Reklāma

CEBIT 2018: Steereon – e-skūteris, ko var stūrēt ar abiem riteņiem

Jaunākie raksti

HONDA iepazīstina ar pilnīgi jauno HR-V e:HEV hibrīdu

Jaunais HR-V ir jaunākais HONDA e:HEV piedziņas modelis, kurš izstrādāts, balstoties uz atjaunināto CR-V un jauno Jazz. Pilnīgi jaunais...

Apple HomePod mini viedā skaļruņa apskats – ierīce, kas pagaidām buksē

Mana pirmā pieredze ar viedajiem balss asistentiem sākās 2020. gada sākumā, neilgi pēc tam, kad biju pievienojies Kursors komandai....

Star FM “Zoopastas” tehnoloģiju rubrika #416 (06.05.2021)

6. maija radio Star FM rīta programmas Zoopasta tehnoloģiju rubrikas ieraksts. Kā klausīties Star FM tehnoloģiju ziņas? Katru ceturtdienu uzreiz...

Samsung Galaxy S8 turpmāk vairs nesaņems atjauninājumus

Samsung Galaxy S8 sērijas viedtālruņi ir vieni no pirmajiem Android modeļiem, kas varēja paļauties uz ilgiem drošības ielāpiem, bet...

Dienasgaismu ieraudzījusi Donalda Trampa “sociālo mediju platforma”

Marta beigās ziņojām, ka Donaldam Trampam varētu būt pašam sava sociālo mediju platforma, kas tiktu palaista tuvāko pāris mēnešu...

Pēc nedēļas Hanoverē norisināsies tehnoloģiju izstāde CEBIT un tajā varēs iepazīties arī ar Ķelnē bāzētā PLEV Technologies GmbH radīto e-skūteri Steereon. Projekta autori paziņojuši, ka tas ir pasaulē pirmais elektriskais skūteris, kas spēj stūrēt ar abiem riteņiem.

Modernais skūteris ir salokāms un sver tikai 18 kilogramus, tāpēc to varēsim ērti pārnēsāt kopā ar mums. Braucamrīks ir aprīkots ar 500 vatu akumulatoru un uzlādēts tas spēj nobraukt 50 kilometrus sasniedzot maksimālo ātrumu 25 km/h. Lieki piebilst, ka šāda braucamrīka ekspluatācijas izmaksas ir niecīgas un tas nerada nekādus izmešus.

Dažāda veida elektriskie sīk-braucamrīki kļūst arvien populārāki arī Rīgā, jo praktiski katru dienu pilsētas centrā jau var redzēt dažādus elektriskos velosipēdus, skrituļdēļus un skūterus. Tas neizbrīna, jo šie braucamrīki ļauj ļoti ātri un ērti pārvietoties un neapgrūtināt sevi ar sabiedriskā transporta vai auto izmantošanu. Atliek vien gribēt vairāk šādus verķus pilsētā, lai auto no tās izzustu. Tad visi būtu apmierināti.

CEBIT apmeklētājiem, Kursors.lv lasītājiem, iespējams iegādāties ieejas biļetes ar 50% atlaidi (veicot pirkumu lietot kodu: 41nNrJPVVR).

Reklāma

15 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
15 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Krotow

Izmešus ne pa jokam rada braucamā ražošana. Un arī pats braucējs, īpaši ja kaut ko ne to apēd.

individs

Tev laikam darbā ir ļoti garlaicīgi.

digitalk

ko basto sākumskolu, kad tur māca pulkstenim stundas skaitīt? dodu tev mājasdarbu: tagad ir plkst. 15 un komentārs rakstīts 19 stundas agrāk. cik bija pulkstenis komentāra rakstīšanas brīdī un vai tas ir darbalaiks?

GT

Vēl vienkāršāks jautājums – vai visiem darba laiks ir no 9-18? :D

digitalk

tas jājautā individam, kurš laikam uzskata, ka pēc 18 visiem ir darbalaiks :-P

individs

Tas nebija domāts konkrēti. Te bija runa par to, ka cilvēks ir tik ļoti nogarlaikojies, ka ir gatavs rakstīt pilnīgi neloģisku un jēlu komentāru, lai sevi izklaidētu. Man nevajadzētu neko pašam rakstīt, bet zemais intelekta līmenis mani tik ļoti kaitina, ka nācās vien uzrakstīt.

digitalk

tad tā arī vajadzēja uzrakstīt: joks sūdīgs, autors stulbs ;)

x

vai līdz šim skūteriem bija kādas nebūt problēmas ar manevrēšanu, ka aws ir izcelta kā šī modeļa odziņa? 80jos japāni arī izeksperimentējās ar aws auto un atstāja novārtā, mūsdienās to izmanto vien dārgajos auto, lai pircējiem nebūtu aplam žēl iztērētās naudas kaudzes.

ASh

Unicikls stūrējas ar vienīgo riteni daudz labāk, nav jasaliek, jo ir tāpat viena riteņa izmēros, ir jaudīgāks, ātrāks. Neredzu jēgu pēc šāda saliekama brīnuma ar “500 vatu akkumulatoru”. Ja kursors vēlas, varu iedot notestēt un arī pamācīšu kā braukt.
Bet taisnība ir, ka parastie elektriskie skrejriteņi jeb skūteri nav baigi manevrīgi, tur gan pie vainas ne tik daudz viena riteņa stūrēšana, kā to garums.

As

Patīk man reklamētais uzstādījums 0.3c/km- ņemot vērā,ka elektrības cenas pa valstīm atšķiras un nav ielikts iekšā scootera iegādes izmaksa! Kāds varetu parēķināt reālas šo verķu km izmaksas,ņemot vērā piemēram 5g ciklu:
Iegāde
Videjais nobraukums dienā 15km
Elektrības izmaksas uz doto km
Apkopes,remonti
Utilizācija

Un tad skatamies,cik km maksā!
Bet citādi jancīgs verķītis!

x

ņemot vērā auto ražotāju optimistiskās prognozes par degvielas patēriņu, šiem cipariem arī ir tiesības uz pastāvēšanu)

xor

“Atkarībā no varianta e-skūteres pirkšanas cena ir no 2000 līdz 3000 eiro”,
ja dienā nobrauc 15km un brauc tikai darbdienās (5 dienas nedēļā), tad 5
gados nobrauc 20 000km. Tad uz elektrību kopējās izmaksas ir ~60€, klāt
pieskaitot iegādes cenu 2000€, tad rezultātā izmaksas ir 10.30€/100km!
Ar vienu otru mašīnu sanāk pat lētāk braukt, bet te ar evelo – zaļāk :)

x

parēķini auto izmaksas – apdrošināšana, degviela/vai tā pati uzlāde, stāvvietas izmaksas, apkopes, remonti…..lētāk gan tev, stāsti vēl))
vēl jau ir nemateriālie ieguvumi – cik daudz laika cilvēks pavada sastrēgumos. ja pilsētā jābrauc zem 10km tad auto ir izdevīgs tikai pie scenārija “pa ceļam 2 bērni katrs savā skolā, sievu uz darbu un pats uz rūpnīcu” – t.i. sarežģīts maršruts ar vairākiem pasažieriem.

As

Nu re, beidzot kādam nebija slinkums parēķināt km izmaksu! Brrriesmas!!!

digitalk

nieki vien. ja tu arī ar auto par 20 000 līdz 30 000 eiro taisies braukt 15 km dienā tikai darbadienās, tad tur gan būs brrrriesmas!!!

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: