Reklāma

Jaunais Volkswagen Polo pieejams Latvijā

Jaunākie raksti

“General Motors” rekomendē “Chevy Bolt” elektroauto novietot 15 metru attālumā no citām mašīnām

"General Motors" koncerna paspārnē esošā "Chevrolet" zīmola elektroauto "Bolt" mediju virsrakstos pēdējā laikā nonācis ne to labāko iemeslu dēļ...

Latviešu radītais e-velo amfībija–kemperis “Z-TRITON” piesaista 150 000 eiro un dosies sevi parādīt Eiropai

Nevarētu teikt, ka latvietim trūkst inovatīva un radoša domāšana. Patiesībā inovācijas un unikāli risinājumi atrodami itin bieži. Viens no...

Nodarbinātības valsts aģentūra darba meklētājiem un nodarbinātajiem apmaksās tiešsaistes apmācības

Nodarbinātības valsts aģentūra (NVA) uzsākusi jaunu mācību pilotprojektu "Nākotnes prasmju iniciatīva". Tā ir iespēja gan darba meklētājiem, gan nodarbinātajiem...

Fitbit jaunā viedpulksteņu iespēja cīnīsies pret krākšanu

Google paspārnē esošais Fitbit uzsācis cīņu pret mūžam svarīgo tēmu - krākšanu. Protams, tas jau nebūtu Fitbit, ja viss...

Dizaina veidošanas serviss Canva sasniedz 40 miljardu dolāru vērtību

Uzņēmums un digitālais serviss Canva piesaistījis jaunas 200 miljonu dolāru lielas investīcijas, tādējādi sasniedzot 40 miljardu dolāru vērtību, kas...

Sākot no 1. novembra, Latvijā pieejama viena no pasaulē modernākajām kompaktās klases automašīnām – Volkswagen Polo. Jaunais Polo pārsteidz ar savā klasē unikālām vadītāja palīgsistēmām, ievērojamu ietilpību, sportisku dizainu un plašu personalizācijas opciju klāstu. Ar vairāk nekā 14 miljoniem pārdoto automašīnu pasaulē kopš ražošanas uzsākšanas 1975. gadā, jaunais Polo turpinās šī kompaktā modeļa veiksmes stāstu.

“Jaunais Polo, iespējams, ir viens no lielākajiem Volkswagen pārsteigumiem šogad. Tas kļūst par sava segmenta etalonu un vienu no progresīvākajiem kompaktās klases automobiļiem tirgū,” norāda Volkswagen zīmola vadītājs Baltijas valstīs Ilgars Ļubka.

Kā liecina aktuālākie Baltijas tirgus dati, 2017.gada pirmajos deviņos mēnešos par 14,1% Baltijā un par 6,1% Latvijā pieaudzis pieprasījums pēc kompaktās klases (A0) automašīnām salīdzinājumā ar attiecīgo periodu pērn. Pieaugošais pieprasījums apliecina, ka Latvijā un Baltijā iedzīvotāji arvien vairāk novērtē kompaktās klases automašīnu sniegtās priekšrocības.

Jaunajam Polo piemīt vairākas unikālas īpašības, ko novērtēs gan šī segmenta automašīnu cienītāji, gan tas ar savu potenciālu pārliecinās tos, kas apšauba kompakto automašīnu priekšrocības. Jaunais Polo ir ne tikai plašāks un ietilpīgāks, bet tas arī aprīkots ar tādām inovācijām kā jaunākās paaudzes digitālo mērinstrumentu paneli un autovadītāja palīgsistēmām, piemēram, aklās zonas informācijas sistēmu braukšanas joslu maiņai ar aizmugurējās satiksmes brīdinājuma sistēmu, pusautomātisko parkošanās palīgsistēmu izbraukšanai no stāvvietas un manevrēšanai. Iepriekš šīs funkcijas bija pieejamas tikai Golf un Passat modeļiem.

Papildus tam Polo standarta aprīkojumā jau ietilpst plašs modernā aprīkojuma klāsts, ieskaitot LED dienas braukšanas gaismas, ātruma ierobežotāju un satiksmes uzraudzības sistēmu Front Assist ar gājēju uzraudzības un ārkārtas bremzēšanas funkcijām, start-stop sistēmu un reģeneratīvu bremzēšanas jaudu. Modeļa cena ar paplašinātu standarta aprīkojumu Latvijā ir, sākot no 13 907 EUR.

Polo vēl pievilcīgāku padara tādas jaunas papildaprīkojuma programmu funkcijas kā intensīvā apgaismojuma LED priekšējie lukturi, LED dienas braukšanas gaismas, LED aizmugurējās gaismas, sistēma Air Care Climatronic ar gaisa kvalitātes sensoru un alergēnu filtru, bezvadu uzlāde viedtālruņiem un viens no vislielākajiem panorāmas jumtiem kompakto automašīnu klasē.

Pēc lietotāja vēlmēm Polo iespējams pasūtīt ar trīs apdares līnijām – Trendline, Comfortline un Highline. Jaunā veidolā arī pieejams sportiskākais Polo modelis Polo GTI, kas aprīkots ar 2,0 litru TSI ar 147 kW/200 ZS izvades jaudu.

Jaunais Polo dizains ir ne tikai atraktīvs un funkcionāls, bet to iespējams teju neierobežoti  personalizēt, izvēloties no 14 virsbūves un astoņām dekoratīvo paneļu krāsām, divpadsmit riteņu veidiem, diviem iekšējās apdares veidiem un vienpadsmit dažādiem sēdekļu pārvalkiem.

Reklāma

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
1 Comment
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments

– Pieaugošais pieprasījums apliecina, ka Latvijā un Baltijā iedzīvotāji arvien vairāk novērtē kompaktās klases automašīnu sniegtās priekšrocības.

Latvijā tas drīzāk nozīmē, ka braucēji ar ierobežotu budžetu, kurus savulaik mazākos auto par vidējo klasi ar varu nevarēja iedabūt 1) beidzot ir nobraukuši savus 1990-to gadu sākumā ražotos vidusklases laužņus un 2) emigrējuši rietumu virzienā garā eiro meklējumos. Pārējie pērk samērīga izmēra auto vai to, ko var atļauties.

Reklāma
Reklāma
Reklāma