Reklāma

Par interneta lielveikalu 1A grupas īpašnieku kļūst Kesko Senukai

Jaunākie raksti

Canyon Puncher GM-20 spēlēm paredzētās datorpeles apskats

Vai datorspēlēm paredzētiem aksesuāriem jābūt dārgiem? Ne obligāti, jo šoreiz izmēģināšanai atbraukusi pagaidām lētākā spēlēm paredzētā datorpele, kādu esam...

Ukrainas centrālā banka tagad oficiāli var emitēt digitālo valūtu

Arī Ukraina gluži kā dažas citas valstis sper pirmos soļus centralizētas digitālas valūtas ieviešanā. Par to liecina fakts, ka...

ASUS izziņo ROG Desk Mount Kit monitoru stiprināšanai pie galda

ASUS izziņojis ROG Desk Mount Kit, kas apredzēts ROG spēļu monitoru stiprināšanai pie galda virsmas. ROG Desk Mount Kit...

Apple no App Store izņem lietotni Unjected, kas veicina antivakseru iepazīšanos

Apple no sava lietotņu veikala App Store ir izņēmis lietotni Unjected, kas veicinājusi to cilvēku iepazīšanos un informācijas izplatīšanu...

ES privātuma regulators “Amazon” uzlicis 888 miljonu dolāru lielu soda naudu

Luksemburgas datu aizsardzības komisija paziņojusi, ka tehnoloģiju gigantam "Amazon" piespriež 888 miljonu ASV dolāru lielu sodu par GDPR noteikumu...

Somijā bāzētais tirdzniecības gigants Kesko Corporation informē, ka tā Baltijas valstu kopuzņēmums Kesko Senukai ir iegādājies vienu no Baltijā vadošajiem tīmekļa mazumtirdzniecības uzņēmumiem 1A Group, kas darbojoties visās trīs Baltijas valstīs ir pagājušajā gadā sasniedzis ap 41 miljona eiro apgrozījumu. Darījums tiks apstiprināts šī gada otrajā pusē un tā summa netiek izpausta.

Kesko šo darījumu skaidro ar vēlmi stiprināt savu tirgus pozīciju Ziemeļeiropā un uzlabot rentabilitāti pārstāvētajās valstīs, īpaši Baltijā. Plānots, ka 1A turpinās darboties un papildinās Kesko Senukai Digital e-komercijas platformu un tādējādi spēs caur vairāk kanāliem aizsniegt esošos un jaunos klientus.

Internetveikala 1A pārstāvis Normunds Namnieks Kursoram komentēja, ka notiek 2 uzņēmumu apvienošanās, nevis 1A grupa tika pārdota. Viņš norāda, ka šis bija stratēģisks un rūpīgi izsvērts lēmums, jo apvienojot 1A ar KESKO grupas uzņēmumu, 1A varēs izmantot multikanālu tirdzniecības priekšrocības, būtiski palielināt sortimentu jaunās kategorijās, kā arī piedāvāt saviem klientiem vēl izdevīgākus servisa, loģistikas un produktu piedāvājumus. Jau visai drīz mūsu klienti novērtēs pozitīvās izmaiņas piedāvājumā, dažādās pārdošanas akcijās, kā arī būtiski uzlabotās iepirkšanās procesa ērtības.

Kesko Senukai ir vadošais dari-pats būvniecības, remonta un sadzīves produktu mazumtirdzniecības tīkls Baltijā ar 9 K-Senukai veikaliem Latvijā, 22 K-Senukai veikaliem Lietuvā, 8 K-Rauta veikaliem Igaunijā un 17 Oma veikaliem Baltkrievijā.

Reklāma

44 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
44 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments

Ceru, ka šis nesīs pozitīvas lietas 1a.lv pusē, jo tas kantoris ir drausmīgs. Tad jau gaidām, ka 1a varēs nopirkt reģipsi ar 25 dienu piegādi lol

Un kas tieši tur ir drausmīgs?
Es daudz neiepērkos, varbūt līdz 10 reizēm gadā, bet nekad nav bijusi negatīva pieredze.
Varbūt ir problēmas ar garantiju, bet man par laimi nav bijusi nepieciešamība pēc tās. Piegāde vienmēr laikā, ja rakstīts 3 dienas, tad tās ir 3 dienas, ja tās ir divas nedēļas, tad varbūt nedaudz ātrāk pa 2 nedēļām…

Normund, tas tu?

Tev liekas, ka ja mani interesētu Tavas atbildes, es slēptos aiz svešiem nikiem? Bet, ja jau uzrunāji mani, protams, būtu interesanti uzzināt Tavu “drausmīgo” pieredzi. Droši vari man uzrakstīt e-pastu, jo mums patiesi interesē, ko varam darīt labāk, savādāk, lai klientiem nebūtu sliktas iepirkšanās pieredzes pie mums. Varbūt tas vells nemaz nav tik melns, kā to mālē?

Neredzu nevienu iemeslu, kāpēc man vajadzētu slēpties aiz svešiem nikiem. Bet, tā kā uzrunāji tieši mani, protams, gribētu uzzināt par negatīvo pieredzi. Droši vari man uzrakstīt e-pastu, jo mums patiesi interesē, ko varam darīt labāk, citādāk, lai klientiem nebūtu sliktas iepirkšanās pieredzes pie mums.
Varbūt tas vells nemaz nav tik melns, kā to mālē? :)

Varētu aprunāties par šādām tādām lietām, tas tiesa. Bet īsumā ir tā, nejau problēma bija tanī lietā, ka 4x pēc kārtas prece tika piegādāta (2x nepiegādāta vispār) ārpus jebkādiem termiņiem. Vēl 2x tika pārdota prece un pēc 3 dienām, kad prece jāsaņem, pazvana un pasaka, ka prece nav un nebūs pieejama. :) Un ok, to es pilnīgi labi saprotu, visādi var gadīties utt, bet basic customer service, vismaz ar zvanu un atvainošanos neesmu sagaidījis nevienu reizi, tas ir tieši tas, kas mani apstādināja iepirkties 1a. Nejau, ka piegāde vēlu utt, bet tieši tas, ka jums klienti ir tukšas vietas! :)

Sazināmies epastā, noteikti gribētu zināt vairāk detaļas. Bet, gribu atzīmēt, ka uz visu mūsu apjomu, problēmgadījumu skaits procentuāli ir niecīgs, taču jebkurā gadījumā mēs tos neignorējam un bez apstājas strādājam, lai uzlabotu piegāžu precizitāti. Vēlreiz atvainojos, ja neviens nebija ar Tevi sazinājies, bet, lai izskaustu šādas cilvēciskā faktora kļūdas/neuzmanības – tuvāko nedēļu laikā ieviesīsim klientiem automātisko kompensāciju “tool”, gadījumiem, ja klientam piegāde kavējas.

Ok, kad jau tad jau. Ja par problēmām: Ir bijuši pāris gadījumi, kad mājas lapā ir info “saņem jau šodien”, bet piezvanot beigās sanāk “pēc nedēļas”. Bija pirms 2 nedēļām konkrēts gadījums, kuru vairs īsti nevaru pierādīt ar skrīnšotiem un ierakstiem.

Pirmkārt, paldies, ka esat mūsu klients. Par minēto problēmu – skrīnšotus vai pierādījumus noteikti nevajag, jo arī par šādiem gadījumiem esam kursā un cenšamies tos maksimāli novērst. Problēma rodas, kad precei ir piesaistīti vairāki piegādātāji, kur, piemēram, viens atved šodien, bet otrs pēc nedēļas, un brīdī, kad to izvēlieties iegādāties, tieši pirmajam piegādātājam produkts ir beidzies un sistēma nav paspējusi atjaunot statusus. Atzīmēšu, ka pie šāda produkta apjoma, daudzi procesi ir automatizēti, tostarp, piegādes statusi. Šādu gadījumu nav daudz, taču tāpat tos neignorējam un drīzumā problēmu samazināsim līdz minimumam.

Visiem nav jābūt normundiem. Man arī nav negatīvas pieredzes. Un pirksts ir ļoti daudz.

Pieredze ar 1a.lv pārsvarā ir ok. Neesmu sajūsmā, neesmu vīlies. Viens gan man vienmēr ļoti kaitina, piegādes ātrums, nu sorry, ja man no UK neta veikala vai ebay ar parasto pastu (nekāds ekspress) atnāk 1 nedēļas laika, bet no 1a.lv kas ķipa te pat pāri Daugavai, jāgaida pusotra / divas nedēļas … nav forši. Ok, saprotu, noliktava ir Polijā, bet tad rakstiet , ka nevis Jums ir, vai vnk noliktavā ir, bet norādīt, ka no ārvalsts, vai tieši Polijas noliktavas. Jo lietotājs vulgaris, ar noliktavu saprot, angāru ap stūri aiz biroja. Un Polija arī attāluma ziņā ir tā kā nedaudz… Read more »

Man patīk, ka interneta veikals ir sakārtots un tas ir iemesls, kāpēc tur dažreiz netīšām atgriežos, bet pēc tam katru reizi sev apsolu – nekad vairs nesūti neko no 1a.lv
Pēdējā laikā vairs neņemos ar vietējiem, jo amazon piedāvā labāku cenu un pie preces tieku SOLĪTAJĀ laikā.

Serviss ir briesmīgs, piegādes lēnas, cenas normālas, bet lapa forši sakārtota.

Es arī kādas trīs reizes esmu iepircies un pēdējās divas reizes bija problēmas. Pirmajā datoram netika iedots līdzi papildus pirktais RAM modulis, kam man vēlāk nācās pašam braukt uz tuvāko OMNIVU pakaļ. Otrajā reizē atnāca pavisam cita prece, kuru teica, ka man pašam jāved uz biroju (otrā Rīgas pusē) atpakaļ. Pēc mana komentāra salidzini.lv man piezvanīja un pareica, ka kurjers atbrauks un paņems to preci. Itkā visas reizes tomēr beigās atrisinājās, bet tomār gribētos, ka tādas situācijas nebūtu vispār.

man šķiet, ka šis ir viens no sakarīgākajiem interneta veikaliem latvijā. Piemēram mobilos tirgo baltus, ne pelēkus, laba apkalpošana, piegādes laiks vienmēr tāds, kā rakstīts preci pērkot, vai ātrāks. Ok, man varbūt kādi 10 pirkumi kopumā tur bijuši, bet nevienu reizi nav bijusi negatīva pieredze

Tiešām, tikai baltā prece? Kopš kura laika LV xiaomi telefoni skaitās oficiāli nopērkama?

LMT arī nebaltus tirgo? Man šķiet, ka te vaina terminoloģijā. Atvedot no citas valsts vairumtirgotāja telefoni nepaliek pelēki. Pelēkai precei, tomēr, drusku specifiska piegarša, īpaši tālruņiem.

LMT juridiski telefonus netirgo patērētājiem. Parādi LV oficiāli autorizētu servisa centru xiaomi telefoniem?

nu… es domāju, ka cilvēkam, kas aiznes saplīsušo xiaomi uz LMT klientu centru spicē vai olimpijā, galīgi neinteresē, ko viņi ar to dara tālāk, kamēr vien viņš saņem remontētu apakaļ pēc nedēļas turpat, kur nodevis.

Stiep tur, kur rakstīts garantijas talonā un nefantazē!
Un Xiaomi jau nu nav tas telefons, ko būtu jāstiepj uz garantijas remontu!

Radniecīgos forumus par xiaomi brāķi un nedienām ar programnodrošinājumu ir slejas pierakstītas.

Xiaomi tirgo visi operatori, diez vai tie tirgotu “neoficiāli”. Skatos pēc tā, ka telefoniem pie operatoriem un solīdos interneta veikalos ir sistēmā latviešu valoda. Visādos kaktu kantoros pārdesmit eiro lētāki telefoni ir bez šīs iespējas.

Xiaomi jau kādu laiku ir oficiāli Latvijā. Tieši tad arī operatori sāka tirgot.

Oficiāli manā izpratnē ir tad, kad es pats varu vai veikals, kurā pirkts telefons, problēmu gadījumā aizvest/nosūtīt telefonu uz autorizētu servisu centru iekš LV.

tev ir slikta izpratne, kas ir oficiāli tirgots produkts. pie tā arī paliksim.

Ko var vēlēties no lietuviešiem?

Braļukas jau ir spicie naudas taisīšanas biznesmneņi, kuri nebaidās procesā uz tā čakarēt cilvēkus, lai sev gūtu labumu. ;) Normāla lietuviešu prakse!

Esmu daudz saskāries gan darba tirgū gan iepērkoties un tieši ar lietuviešu kantoriem ir tie lielākie čakari.

Cik zinu tad iegādes darījums vēl tehniski nav noticis, jo ir jāsaņem konkurences uzraugu akcepts šim darījumam. šobrīd to varētu saukt par nodomu, nevis darījumu!

No šitā kaktu kantora labāk uzmanīties.Šie tirgo lietotu preci, saucot to,par jaunu- daudziem un tajā skaitā arī mani ir gadijusies briesmīga pieredze no šī “veikala”puses.
NEVIENAM NEIESAKU IEPIRKTIES TUR!!

Ja ‘skrien’ pēc ‘pēc iespējas lētākas’ preces un apmaldies sadaļās, nonākot “MAZLIETOTAS UN ATJAUNOTAS (REFURBISHED) PRECES” – tad nevaino veikalu par savu pirkumu.

P.S.
Neuztraucies, esmu pircies gana daudz un kāsis bijis 2/100 reizēm, kas procentuāli ir ļoti maz.

Bet Tev novēlu veiksmi iepirkties “pelēkajos” veikalos!

Prece bija dārga un tai bija jābūt jaunai. Neesmu no tiem,kas pērk pēci pēc iespējas lētāk.Var redzēt, ka veikalam ir pat izveidota vesala komanda, kas cenšās atspēkot nedraudzīgos komentārus un atsauksmes.
Ceru, ka jaunais īpašnieks spēs kaut kaut darīt ar šo krāpnieku midzeni un viss uzlabosies, jo ar pāris sūdzībām PTAC nekas nemainīsies,diemžēl..

Lielākā problēma, ka pelēko produktu garantija (runa rit par mobīlajiem telefoniem) tiek nodrošināta labākā gadījumā Austrumeiropā ar nenosakāmu izpildes termiņu. Lielākajā gadījumā oficiālo servisu centru ne Latvijā, ne Baltijā ar uguni neatrast un ražotāja mājas lapā par Latviju neko nezin.

Es parasti izmantoju PTAL 28.pantu un prasu apmainīt preci, vai atmaksāt pirkuma maksu, nevis labot, ja nevar sataisīt pa vienu dienu!

kurš apakšpunkts?

Pirkumu nav daudz, bet nekad problēmu ar 1a pirkumu nav bijis. Piegāde arī vienmēr pirms noteiktā termiņa.

Pirms kāda laika pirku zāles pļāvēju un tika zondētas cenas gan 1a.lv, gan senukai.lv.
Lieki piebilst, ka senukai ar 35% atlaidi zāles pļāvējs maksāja par 30 eur dārgāk, kā 1a.lv bez atlaides. :D
Ceru, ka 1a.lv nepārņems senukai piekopto lohatronu! :)

1a nesen tikai no šīs slimības pats atbrīvojās. Pirms tam visām precēm bija “atlaides”, kas reāli bija šī brīža tirgus cena attiecībā pret preces sakotnējo vērtību.

Savā laikā iepirkos daudz 1a. Tagad vairs nē. Ir divas problēmas! Ofisu lokalizācija. Abi atrodas vietās kur grūti piebraukt – korķi un bez tam Mūkusalalas ielā nav kur pa velti noparkoties. Un tad gadījums. Pasūtu 1a.lv ssd disku klientam (juridiskā persona). Saņemu priekšapmaksas rēķinu par disku un piegādi. Klients samaksā. Gaidam disku. Paiet nedēļa. Diska nav. Zvanu. -Vai vai, nav noliktavā, bet tūlīt būs! Paiet vēl viena nedēļā. Diska nav! Zvanu! Neesot vēl noliktavā, bet tūlīt būšot! Es saku – mēs nevaram tik ilgi gaidīt – nu tad dodiet citu ssd disku, kas ir pieejams! Jā jā! Tūlīt piemeklēšot citu!… Read more »

lokalizācija!!!

Pievienojos pie tiem, kam atsūta citu preci un tad pisies uz to elli, lai samainītu uz īsto, kuras nav uz vietas un piebrauc citu dienu. :/ Tur vai nu ivanS ir akls vai neprot LATĪŅU burtus, bļedz!

Nez kas jūs par nelaimas čupām. No 1A vienmēr bez problēmām un laikā – tieši kā lapā rakstīts. Tāpēc jau tu piemaksā vairāk nekā šaraškina kantoros, jo civilizētas telpas, laba lapa un viss strādā.

piekrītu… pērku tur datorus kopš 1945…. :) tas ir kad viņi vēl atradās RRR telpās…

sāk pēdējā laikā 1a nepatikt , nav kur auto novietot 2 eur ka likums par stāvietu , servicenet pat samaksā klientu stāvietas pakalpojumus . bija nelaipna attieksme pa telefonu likās ka darbs nepatīk darbiniekam -tad nenāc uz darbu . bija slikta pieredze ar līzingu kuru beigās atteicu . jo 140 eur pārmaksa par 430 eur uz 12 mēnešiem ir zem katras kritikas . 40 eur bija tikkai par to ka printeris papīru izprintē . tad jau baltic data ir labāks piedāvajums ar cieto pārmaksu . kantoris neprakatizē izsūtīt lizinga piedāvājumu kad tas apstprināts , jabrauc jatērē laiks lai uzinātu ka… Read more »

tad tu kā risinājumu klientu stāvvietas neesamībai piedāvā cauri sastrēgumiem kulties pāri vienam no tiltiem, lai tiktu tajā Daugavas pusē?

Leiši, Kovids un DPD tā neko pabojājuši 1a.lv reputāciju! Saprotams, ka Covid19 pandēmijas laikā grūti, bet gribētos labāku attieksmi, nevis uzraksta 3 dienās piegādās preci, gaidu 2x nedēļas nekādu ziņu, tik tad kā maniaks sāku terorizēt beidzot aizgāja lieta! Citi veikali smuki atsūta SMS vai e-pastu par.preces stāvokli a no 1a nekā! Pat mans vecais profils vairs nav pieejams…. Paziņām arī statīva vietā piegādāja fotoalbumu un bērnam Lego vietā plauktu…

Reklāma
Reklāma
Reklāma