Bolt ir ieviesusi jaunu funkciju, kas pieejama aplikācijā, ļaujot pasažieriem atstāt dzeramnaudu šoferiem brauciena beigās.
Lai izmantotu jauno funkciju, platformas lietotājiem nepieciešams atjaunināt Bolt lietotni. Pasažieri redzēs iespēju atstāt dzeramnaudu brauciena beigās, kad tiem tiks lūgts novērtēt braucienu. Būs iespēja izvēlēties no jau piedāvātām summām vai ierakstīt konkrētu summu pašam. Šāda iespēja būs pieejama 15 minūtes pēc brauciena beigām. Šoferi dzeramnaudu saņems pilnā apmērā. Lai izmantotu jauno funkciju, visiem Bolt aplikācijas lietotājiem jāpārliecinās, ka ir veikts pēdējais lietotnes atjauninājums.
Kārlis Ķezberis, Bolt reģionālais vadītājs Latvijā, saka: “Katru dienu Bolt šoferi strādā, lai nodrošinātu, ka cilvēki, kam nepieciešams pārvietoties pa pilsētu, to var darīt droši. Mēs ieviešam dzeramnaudas funkciju, lai ļautu pasažieriem pateikties un izrādīt atbalstu šoferiem šajos laikos.”
Par iespēju atstāt saviem vadītājiem dzeramnaudu interesējas arī pateicīgie pasažieri, liecina aplikācijā atstātās klientu atsauksmes. Itin bieži šoferi izpalīdz klientiem ar dažādu iekdienas likstu atrisināšanu: “Vadītājs man ārkārtīgi palīdzēja – mēs vairākas reizes mainījām maršrutu, jo mēs centāmies atrast manu datoru. Liels Tev paldies!” Tāpat cits pasažieris raksta, ka vēlas nosūtīt savam vadītājam dzeramnaudu pateicībā par izpalīdzēšanu – vadītājs atrisinājis šī cilvēka pāpratumu ar kāda lielveikala personālu, pagaidījis viņu pie aptiekas un palīdzējis arī uznest līdz mājoklim lielos pirkumus: “Viņš tiešām izglāba manu dienu. Nē, patiesībā – visu manu nedēļu! Tāpēc MILZĪGS PALDIES Tev! Es vēlos, kaut vienmēr varētu Tevi dabūt par savu Bolt vadītāju!”
Šajā pavasarī Bolt lietotājus iepazīstināja arī ar “Protect” kategoriju, kurā automašīnas ir nodrošinātas ar plastikāta aizsargbarjeru, kas ierobežo gaisa apmaiņu starp šoferi un pasažieriem, tādejādi samazinot vīrusa izplatības risku.
Iedošu dzeramnaudu un nākamajam pasažierim brauciens var beigties bēdīgi! Tāpēc labāk neatstāšu dzeramnaudu.
Beidzot. Tagad šoferiem būs iemesls būt laipnākiem kā arī labāk pildīt darbu.
Un arī būs mazāk čīkstētāju, kuriem nepatīk “kartes maksātāji”, jo redz, ja ar karti maksā par braucienu, tad, piemēram, 4.67€ = 4.67€, bet, ja skaidrā naudā, tad 4.67€ var būt potentciāli 5€, ja klientam ir slinkums ņemties ar kapeikām.
Nauda nevienu nav padarījusi laipnāui vai izpalīdzīgāku, iespējams, tikai lišķīgāku.
Mjā un no dzeramnaudas vel nomaksā nodokli🤦♂️
Takšus skaita ziņā vajadzētu samazināt uz 100. Kāpēc? Jo vidējais brauciens bieži vien ir 2-3 eiro. Ja Tev jāmaksā par auto 35 eiro dienā, degviegla 30 eiro. Tad reāli pelnīt sāc ,kad ienākumi sasniedz 80 eiro. Jo… Bolts iekasē vel komisiju. Neatceros cik %,bet uz simts eiro laikam bija padsmit eiro aptuveni. Samazinot takšu skaitu varētu pacelt cenu. To pietuvinot tā ,lai vidējais brauciens izmaksā 10-15 eiro. Jo pašlaik takši savā starpā cīnās oar kapeikām.Atceros ,kad 5dienas vakarā pie luksofora bijām 8 takši. Lika aizdomāties.. . Lielākā daļa šoferu ir zem amfetamīna. Pats nostrādāju divus mēnešus. Regulāri sanāca braukt b24 stundas bez pauzēm principā. Braucot atpakaļ mājās (70km) stājos ceļmalās reizes 3 pa 20minutem paguļot. Atļaušos piebilst,ka nobraucot 24 stundas no vietas sajūta ir tāda kā būtu izdzēris litru šņabja. Atceros izkāpjot no auto nevareju taisni paiet.
Priekš kam Boltot, uzliec uz borta tarifu 100 euro un sēdi lidostā, gaidi lohu! :D
Tur ir daži tādi taksisti, viens ar BMW 5to sēriju. Viss pa godīgo, tarifs uz durvīm rakstīts.
Tas vairs nestrādā. Lidosta ir noteikusi fiksētu tarifu visiem.
Godīgi? Šīs “dzeramnaudas” daudzi tāpat jau labu laiku kā piekopj. Atceros, reiz no Rīgas centra uz Purvciemu ar taksi braucu un šoferis, vietā, lai ņemtos ar sīknaudu, paņēma no manis tikai lielo naudu. Tas laikos vēl pirms visiem šiem “Bolt” servisiem.
Baigi negribētos to ASV sistēmu, ka tu maksā par pakalpojumu, bet dzeramnauda ir faktiski obligāta. Tad jau man jāmaksā arī lielveikala kasierei, kas savu dārgo laiku velta manai apkalpošanai, jāuzmet skolas direktoram kas sestdien atnācis uz bērnu izlaidumu, utt. Ja cena nesedz preces vai pakalpojuma vērtību, tad palieliniet to – tālāk jau tirgus noteiks, kas un kā, vajag kādam to pakalpojumu vai nevajag.
ASV sistēma tiešām kretinē, kad dzeramnaudu prasa pat tad, kad nējēdz pakaļu pakustināt, lai kaut ko izdarītu, bet tipus pieprasa. Tur gan pie vainas nodokļu sistēma, kas paģēr maksāt nodokļus no kaut kāda iedomātas gada tipu kopsummas, tāpēc arī tipus paģēr, jo nodoklis par tipiem jau nomaksāts.
Kretinē arī tas, ka cenas norāda bez nodokļiem un pie kases jau pavisam cits cipars, kā plauktā.