Reklāma

Tele2 par 150 000 eiro uzlabo savu mobilo lietotni

Jaunākie raksti

CAT izziņojis izturīgu, savāžamu viedtālruni S22 Flip

CAT S22 Flip ir jauns izturīgais viedtālrunis, kas ticis pie tā dēvētā clamshell dizaina. Viedtālruni varēsi aizvērt ciet, lai...

IKEA un ASUS ROG kopīgi radītās mēbeles būs pieejamas jau oktobrī

Pirms aptuveni gada IKEA un ASUS ROG kopīgi paziņoja par mēbeļu sēriju izveidi datorspēļu cienītājiem. Paziņots, ka jau oktobrī...

“NIO” nākamgad plāno pilnvērtīgi ienākt Eiropas tirgū

Ķīniešu elektroauto ražotājs "NIO" apstiprinājis, ka nākamā gada beigās Vācijā ieradīsies "ET7" elektriskais sedans, kas iezīmēs autoražotāja pilnvērtīgu ienākšanu...

Microsoft izziņo, ka klasiskā Office 2021 versija būs pieejama sākot no 5. oktobra

Jau februāra sākumā Microsoft informēja, ka jaunākā Microsoft Office 2021 versija būs pieejama vēlāk šī gada laika, un pēc...

Apple iPhone 13 Pro modeļa grafiskā apstrādes jauda būs par 55% labāka nekā iPhone 12 Pro

Šajā nedēļā Apple beidzot izziņoja atjaunotus četrus iPhone 13 modeļus. Kaut arī tie vēl nav oficiāli nonākuši pie gala...

Mobilo sakaru operators “Tele2”, turpinot attīstīt klientu apkalpošanu digitālajā vidē, savas mobilās lietotnes attīstībā investējis 150 000 eiro. Mobilajā lietotnē klienti var ērti veikt rēķina apmaksu, mainīt izvēlēto tarifu plānu, izvēlēties kādu no lojalitātes programmas “Komplimenti” piedāvājumiem, kā arī iegādāties KASKO apdrošināšanu savai automašīnai. “Tele2” mērķis ir panākt, ka nākotnē aptuveni 20% klientu pašapkalpošanos veic aplikācijā. Aplikācija ir pieejama Android un iPhone ierīcēm.

“Tele2” dati liecina, ka pēdējā gada laikā pašapkalpošanās portāla apmeklējuma skaits palielinājies par 225%, bet interneta veikala – par 105%, kas liecina, ka klienti labprāt daudzas darbības veic attālināti, neapmeklējot klientu centrus.

Kā atzīst “Tele2” komercdirektors Raivo Rosts, “Tele2” mērķis nav visu klientu apkalpošanu novirzīt uz interneta vidi, bet gan izmantot on-line un off-line priekšrocības, nodrošinot maksimāli viegli pieejamu informāciju un ātru klientu atbalstu viņiem ērtā veidā: “Attīstot digitālos kanālus galvenokārt tiecamies uz vieglu iepirkšanās procesa nodrošināšanu interneta veikalā, kā arī apkalpošanas sniegšanu klientiem pēc iespējas ērtākā veidā. Līdz šim mūsu mobilā lietotne nodrošināja visas galvenās pamatfunkcijas, bet tagad tā ir sasniegusi jaunu attīstības līmeni un piedāvās klientiem to, ko viņi sagaida no šādām lietotnēm – vienkāršu un ērtu pakalpojuma iegādi un rēķinu apmaksu.”

Lai arī attīstās dažādas digitālās klientu platformas, “Tele2” klientu vidū joprojām vērojams arī tā saucamais “ROPO efekts” (Research Online, Purchase Offline), kas raksturīgs arī citiem iekārtu un pakalpojumu tirgotājiem Latvijā. Proti, gandrīz katrs otrais klients (45%), pirms pirkuma veikšanas “Tele2” klientu centrā, ir izpētījis piedāvājumu “Tele2” mājaslapā.

Reklāma

4 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
4 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments

Interesanti, ka uz mana A50 aplikācija nedarbojas, uz sievas S8+ darbojas ideāli…

Uz A70 arī ideāli

@Andrīts atsūt uz @tele2latvia vairāk info kas nedarbojas uz A50 #KateAtbild:)

Man uz A7 2018 pusi aplikaciju ielade puse ir izkroplota, labak dodiet atpakal veco vismaz tur bija paarezamak.

Reklāma
Reklāma
Reklāma