Web Analytics
More
    Reklāma

    Taxify paziņo par stratēģisko partnerību ar Didi Chuxing

    Jaunākie raksti

    Taxify, viens no vadošajiem kopbraukšanas uzņēmumiem Eiropā un Āfrikā, šodien paziņoja par stratēģiskās partnerības veidošanu ar pasaules vadošo mobilo transporta platformu Didi Chuxing. Saskaņā ar vienošanos, Didi investēs Taxify un cieši sadarbosies ar strauji augošo uzņēmumu, atbalstot tā turpmāku izaugsmi un inovācijas starptautiskajos tirgos.

    Dibināts Igaunijā 2013. gadā, Taxify ir straujāk augošais kopbraukšanas risinājumu uzņēmums Eiropā un Āfrikā. Taxify mobilā lietotne piedāvā taksometru vai privāto vadītāju pakalpojumus vairāk kā 2.5 miljoniem mobilās lietotnes klientu lielākajās pilsētās 18 valstīs, to skaitā Baltijā, Ungārijā, Rumānijā, Dienvidāfrikā, Nigērijā un Kenijā. Taxify uzņēmuma komandā vairāk nekā 170 darbinieku, un aktīvi strādājot pie platformas attīstības, uzņēmums plāno jau tuvākajā laikā piesaistīt vēl vismaz 50 programmētājus.

    Reklāma

    Izmantojot mākslīgā intelekta tehnoloģijas, Didi Chuxing piedāvā plašu satiksmes un pārvietošanās pakalpojumu klāstu, to skaitā taksometru, eksprešu, luksusa transporta un citus pakalpojumus vairāk kā 400 miljoniem lietotāju vairāk kā 400 pilsētās. Uzņēmums ir radījis ne tikai darba vietas un ienākumu iespējas vairāk kā 17 miljoniem vadītāju, bet arī, izmantojot savas mākslīgā intelekta tehnoloģiju iespējas, palīdz pilsētām izstrādāt integrētus un ilgtspējīgus satiksmes infrastruktūras risinājumus.

    “Taxify” dibinātājs un izpilddirektors Markuss Villigs (Markus Villig) uzsver, ka “Taxify izmantos stratēģiskās partnerības piedāvātās iespējas, lai nostiprinātu savas pozīcijas mūsu galvenajos tirgos Eiropā un Āfrikā. Mēs ticam, ka Didi Chuxing ir labākais iespējamais partneris, lai palīdzētu mums sasniegt mērķi kļūt par populārāko un efektīvāko transporta risinājumu Eiropā un Āfrikā. ”

    “Taxify piedāvā inovatīvus un kvalitatīvus mobilitātes pakalpojumus ļoti dažādos tirgos. Mēs paužam stingru apņemšanos izmantot mobilo tehnoloģiju plašās iespējas, lai apmierinātu strauji augošās patērētāju prasības un paceltu tradicionālo transporta nozari jaunā līmenī. Esmu pārliecināts, ka šī partnerība palīdzēs veicināt un stiprināt starpreģionu transporta tīklus starp Āzijas, Eiropas un Āfrikas tirgiem,” abu uzņēmumu sadarbību komentēja Vils Čens Vei (Will Cheng Wei), Didi Chuxing dibinātājs un izpilddirektors.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    9 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    alus
    01.08.2017 15:05

    Kāda stratēģiskā sadarbība? Viņi pārdevās. Tāpat kā Infog.am ar Prežiem nesāka nekādu sadarbību. Preži viņus nopirka. Tā ka nevajag pārdošanās darījumus pasniegt kā baigo apvienošanos etc…

    Kristaps Skutelis
    01.08.2017 15:20
    Reply to  alus

    Pieņēmuma avots?

    alus
    01.08.2017 16:30

    Tā igauņu uzparikte mani pa lielam neinteresē, ķīnieši caur mazākumu varēs noskatīt tehnoloģiju, ko nokopēt. Bet tas, ka Infogr.am tika palikts zem Prežiem, tas jau visiem zināms, ja vajag, varu ar atsaucēm ar :)

    Kristaps Skutelis
    01.08.2017 16:43
    Reply to  alus

    Infogr.am darījums arī tika pozicionēts kā pārdošanas darījums. Taxify gadījumā info mazāk.

    alus
    01.08.2017 17:02

    Nu, ja info pareiza, tad ķīnieši ir mazākumā, bet, domājot loģiski, kāda interese gigantam tur kaut ko mazākumā darīt sīkā vienībā? Otrkārt, abi uzņēmumi ir +/- tas pats, kur ķīnieši izskatās piedāvā drusku vairāk. Nu neticās, ka liels naudas maiss atnāca un iedeva naudiņu, sak, attīsties, puisīt!

    Kristaps Skutelis
    01.08.2017 17:21
    Reply to  alus

    Manā rīcībā nav darījuma detaļu un tāpēc spekulēt par to būtu muļķīgi. Bet, protams, par velti neviens nedod. Kā minimums pretī vajag uzņēmuma daļas.

    Kristaps Skutelis
    01.08.2017 19:38
    Reply to  alus

    Pēc TC raksta var spriest, ka naudas tur lielas https://techcrunch.com/2017/08/01/chinas-didi-invests-in-taxify/amp/

    alus
    02.08.2017 11:09

    Varbūt ir kas dzirdēts, par cik Infogr.am aizgāja? Lasīju, ka summa visticamāk miljonos bijusi, bet nu tas tā kā dooh :)

    Kristaps Skutelis
    02.08.2017 11:26
    Reply to  alus

    Nop, neviens par to nerunā.

    Reklāma