. Lādētāju iespējams pasūtīt internetā, kā arī pie “Volkswagen” dīleriem astoņās Eiropas valstīs. Ražotājs pirmās iekārtas jau piegādājis klientiem un tā cena šobrīd ir 399 eiro.
Iekārta izstrādāta, lai to varētu izmantot “ID.3” un citu ID modeļu uzlādei, tomēr to var izmantot jebkuram elektroauto, kurš izmanto “Type 2” spraudni. Šis lādētājs ir daļa no “ID.3” projekta un tā mērķis ir padarīt pāreju uz elektroauto tik vienkāršu un ērtu, cik vien tas iespējams.
“Volkswagen” elektroauto lādētājs tirdzniecībā pamazām tiks ieviests trīs dažādās versijās. Visas versijas spēs nodrošināt uzlādi ar 11 kW jaudu. Divas no versijām – “ID. Charger Connect” un “ID. Charger Pro” būs savietojamas un pārvaldāmas no lietotāja viedtālruņa.
Vācu e-auto tiek pārdots bez lādētāja komplektā? Viss pareizi, arī par elektriskajiem logu pacēlājiem ir jāprasa nauda kā par ekstru))
Pirms muldi, papēti nedaudz to lietu. Kabelļi 2kw un 7kw uzlādei nāk līdz, bet ja gribi ko jaudīgāku 11 vai 22kw tad jāpērk lādētājs. Tu tak nesūdzies ka auto modelis ar 150zs maksā vairāk kā piem bāzes modelis ar 100zs?
Te gan drīzāk akmens autora dārziņā. Tādu “sīkumu” skaidrojumam vajadzēja būt rakstā. Ne jau visi skrupulozi seko līdz niansēm visās jomās. Cilvēkam radās tāds priekšstats, izlasot virspusēju ziņu.
Šeit tomēr nav stāsts par to, kas mašīnai nāk vai nenāk komplektā, Šķiet neloģiski, ka kopā ar elektroauto varētu nenākt kabeļi, lai to varētu lēnām lādēt mājās, savā garāžā. Ziņa ir par iekārtu, ko par papildus maksu varam nopirkt, lai mašīnu uzlādētu ātrāk un uz iekārtu tad arī ir uzsvars
Nepiekritīšu. Jāņem vērā, ka šis nav elektroauto fanu “visuzinu” forums vai tml. Raksta pirmais teikums:”“Volkswagen” uzsācis “ID.Charger” sienas lādētāju tirdzniecību, kas paredzēts elektroauto lādēšanai mājās.”, rada priekšstatu, ka citādi to mājās lādēt nevar.
Tomēr prasījās jau publikācijā vienā teikumā paskaidrot lādēšanas iespējas.
Cena ir ļoti laba,pat neticama par mājas uzlādes doku. 11Kw jau vajag trīs fāzes.
Tas taču nav lādētājs, jo lādētājs ir iebūvēts? Tas taču ir tikai EVSE?