Web Analytics
More
    Reklāma

    Datorspēļu izstrādātāji iekodē “Stay Home” ziņu spēļu vidē

    Jaunākie raksti

    Spēļu izstrādātāji Activision Blizzard, Codemasters and Rebellion koronavīrusa izplatības laikā ir izvēlējušies ļoti uzskatāmu un tiešu veidu, kā aicināt cilvēkus palikt mājās. Šīs kompānijas datorspēlēs attēlos ziņu “Stay home, save lives” (latviski “paliec mājās un izglāb dzīvības”). Kaut gan īsti “geimeri” jau pārāk daudz degunu no mājas ārā nebāž.

    Šis noteikti ir veids, kā uzrunāt lielu cilvēku auditoriju, kas šajā laikā nodevusies datorspēļu un mobilo spēļu spēlēšanai, kā arī caur viņiem iespējams nodot ziņu līdzcilvēkiem. Līdz šim teksts redzams rallija spēlē DiRT Rally 2.0, tāpat to plānots attēlot tādā mobilajā spēļu grandā kā Candy Crush Saga vai “šūterī” Sniper Elite 4.

    Reklāma

    Avots: Codemasters

    Dirt Rally gadījumā teksts ir redzams uz baneriem braukšanas laikā, kā tas būtu īstajā rallījā. Sniper Elite šo līniju vēlas parādīt reizē ar spēles nosaukumu, bet Candy Crush gadījumā tas būs paziņojums spēles laikā. Tā kā iesaistītas ir ļoti dažādas spēļu platformas, tad ziņa noteikti spēs sasniegs plašu auditoriju.

    Šobrīd šāda iniciatīva ir aktīva tieši Lielbritānijā, kur arī valdība iesaistījusies aicinājuma veidošanā, taču nav skaidri zināms vai tā ir pieejama visiem, taču izstrādātāji ir globālas kompānijas, visdrīzāk to publicējot visiem. Varbūt kāds aktīvs Dirt Rally pilots var padalīties ar saviem novērojumiem?

    Un atceries, #paliecmajas arī Tu, lasītāj.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma