Inovatīvas autovadītāja palīgsistēmas, kas paaugstina drošību un palielina komfortu, always-on tīklam pieslēgta informācijas un izklaides sistēma, pārvērš jaunos Caddy par viedierīci uz riteņiem. Tā pasaules līmeņa prezentācija notika tik zīmīgā datumā 2020.gada 20 februārī, Hannoverē/Diseldorfā, Vācijā.

Līdz šim vairāk nekā trīs miljonos eksemplāru saražotais modelis ticis atzīts gan kā furgons, gan ģimenes (MPV) auto vai kemperis. Tagad tas kļuvis arī videi draudzīgāks, sportisks un ievērojami ietilpīgāks.

MQB platformas izmantošana ļāvusi Caddy papildināt ar virkni jaunu elementu – elektriskiem bīdāmo sānu un bagāžas nodalījuma durvju aizvēršanas mehānismiem, kā arī 1,4 m2 lielu panorāmas lūku, kas stiepjas pāri pirmajai un otrajai sēdekļu rindai, dārgāko versiju standartaprīkojumā ietvertiem LED priekšējiem un aizmugurējiem lukturiem, kā arī bezatslēgas (Kessy) aizdedzes un atslēgu sistēmu un pilnība digitālo mērinstrumentu paneli.

Jaunais Caddy būs pieejams Cargo (furgons ar slēgtu virsbūvi), Estate (ar pasažieru nodalījuma logiem) un dažādās pasažieru automobiļu (MPV) versijās. Pasažieru automobiļa līnijas pamata modelis būs ‘Caddy’, augstāka līmeņa versijas būs ‘Life’ un premium klases ‘Style’.

Salonā piektās paaudzes Caddy atstāj iespaidu ar augsto tehnoloģiju risinājumiem un lielāku plašumu. Garajā versijā – Caddy Maxi – tagad iespējams ievietot pat divas eiro paletes, bet indikatori un vadības elementi ir pārveidoti pilnībā.  Digitālais mērinstrumentu panelis un lielākās 10-collu navigācijas sistēmas apvienojums rada jaunu digitālo indikatoru un vadības elementu kopumu ar nosaukumu ‘Innovision Cockpit. Savukārt informācijas un izklaides sistēmas, izmantojot tiešsaistes savienojamības ierīci (OCU) ar integrētu eSIM, var nodrošināt ‘Volkswagen We’ mobilos tiešsaistes pakalpojumus un funkcijas.

Kā vēl viens jauns Caddy akcents jāmin digitālās gaismu, audio un izvēlnes funkciju ieslēgšanas pogas. Pagriežamo gaismu slēdzi ir nomainījusi pogu virkne, kas atrodas pa kreisi no stūres, vairākām vadības sistēmas izvēlnes pozīcijām ir tiešās piekļuves pogas. Turklāt dzīvi uz riteņiem papildus uzlabo LED salona gaismas, ergonomiski sēdekļi un 230 V rozete.

Sešas no 19 Caddy autovadītāja palīgsistēmām ir pilnīgi jaunas, tajā skaitā Travel Assist, kas padara daļēji automatizēto braukšanu iespējamu uz lielceļiem bez nepieciešamības aktīvi stūrēt, kāpināt ātrumu vai bremzēt.  Jaunajā Caddy ir pieejams arī joslas maiņas asistents un piekabes asistents, kas jau ir zināms kā lielisks palīgs braukšanai atpakaļgaitā.

Inovatīvi ir arī Caddy jaunie četrcilindru dzinēji. Tie pārstāv nākamo dzinēju evolūcijas līmeni, atbilst 2021. gada Euro 6 izmešu standartiem un ir aprīkoti ar daļiņu filtriem. Pirmo reizi TDI motoros, kuru jauda ir no 55 kW / 75 ZS līdz 90 kW / 122 ZS, izmanto arī jauno divsekciju dozēšanas sistēmu. Slāpekļa oksīda (NOx) izmešu līmeņi salīdzinājumā ar iepriekšējo modeli ir ievērojami samazināti, ierindojot Caddy TDI dzinējus starp zaļākajiem dzinējiem pasaulē.

Efektīvs un ilgtspējīgs ir arī turbopūtes benzīna dzinējs (TSI) ar 84 kW / 116 ZS jaudu. Savukārt jaunās piedziņas sistēmas tehnoloģijas rada pozitīvu efektu gan ekoloģiski, gan ekonomiski: atkarībā no dzinēja versijas Caddy plānotais degvielas patēriņš ir līdz pat 12 procentiem zemāks nekā iepriekšējam modelim.

Jaunais Caddy Latvijas tirgū būs pieejams šogad.

Reklāma

Leave a Reply

avatar
  Paziņot par jaunumiem  
Paziņot par