Web Analytics
More
    Reklāma

    CEBIT 2018: Steereon – e-skūteris, ko var stūrēt ar abiem riteņiem

    Jaunākie raksti

    Pēc nedēļas Hanoverē norisināsies tehnoloģiju izstāde CEBIT un tajā varēs iepazīties arī ar Ķelnē bāzētā PLEV Technologies GmbH radīto e-skūteri Steereon. Projekta autori paziņojuši, ka tas ir pasaulē pirmais elektriskais skūteris, kas spēj stūrēt ar abiem riteņiem.

    Modernais skūteris ir salokāms un sver tikai 18 kilogramus, tāpēc to varēsim ērti pārnēsāt kopā ar mums. Braucamrīks ir aprīkots ar 500 vatu akumulatoru un uzlādēts tas spēj nobraukt 50 kilometrus sasniedzot maksimālo ātrumu 25 km/h. Lieki piebilst, ka šāda braucamrīka ekspluatācijas izmaksas ir niecīgas un tas nerada nekādus izmešus.

    Reklāma

    Dažāda veida elektriskie sīk-braucamrīki kļūst arvien populārāki arī Rīgā, jo praktiski katru dienu pilsētas centrā jau var redzēt dažādus elektriskos velosipēdus, skrituļdēļus un skūterus. Tas neizbrīna, jo šie braucamrīki ļauj ļoti ātri un ērti pārvietoties un neapgrūtināt sevi ar sabiedriskā transporta vai auto izmantošanu. Atliek vien gribēt vairāk šādus verķus pilsētā, lai auto no tās izzustu. Tad visi būtu apmierināti.

    https://www.youtube.com/watch?v=HqEYI-Qfr6E

    CEBIT apmeklētājiem, Kursors.lv lasītājiem, iespējams iegādāties ieejas biļetes ar 50% atlaidi (veicot pirkumu lietot kodu: 41nNrJPVVR).

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    15 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Krotow
    05.06.2018 20:13

    Izmešus ne pa jokam rada braucamā ražošana. Un arī pats braucējs, īpaši ja kaut ko ne to apēd.

    individs
    06.06.2018 15:03
    Reply to  Krotow

    Tev laikam darbā ir ļoti garlaicīgi.

    digitalk
    06.06.2018 15:39
    Reply to  individs

    ko basto sākumskolu, kad tur māca pulkstenim stundas skaitīt? dodu tev mājasdarbu: tagad ir plkst. 15 un komentārs rakstīts 19 stundas agrāk. cik bija pulkstenis komentāra rakstīšanas brīdī un vai tas ir darbalaiks?

    GT
    06.06.2018 16:22
    Reply to  digitalk

    Vēl vienkāršāks jautājums – vai visiem darba laiks ir no 9-18? :D

    digitalk
    06.06.2018 16:37
    Reply to  GT

    tas jājautā individam, kurš laikam uzskata, ka pēc 18 visiem ir darbalaiks :-P

    individs
    07.06.2018 09:11
    Reply to  digitalk

    Tas nebija domāts konkrēti. Te bija runa par to, ka cilvēks ir tik ļoti nogarlaikojies, ka ir gatavs rakstīt pilnīgi neloģisku un jēlu komentāru, lai sevi izklaidētu. Man nevajadzētu neko pašam rakstīt, bet zemais intelekta līmenis mani tik ļoti kaitina, ka nācās vien uzrakstīt.

    digitalk
    08.06.2018 13:13
    Reply to  individs

    tad tā arī vajadzēja uzrakstīt: joks sūdīgs, autors stulbs ;)

    x
    05.06.2018 20:54

    vai līdz šim skūteriem bija kādas nebūt problēmas ar manevrēšanu, ka aws ir izcelta kā šī modeļa odziņa? 80jos japāni arī izeksperimentējās ar aws auto un atstāja novārtā, mūsdienās to izmanto vien dārgajos auto, lai pircējiem nebūtu aplam žēl iztērētās naudas kaudzes.

    ASh
    05.06.2018 23:03

    Unicikls stūrējas ar vienīgo riteni daudz labāk, nav jasaliek, jo ir tāpat viena riteņa izmēros, ir jaudīgāks, ātrāks. Neredzu jēgu pēc šāda saliekama brīnuma ar “500 vatu akkumulatoru”. Ja kursors vēlas, varu iedot notestēt un arī pamācīšu kā braukt.
    Bet taisnība ir, ka parastie elektriskie skrejriteņi jeb skūteri nav baigi manevrīgi, tur gan pie vainas ne tik daudz viena riteņa stūrēšana, kā to garums.

    As
    06.06.2018 09:24

    Patīk man reklamētais uzstādījums 0.3c/km- ņemot vērā,ka elektrības cenas pa valstīm atšķiras un nav ielikts iekšā scootera iegādes izmaksa! Kāds varetu parēķināt reālas šo verķu km izmaksas,ņemot vērā piemēram 5g ciklu:
    Iegāde
    Videjais nobraukums dienā 15km
    Elektrības izmaksas uz doto km
    Apkopes,remonti
    Utilizācija

    Un tad skatamies,cik km maksā!
    Bet citādi jancīgs verķītis!

    x
    06.06.2018 10:35
    Reply to  As

    ņemot vērā auto ražotāju optimistiskās prognozes par degvielas patēriņu, šiem cipariem arī ir tiesības uz pastāvēšanu)

    xor
    07.06.2018 09:19
    Reply to  As

    “Atkarībā no varianta e-skūteres pirkšanas cena ir no 2000 līdz 3000 eiro”,
    ja dienā nobrauc 15km un brauc tikai darbdienās (5 dienas nedēļā), tad 5
    gados nobrauc 20 000km. Tad uz elektrību kopējās izmaksas ir ~60€, klāt
    pieskaitot iegādes cenu 2000€, tad rezultātā izmaksas ir 10.30€/100km!
    Ar vienu otru mašīnu sanāk pat lētāk braukt, bet te ar evelo – zaļāk :)

    x
    08.06.2018 13:18
    Reply to  xor

    parēķini auto izmaksas – apdrošināšana, degviela/vai tā pati uzlāde, stāvvietas izmaksas, apkopes, remonti…..lētāk gan tev, stāsti vēl))
    vēl jau ir nemateriālie ieguvumi – cik daudz laika cilvēks pavada sastrēgumos. ja pilsētā jābrauc zem 10km tad auto ir izdevīgs tikai pie scenārija “pa ceļam 2 bērni katrs savā skolā, sievu uz darbu un pats uz rūpnīcu” – t.i. sarežģīts maršruts ar vairākiem pasažieriem.

    As
    07.06.2018 11:02

    Nu re, beidzot kādam nebija slinkums parēķināt km izmaksu! Brrriesmas!!!

    digitalk
    08.06.2018 13:11
    Reply to  As

    nieki vien. ja tu arī ar auto par 20 000 līdz 30 000 eiro taisies braukt 15 km dienā tikai darbadienās, tad tur gan būs brrrriesmas!!!

    Reklāma