Reklāma

Sonarworks SoundID programma ļaus klausīties pielāgotu audio datorā

Jaunākie raksti

Volvo investēs 1,25 miljardus eiro elektroauto rūpnīcā Slovākijā

Slovākijas ekonomikas ministrs Ričards Suliks pavēstījis, ka zviedru autoražotājs Volvo valsts austrumdaļā plāno būvēt jaunu elektroauto rūpnīcu. Kopējās investīcijas...

Huawei pēc šķiršanās no Leica izziņo XMAGE

Huawei paziņojis, ka turpmāk pie viedtālruņu kameru tehnoloģijām strādā ar XMAGE zīmolu. Šāds paziņojums nāk neilgi pēc Huawei un...

Jaguar ap 2025. gadu iepazīstinās ar trim elektriskiem SUV

Britu sporta auto ražotājs Jaguar 2025. gadā iepazīstinās ar trim pilnībā elektriskiem SUV, ziņo Autocar. Tas nozīmē, ka vismaz pagaidām...

Apple Watch 7 izturības reklāma varētu būt priekšvēstnesis izturīgāka modeļa iznākšanai

Iesākot jūliju, Apple izlaidis sava stila košu un produktus slavinošu reklāmu, šajā reizē norādot uz Apple Watch Series 7...

Samsung Galaxy S22 Ultra pārdošana pārsniedz jebkuru Note sērijas modeli

Samsung, iespējams, paši bija vainīgi pie zemiem Galaxy Note sēriju pārdošanas apjomiem, jo Galaxy Note bija lielāka izmēra viedtālruņi,...

Latvijā radītais uzņēmums Sonarworks, kurš nodarbojas ar audio kalibrēšanas programmatūras izstrādi un ir iecienīts lielo skaņu studiju aprindās, šajā nedēļā ir atjaunojis savu produktu līniju, piedāvājot ikvienam lietotājam uz sava datora iegūt SoundID programmu.

Sonarworks SoundID mobilā lietotne tika izziņota gada sākumā notikušajā CES 2020 tehnoloģiju izstādē un ļauj izveidot katram lietotājam atbilstošu skaņas profilu, balstoties uz klausītāja vēlmēm. Tāpat ir iespējams pieregulēt skaļumu katrai austiņai, lai tiktu saudzēta dzirde, bet tas viss bija pieejams vienīgi caur telefonu, taču Sonarworks ir spērusi nākamo soli, piedāvājot šos pielāgojumus baudīt tieši uz datora ar visu savu izvēlēto mūziku. Tas uzskatāms par svarīgu soli, jo šāda iespēja ļauj servisu beidzot izbaudīt ērtā ikdienas lietošanā, kad mūziku klausāmies no datoriem. Programma pieejama gan uz Windows, gan Mac darbinātiem datoriem. Testu joprojām vajadzēs veikt lietotnē, un pēc tam iegūto klausīšanās profilu izmantot ar savu lietotāja kontu dažādās ierīcēs.

SoundID lietotnē pieejami aptuveni 350 austiņu modeļi, kurus iespējams kalibrēt un pielāgot. Manā gadījumā izmantoju savas pirmās paaudzes AirPods bezvadu austiņas, un tās bija izvēles piedāvājumā. Lietotne patiešām ir vizuāli pievilcīga, un viegli iespējams iziet cauri dažādiem testiem, kas beigās sniedz dzirdamu skaņas izmaiņas rezultātu, un tas aizņem vien pāris minūtes. Šo testu laikā un pēc tam ir dzirdama gan skaņas “biezuma-dzidruma” maiņa, skaļums, izteiktāka balss, melodija, bass, tā kā regulējumu var būt daudz, bet to visu pielāgos algoritms.

Avots: Sonarworks

SoundID  iespējams lejupielādēt gan uz Android, gan iOS mobilajām ierīcēm. Lietotne ir bezmaksas, taču risinājuma izmantošana datorā maksās sākot no 4,99 USD/mēn vai 24,99 USD, abonējot to uz pusgadu.

Vai jau esiet izmēģinājuši šo lietotni un vēlaties padalīties savā pieredzē?

8 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
8 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Fakti
01.05.2020 20:15

Viss skaisti, tik tas žīdu biznesa variants ar abonēšanu :( .

digitalk
01.05.2020 21:10
Reply to  Fakti

mani izbrīna šī tendence bojāt autora radīto skaņu. saprotams, kāpēc tāda pielāgošana vajadzīga studijā — lai varētu izveidot neitrālu bāzi, kas gandrīz vienādi skanēs jebkuras studijas māsteringā. bet uz personīgajām ausīm un tumbām maksāt piecīti mēnesī? varbūt tomēr labāk ieguldīties labos monitoros vai vienkārši piegrozīt ekvalaizeri?

Kursors.lv
01.05.2020 22:02
Reply to  digitalk

Tur jau tā fiška, ka Sonarworks grib uz visām dažādajām (arī draņķīgājām) austiņām panākt tādu mūzikas skanējumu, kādu iecerējis tās autors.

digitalk
01.05.2020 22:52

tā noteikti nav, jo tiek izveikti testi uz konkrēto klausītāju. ja konkrētais klausītājs ir mega basu cienītājs, tad tā arī skanēs turpmākā mūzika. autors var gribēt vīterot augšās, bet tas jamam nepalīdzēs.

kilo
02.05.2020 08:23

hm, tas neiet kopā ar “skaņas profilu, balstoties uz klausītāja vēlmēm”. Uz draņķīgām ausīm skanēs draņķīgi – tāpat kā uzziežot marmelādi uz sūda, mēs to to nepadarām par kruasānu))

kilo
02.05.2020 08:31
Reply to  digitalk

Par grozīšanu….labākā pieredze manā mūžā ar audio/video bija, kad uzzināju ka TV ir režīms “movie mode” t.i. atslēdz attēla izdaiļotāju un rāda, ko saņem ieejā. Un cik liels bija pārsteigums, ka visvienkāršākie monitoreļi (kas ir pats, pats apakšējais plaukts un maksā tikpat, cik slavena ražotāja baltas ausīs bāžamas austiņas) beidzot skan, tīri un patīkami, es burtiski atklāju mūziku no jauna. Un tad jau var saprast cilvēkus, kas pieliek pūles, lai dabūtu no kompja laukā oriģinālo, neizmainīto skaņu. Jo tas ir kā labs, svaigi gatavots ēdiens, kas nav jāuzlabo ar majonēzes rūtiņām, puslitru sojas mērces u.c. pārmērībām.

Katrīna Allikas
05.05.2020 14:29
Reply to  digitalk

jebkurš cilvēks “bojā” autora darbu neapzinātā veidā. Tas kā autors gribēja, lai izklausās viņa mākslas darbs studijā ir strādājot uz neitrālas skaņas (flat) – lielākoties gala klausītājam šis flat nepatīk. Kad cilvēks izvēlās austiņas vai tumbas, viņš izvēlās random EQ, kas ir starp autora darbu un viņa ausīm. Tikai gala pātērētājs nezina vai izvēloties Beats vai Sennheiser tā ir labākā skaņa priekš viņa. Tas ko panāk SoundID koncepts ir, ka vēl joprojām katrs gala lietotājs dzirdēs nedaudz savādāku dziesmas versiju, bet tā būs versija ko katrs gala lietotājs izbaudīs uz maksimuma, jo šī personalizācija nav random EQ, bet gan balstās… Read more »

@@@
05.05.2020 15:12

Kā un cik daudz austiņas zin par manu dzirdi, lai spētu pielāgot skaņu tā, es būtu uz maksimuma? Var jau būt, ka ir piedomāts pie idejas bet vidējam bumsīkļtamburīnam svarīgāks austiņu ražotājs, cena un cik cilvēki to pamanīs, nevis skaņas nianses (par kurām viņš visdrīzāk izlasīs apskatā, nevis pats sadzirdēs). Nu kkā tā….tie, kam svarīga skaņa un nianses, saprot kas viņiem vajadzīgs lai dzirdētu SKAŅU, nevis kāda priekšstatu kā ir jāskan tam vai šim gabalam.

Reklāma