Interneta veikals 1A.LV atjaunojis līderpozīcijas e-komercijas nozarē un turpinot attīstību, atver pirmo klientu apkalpošanas centru Daugavas labajā krastā, Uriekstes ielā 8B. Jaunā klientu apkalpošanas centra URIEKSTE atklāšana sakrīt ar uzņēmuma jubilejas mēnesi, Latvijā svinot savu 15 darbības gadu.
“Jaunais klientu apkalpošanas centrs atbild mūsu klientu aicinājumam – pirmkārt, atvērt preču izņemšanas punktu Daugavas labajā krastā, otrkārt – nepieciešamība pēc ērtas preču izņemšanas. Klientu apkalpošanas centrs URIEKSTE atrodas ar auto ērti sasniedzamā vietā. Automašīnas novietošana klientu apkalpošanas centra teritorijā ir bezmaksas, kas ir būtisks faktors, jo 40% no mūsu klientiem sev izvēlēto preci izvēlas saņemt klienta centrā uz vietas. Esmu gandarīts, ka līdz ar URIEKSTE atklāšanu, 1A.LV klientiem kļuvis vēl pieejamāks un ērtāks,” stāsta interneta veikala 1A.LV pārvaldošā uzņēmuma SIA Mobilukss valdes loceklis Mareks Zuika.
Lai uzlabotu apkalpošanas ātrumu, 1A.LV loģistikas centrā ieviesta jauna pasūtījuma apstrādes sistēma, kas, efektīvi izmantojot līdzšinējos resursus, apstrādā pat trīs reizes lielākus apjomus īsākā periodā.
Kā akcentē Mareks Zuika: “Interneta veikala 1A.LV darbības spēcīgākā kārts ir fokuss uz cilvēka ērtībām, kas sevī ietver regulārus uzlabojumus. Klientu apkalpošanas punkts URIEKSTE ir integrēts mūsu loģistikas centrā, līdz ar to, kā izņemšanas punktu izvēloties klientu apkalpošanas centru URIEKSTE, sev vēlamu, jau atlasītu un sagatavotu pasūtījumu var izņemt, aptuveni, stundas laikā.
Pagājušā gada finanšu rādītāji liecina, ka 1A.LV interneta veikalu pārvaldošais uzņēmums SIA Mobilukss pagājušajā gadā apsteidzis savu konkurentu, interneta veikala 220.lv pārvaldošo uzņēmumu SIA Pigu.lv gan pēc apgrozījuma, gan peļņas rādītāja.
Latvijas e-komercijas nozares līdera – interneta veikala 1A.LV apgrozījums 2016.gadā, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, ir pieaudzis par 37%, sasniedzot 31.5 miljonus eiro, savukārt visas 1A grupas apgrozījums Baltijā pārsniedz 45 miljonus eiro. 1A.LV peļņa, pēc nodokļiem, 2016. gadā bija 33 320 eiro, kas ir par 6,9% mazāk nekā iepriekšējā finanšu gadā.
“Kā apliecina pagājušā gada finanšu dati, esam atguvuši lielākā e-veikala titulu Latvijā. Esam simtprocentīgi vietējā kapitāla uzņēmums, līdz ar to līderības nostiprināšana vienmēr ir lielāks izaicinājums nekā globālākiem spēlētājiem. Secinājums – visu darām pareizajā virzienā un savus resursus izmantojam maksimāli efektīvi. Noliktavas jaudas palielināšana un ērta preču saņemšanas punkta atvēršana bija stratēģisks solis, lai arī turpmāk sekmētu pozitīvu iepirkšanās pieredzi un interneta veikala atpazīstamības pieaugumu,” savu darbību e-komercijas nozarē komentē Mareks Zuika.
1A.LV klientu apkalpošanas centrs URIEKSTE atrodas interneta veikala loģistikas centra ēkā Rīgā, Uriekstes ielā 8A. Klientu apkalpošanas centra darba laiks darbadienās ir plkst. 10:00 – 20:00, sestdienās plkst. 10:00 – 15:00, savukārt svētdienās – brīvdiena.
1A.LV ir Latvijā lielākais interneta veikals, kuru pārvalda SIA Mobilukss. Uzņēmums dibināts 2002.gadā un tā īpašnieki ir Mareks Zuika – 55%, Genādijs Skrinniks – 25% un Kaspars Polis – 20%. 1A grupa pārvalda arī Lietuvas interneta veikalu 1A.LT, kā arī Igaunijas lielāko interneta veikalu – 1A.EE. 1A grupas uzņēmumi visās valstīs kopumā nodrošina 95 darba vietas.
Par klienta servisa augsto kvalitāti un progresīvo izaugsmi uzņēmums saņēmis tādu pasaulē zināmu ražotāju kā Intel, Asus, Microsot, MSI un DELL apbalvojumus. 1A ir lielāko kosmētikas zīmolu, kā Loreal, Maybelline un Max Factor interneta oficiālais pārstāvis Baltijas valstīs.
Diezgan īpatnēja izpratne, kur cilvēkam visērtāk izņemt preci Daugavas labajā krastā…
Lielai daļai ērtāk būs nepērties pāri likteņupei un mocīties ar stāvvietas atrašanu pie Mūkusalas 1a.lv biroja. Uriekstes ielā tādā ziņā viss šiki, vietas papilnam, par stāvvietu nav jāmaksā un pie noliktavas var piebraukt kaut ar kravas auto. Pozitīvi vērtējama ziņa!
man ērtāk būtu izņemt Daugavas labajā krastā, bet 100 km no rīgas
Pakomāti un vēl citas šāda veida saņemšanas iespējas ir tavs draugs.
zinu, bet bieži vien citā veikalā (nereklamēšu) lai gan preces cena varētu būt lielāka, bet, kad pieskaita piegādes maksu sanāk lētāk. bet ne vienmēr.
Saki vien sava favorīta nosaukumu, neslēp sveci zem pūra :)
man nav favorīta. iepērkos tajā veikalā, kas ir izdevīgāks konkrētā gadījumā un ir uzticams. visbiežāk izvēle notiek starp 4-5 veikaliem.
Tur var normāli ar auti piebraukt???? Nez no kuras puses braucot….
Gan jau ka ar parkingu tur problēmu nav. Bet ar piebraukšanu….. Nu comon….
1a īpašniekiem tāda dīvaina uztvere par ofisa novietojumu…..
Es tieši dēļ lokācijas no viņiem pēdējā laikā vairs neko neņemu.
Var līdz pašām durvīm. Waze arī aptuveni saprot kur tas ir. Vienu reizi izbrauksi un pec tam jau viss skaidrs.
Takš ne jau atrašana ir problēma bet gan lokācija pilnīga čuhņa kur bez korķiem var aizbraukt varbūt vienīgi trijos naktī!
Laika ziņā praktiski no visiem Rīgas punktiem tur nokļūt ir pat ilgāk kā līdz Mūkusalas ielai
Piemēri no google maps:
No Juglas:
Juglas iela – Uriekstes iela 8B, Rīga, LV-1005 = 22 minūtes
Juglas iela – Mūkusalas iela 41, Rīga, LV-1004 = 20 minūtes
No Purvciema
Gunāra Astras iela 7 – Uriekstes iela 8B, Rīga, LV-1005 = 17 minūtes
Gunāra Astras iela 7 – Mūkusalas iela 41 LV-1004 = 16 minūtes
Jo Sarkandaugavai ir ļoti slikti ar piebraukšanu – no vienas puses dzelzceļa pārbrauktuve no otras – centra korķi.
(Nē nu no Mežaparka un Vecmīlgrāvja būs ātrāk! )
Man nesaprast 1a īpašniekus – viņiem ir mega talants izvietot ofisus klientiem maksimāli neizdevīgās vietās!
Bet par laimi pastāv konkurence un tagad iepērkos pie viņu konkurentiem kuru ofiss ir pie dienvidu tilta – var normāli piebraukt un ir kur pa velti auto atstāt.
Pa dienu no (caur) centru nav problēmu ar piebraukšanu. Bet šoreiz ir tas gadījums – kur noliktava, tur arī preču izsniegšanas punkts.
Nu nez vai videokartes nomaiņa 3(!) mēnešus ir “klienta servisa augsto kvalitāti” apliecinošs sniegums… :-E
Kamdēļ tik ilgi? Kur bija aizķeršanās?
kā lai es zinu, kur bija aizķeršanās? (es no pieredzes zinu, kur visticamāk bija, bet tie būtu minējumi).
kādu mēnesi+ “diagnosticēja”, atlikušo laiku stāstīja, ka piegādātājs “tūlīt-tūlīt izsūtīšot”. beigās pateica, ka neko nevarot un izrakstīja kredītrēķinu, lai pērkot jaunu pie viņiem.
tā jau ir, ka juridiska persona ir neaizsargāta pret šādu apjājienu – remontēt var cik vien ilgi/reizes ienāk prātā.
Tas bija tobrīd populārs produkts vai kaut kas specifisks? Ja nu tiešām pie vainas bija kāda iesaistītā puse pār kuru veikalam nav īsti teikšanas?
videokartēm tobrīd uzlēca augšā cenas, tāpēc žmiedzās. protams, ka pie vainas bija piegādātājs. tikai te ir tāda nianse – ja piegādātājs feilo, tad normāls tirgotājs uzņemas atbildību. jau pēc divām nedēļām tika jautāts – dodiet citu ar piemaksu. nē, nedosim. ja fiziskai personai pēc mēneša izsniedz uz remonta laiku vietā līdzvērtīgu aizvietotāju, tad juridiskai var uzspļaut, ko 1A arī izdarīja. un pēc trīs mēnešu garas pasaciņas atļāva izvēlēties citu ar piemaksu, dzimumlocekļi.
Tāds baigi “vienos vārtos” skatījums. Neinteresanti.
klientam bija “neinteresanti”, tas tiesa.
droši vien jāpēta (nez, uz vietas vai kur) vai nav overklokota un nokurināta mainojot ecoinus?
Gan jau bija pelēkā videokarte, kas nav paredzēta LV reģionam! :)
nē, tā bija zaļā. visticamāk bija pazaudējuši rokturīti, ko pieskrūvēt. ;)
Beidzot labajā krastā, tie mūkusalas biroji ir too much…
Dīvaini. 220.lv ilgu laiku reklamē sevi kā vadošo apgrozijuma ziņā. Ne par velti db un citur šī ziņa palaista, kā arī izmanto “nr1” zīmes.
Tāpat kā kariņi starp ražotājiem tā izskatās arī te, ka katram savi cipari un zīmējas ar to :)
Tak tas viss ir tuff, varbūt viņiem tā gribētos domāt, ka viņi ir nr. 1. viens no lielākajiem, jā ir, bet ne NR.1
Kurš ir pirmais? Kāpēc?
E-komercijas biznesā uzņēmums varbūt vienā brīdi ir lielākais, diemžēl.
Uz tavu jautājumu kāpēc un kurš, es šobrīd arī nevaru atbildēt, jo man nav paši jaunākie finanšu rādītāji pieejami par šo gadu. Aprakstā ir minēts 2016. gada rādītāji :)
Ja tev ir pieejami jaunākie finanšu rādītāji, tu varētu padalīties, maksāt trešajai personai nevēlos, lai uzzinātu informāciju par jaunākajiem finanšu rādītājiem.
2017. gads taču vēl nav noslēdzies un rezultāti par to visdrīzāk būs pieejami tikai nākamā gada pavasarī.
jā
Kurā rīgas malā tas ir? Varēja jau karti vai kādu orientieri pielikt, to ielu dzirdu pirmo reizi
Ārprāts, nu kā ar maziņiem jāņemas :)
mani sestdien pastaigas laikā Mežaparkā apturēja biezie igauņu bāleliņi ar jaunu s-mersi un prasīja, kā uz Tallinu aizbraukt – neesot nekādu norāžu. Ārā 2017!!! gads, ibio!
tā jau ir, ka nav ļoti izvērsta norāžu sistēma.
bet lai mežaparkā būtu norādes uz tallinu un viļņu, par to jādomā mežaparka operatoram.
nu un protams, dīvaini, ka mūsdienās cilvēki nevis paskatās kartē, bet izveic pārrunas ar aborigēniem. nu, biezie varēja arī piezvanīt konsjeržam – varbūt tā arī bija, bet seržs kolkatā strādāja pirmo nedēļu un mazliet sapinās guglmapā)
aļo, smārtfons? navigācija? ie kādi s merši bez iebūvētas navigācijas?
es jau no sākuma domāju, ka būs rumāņi un mēģinās pārdot viltotu zelta gredzenu.
Kritiku ir jāprot uzņemt.. reklamrakstam būtu jābūt viegli uztveramam, bet ko es tur …aborigēns..
Tāpat būtu jāatšķir preses relīzes no reklāmrakstiem.
vienkārši PR, jo tur bija noliktavas telpas. vieta atrodas pilsētas nostūrī. Zonā Domina, Alfa, Lubānas iela būtu bijis loģiskāk.
internetveikals – tas ir kas? tieši tas – iespēja internetā pasūtīt preci, nestaigājot pa veikaliem un gaidīt piegādi.
ja gribās ekstras ar ērti sasniedzamu noliktavu centrā, plašu bezmaksas stāvvietu….tad ar ko tas atšķiras no parasta veikala? nu, jā – interjeri izmaksā lētāk, bet vieta centrā maksā tāpat.
sīkumus var saņemt pakomātā, ko lielāku pērkot – veikala piegāde vai izmet to līkumu, bet katram vadam braukt pakaļ uz noliktavu…..ok, katrs jau kā pašam labāk…..
Tāpēc saku zonā-rajonā, apgabalā, kkur starp Alfu, Dominu un Lubānas ielu. ne jau tirdzniecības centrā. Uriekstes iela galīgi nav draudzīga tiem, kas dodas pēc darba uz pierīgu un manis minētajiem rajoniem.