Anonīms Ars Technica avots ziņo, ka pēc atzīšanās divās apsūdzības epizodēs bijušais augsta ranga Volkswagen vadītājs Olivers Šmits (Oliver Schmidt) varētu saņemt reālu cietumsodu un naudas sodus. Šmits bija tieši atbildīgs par ASV sankciju un jaunizstrādāto noteikumu ieviešanu Volkswagen, bet ASV Federālais izmeklēšanas biroja rīcībā esot dokumenti, kas parāda tieši pretējo. Šmits esot krāpies ar statistikas datiem, lai bez ieguldīta darba sasniegtu ASV valdības noteiktos ierobežojumus.

Olivers Šmits tika apcietināts janvārī. Šobrīd viņam draud līdz septiņiem gadiem cietumā, 40 000 līdz 400 000 dolāru soda naudas un vismaz četru gadu pārbaudes laiks pēc izlaišanas no cietuma. Šmits esot atbildīgs par nepatiesas informācijas sniegšanu. Viņš esot apliecinājis, ka Volkswagen darot visu, lai novērstu izmešu krāpšanos dzinējos, tomēr, visticamāk, ražotājs nav darījis neko. Volkswagen pārstāvji esot zinājuši, ka dzinējus nav iespējams sakārtot, bet visi iesaistītie esot maldināti ar solījumiem vairāku mēnešu garumā.

Lai novērstu uzmanību no dīzeļdzinēju problēmām, Volkswagen ir paziņojis par plāniem katru ceturto pārdoto automašīnu aprīkot ar elektrodzinēju. Tiek lēsts, ka vienam pašam Volkswagen kopā ar Audi, Porsche un citiem grupas ražotājiem 2025. gadā vajadzēs 200 GWh akumulatoru kopējo ietilpību. Tesla Gigafactory 1 bateriju rūpnīcas ražošanas apjoma mērķis 2018. gadā ir 35 GWh, bet 2020. gadā akumulatoru izlaides apjomi jāceļ līdz 150 GWh. Līdz šī gada beigām Tesla izziņos vēl vairāku Gigafactory ražotņu atrašanās vietas visā pasaulē.

Avotsarstechnica.com
Pastāsti citiem: