Pēc nedēļas Hanoverē norisināsies tehnoloģiju izstāde CEBIT un tajā varēs iepazīties arī ar Ķelnē bāzētā PLEV Technologies GmbH radīto e-skūteri Steereon. Projekta autori paziņojuši, ka tas ir pasaulē pirmais elektriskais skūteris, kas spēj stūrēt ar abiem riteņiem.
Modernais skūteris ir salokāms un sver tikai 18 kilogramus, tāpēc to varēsim ērti pārnēsāt kopā ar mums. Braucamrīks ir aprīkots ar 500 vatu akumulatoru un uzlādēts tas spēj nobraukt 50 kilometrus sasniedzot maksimālo ātrumu 25 km/h. Lieki piebilst, ka šāda braucamrīka ekspluatācijas izmaksas ir niecīgas un tas nerada nekādus izmešus.
Dažāda veida elektriskie sīk-braucamrīki kļūst arvien populārāki arī Rīgā, jo praktiski katru dienu pilsētas centrā jau var redzēt dažādus elektriskos velosipēdus, skrituļdēļus un skūterus. Tas neizbrīna, jo šie braucamrīki ļauj ļoti ātri un ērti pārvietoties un neapgrūtināt sevi ar sabiedriskā transporta vai auto izmantošanu. Atliek vien gribēt vairāk šādus verķus pilsētā, lai auto no tās izzustu. Tad visi būtu apmierināti.
https://www.youtube.com/watch?v=HqEYI-Qfr6E
CEBIT apmeklētājiem, Kursors.lv lasītājiem, iespējams iegādāties ieejas biļetes ar 50% atlaidi (veicot pirkumu lietot kodu: 41nNrJPVVR).
Izmešus ne pa jokam rada braucamā ražošana. Un arī pats braucējs, īpaši ja kaut ko ne to apēd.
Tev laikam darbā ir ļoti garlaicīgi.
ko basto sākumskolu, kad tur māca pulkstenim stundas skaitīt? dodu tev mājasdarbu: tagad ir plkst. 15 un komentārs rakstīts 19 stundas agrāk. cik bija pulkstenis komentāra rakstīšanas brīdī un vai tas ir darbalaiks?
Vēl vienkāršāks jautājums – vai visiem darba laiks ir no 9-18? :D
tas jājautā individam, kurš laikam uzskata, ka pēc 18 visiem ir darbalaiks :-P
Tas nebija domāts konkrēti. Te bija runa par to, ka cilvēks ir tik ļoti nogarlaikojies, ka ir gatavs rakstīt pilnīgi neloģisku un jēlu komentāru, lai sevi izklaidētu. Man nevajadzētu neko pašam rakstīt, bet zemais intelekta līmenis mani tik ļoti kaitina, ka nācās vien uzrakstīt.
tad tā arī vajadzēja uzrakstīt: joks sūdīgs, autors stulbs ;)
vai līdz šim skūteriem bija kādas nebūt problēmas ar manevrēšanu, ka aws ir izcelta kā šī modeļa odziņa? 80jos japāni arī izeksperimentējās ar aws auto un atstāja novārtā, mūsdienās to izmanto vien dārgajos auto, lai pircējiem nebūtu aplam žēl iztērētās naudas kaudzes.
Unicikls stūrējas ar vienīgo riteni daudz labāk, nav jasaliek, jo ir tāpat viena riteņa izmēros, ir jaudīgāks, ātrāks. Neredzu jēgu pēc šāda saliekama brīnuma ar “500 vatu akkumulatoru”. Ja kursors vēlas, varu iedot notestēt un arī pamācīšu kā braukt.
Bet taisnība ir, ka parastie elektriskie skrejriteņi jeb skūteri nav baigi manevrīgi, tur gan pie vainas ne tik daudz viena riteņa stūrēšana, kā to garums.
Patīk man reklamētais uzstādījums 0.3c/km- ņemot vērā,ka elektrības cenas pa valstīm atšķiras un nav ielikts iekšā scootera iegādes izmaksa! Kāds varetu parēķināt reālas šo verķu km izmaksas,ņemot vērā piemēram 5g ciklu:
Iegāde
Videjais nobraukums dienā 15km
Elektrības izmaksas uz doto km
Apkopes,remonti
Utilizācija
Un tad skatamies,cik km maksā!
Bet citādi jancīgs verķītis!
ņemot vērā auto ražotāju optimistiskās prognozes par degvielas patēriņu, šiem cipariem arī ir tiesības uz pastāvēšanu)
“Atkarībā no varianta e-skūteres pirkšanas cena ir no 2000 līdz 3000 eiro”,
ja dienā nobrauc 15km un brauc tikai darbdienās (5 dienas nedēļā), tad 5
gados nobrauc 20 000km. Tad uz elektrību kopējās izmaksas ir ~60€, klāt
pieskaitot iegādes cenu 2000€, tad rezultātā izmaksas ir 10.30€/100km!
Ar vienu otru mašīnu sanāk pat lētāk braukt, bet te ar evelo – zaļāk :)
parēķini auto izmaksas – apdrošināšana, degviela/vai tā pati uzlāde, stāvvietas izmaksas, apkopes, remonti…..lētāk gan tev, stāsti vēl))
vēl jau ir nemateriālie ieguvumi – cik daudz laika cilvēks pavada sastrēgumos. ja pilsētā jābrauc zem 10km tad auto ir izdevīgs tikai pie scenārija “pa ceļam 2 bērni katrs savā skolā, sievu uz darbu un pats uz rūpnīcu” – t.i. sarežģīts maršruts ar vairākiem pasažieriem.
Nu re, beidzot kādam nebija slinkums parēķināt km izmaksu! Brrriesmas!!!
nieki vien. ja tu arī ar auto par 20 000 līdz 30 000 eiro taisies braukt 15 km dienā tikai darbadienās, tad tur gan būs brrrriesmas!!!