Web Analytics
More
    Reklāma

    L’Oréal piedāvās viedo lūpukrāsu, kura ļaus izveidot jebkādu toni

    Jaunākie raksti

    Arī skaistuma industrija tehnoloģiskajā ziņā it nemaz neguļ, jo CES 2020 laikā L’Oréal prezentējis nākotnes produktu Perso, kurš ļaus izveidot jebkura toņa lūpukrāsu, kā arī speciālus sejas kopšanas līdzekļus un tonālo krēmu priekš attiecīgā ādas tipa.

    Perso būs ar Bluetooth savienojumu vadāma mazā kosmētikas laboratorija, kā gribētos to saukt. Savienojot produktu ar telefonu un sociālo tīklu kontiem, būs iespējams analizēt savu elku bildes, lai izveidotu attiecīgo lūpukrāsas toni, kādu izmanto tās. Vai arī pieskaņot toni drēbēm, jo ar speciālas aplikācijas palīdzību būs iespējams reālā laikā redzēt kā šis tonis izskatās uz lūpām ar mākslīgā intelekta palīdzību. Tāpat ar kameras palīdzību lietotne izanalizēs ādas stāvokli un uzjauks atbilstošu krēmu, kurš palīdzēs uzlabot tās kvalitāti.

    Reklāma

    Lai arī šādi ādas nolasīšanas risinājumi nav nekas jauns, tad Perso kā šāda kosmētikas veidošanas ierīce ir kaut kas jauns un papildina šo jomu. Tiek lēsts, ka tā spēs uzjaukt lūpukrāsu 30 uzklāšanas reizēm. Tā kā ierīce sastāv no kārtridžiem, tad to būs iespējams uzpildīt atkal un atkal. Pēc reklāmas video izskatās, ka L’Oréal piedomājis pie funkcionalitātes, jo uzjaukto lūpukrāsu iespējams paņemt līdz noslēgtā trauciņā, kas var izrādīties efektīvi, ja jādodas ārpus mājas. Produktam pie lietotājiem būtu jānonāk 2021. gadā.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma