web analytics

Taxify paziņo par stratēģisko partnerību ar Didi Chuxing

Jaunākie raksti

Samsung Galaxy Buds Pro bezvadu austiņu apskats

Gads tikko tikai sācies, bet Samsung bijis jau gana ražens savā jaunizlaisto ierīču apjomā. Jau jūsmoju par Samsung Galaxy...

Nvidia iepriekšējā ceturksnī apgrozījusi 5 miljardus dolāru, neskatoties uz piegādes problēmām

Vēl viens no lielajiem tehnoloģiju gigantiem Nvidia ir paziņojis par saviem 2020. gada ceturtā ceturkšņa finanšu datiem. Par pārsteigumiem...

Pavasarī no Lenovo gaidāms jauns Legion spēļu viedtālrunis

Lenovo jau pēc neilga laika grasās papildināt spēlēm paredzēto viedtālruņu ražotāju mazo pulciņu ar vēl vienu Legion zīmola viedtālruni....

“Volkswagen ID.Buzz” konceptauto nākotnē kļūs par pirmo koncerna pilnībā autonomi braucošo auto

"Volkswagen ID.Buzz" koncepts pirmoreiz tika demonstrēts vēl 2017. gadā, bet nu autoražotājs paziņojis, ka elektriskais pasažieru busiņš ražošanā nonāks...

200 000 budistu pulcējas “Zoom”, lai virtuāli sekotu līdzi savu nozīmīgāko svētku norisei

Pandēmijas dēļ šobrīd stingri jāierobežo visi publiskie pasākumi, izņēmums nav arī budistu vieni no nozīmīgākajiem svētkiem Makha Bucha diena,...

Taxify, viens no vadošajiem kopbraukšanas uzņēmumiem Eiropā un Āfrikā, šodien paziņoja par stratēģiskās partnerības veidošanu ar pasaules vadošo mobilo transporta platformu Didi Chuxing. Saskaņā ar vienošanos, Didi investēs Taxify un cieši sadarbosies ar strauji augošo uzņēmumu, atbalstot tā turpmāku izaugsmi un inovācijas starptautiskajos tirgos.

Dibināts Igaunijā 2013. gadā, Taxify ir straujāk augošais kopbraukšanas risinājumu uzņēmums Eiropā un Āfrikā. Taxify mobilā lietotne piedāvā taksometru vai privāto vadītāju pakalpojumus vairāk kā 2.5 miljoniem mobilās lietotnes klientu lielākajās pilsētās 18 valstīs, to skaitā Baltijā, Ungārijā, Rumānijā, Dienvidāfrikā, Nigērijā un Kenijā. Taxify uzņēmuma komandā vairāk nekā 170 darbinieku, un aktīvi strādājot pie platformas attīstības, uzņēmums plāno jau tuvākajā laikā piesaistīt vēl vismaz 50 programmētājus.

Izmantojot mākslīgā intelekta tehnoloģijas, Didi Chuxing piedāvā plašu satiksmes un pārvietošanās pakalpojumu klāstu, to skaitā taksometru, eksprešu, luksusa transporta un citus pakalpojumus vairāk kā 400 miljoniem lietotāju vairāk kā 400 pilsētās. Uzņēmums ir radījis ne tikai darba vietas un ienākumu iespējas vairāk kā 17 miljoniem vadītāju, bet arī, izmantojot savas mākslīgā intelekta tehnoloģiju iespējas, palīdz pilsētām izstrādāt integrētus un ilgtspējīgus satiksmes infrastruktūras risinājumus.

“Taxify” dibinātājs un izpilddirektors Markuss Villigs (Markus Villig) uzsver, ka “Taxify izmantos stratēģiskās partnerības piedāvātās iespējas, lai nostiprinātu savas pozīcijas mūsu galvenajos tirgos Eiropā un Āfrikā. Mēs ticam, ka Didi Chuxing ir labākais iespējamais partneris, lai palīdzētu mums sasniegt mērķi kļūt par populārāko un efektīvāko transporta risinājumu Eiropā un Āfrikā. ”

“Taxify piedāvā inovatīvus un kvalitatīvus mobilitātes pakalpojumus ļoti dažādos tirgos. Mēs paužam stingru apņemšanos izmantot mobilo tehnoloģiju plašās iespējas, lai apmierinātu strauji augošās patērētāju prasības un paceltu tradicionālo transporta nozari jaunā līmenī. Esmu pārliecināts, ka šī partnerība palīdzēs veicināt un stiprināt starpreģionu transporta tīklus starp Āzijas, Eiropas un Āfrikas tirgiem,” abu uzņēmumu sadarbību komentēja Vils Čens Vei (Will Cheng Wei), Didi Chuxing dibinātājs un izpilddirektors.

9 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
9 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
alus

Kāda stratēģiskā sadarbība? Viņi pārdevās. Tāpat kā Infog.am ar Prežiem nesāka nekādu sadarbību. Preži viņus nopirka. Tā ka nevajag pārdošanās darījumus pasniegt kā baigo apvienošanos etc…

Kristaps Skutelis

Pieņēmuma avots?

alus

Tā igauņu uzparikte mani pa lielam neinteresē, ķīnieši caur mazākumu varēs noskatīt tehnoloģiju, ko nokopēt. Bet tas, ka Infogr.am tika palikts zem Prežiem, tas jau visiem zināms, ja vajag, varu ar atsaucēm ar :)

Kristaps Skutelis

Infogr.am darījums arī tika pozicionēts kā pārdošanas darījums. Taxify gadījumā info mazāk.

alus

Nu, ja info pareiza, tad ķīnieši ir mazākumā, bet, domājot loģiski, kāda interese gigantam tur kaut ko mazākumā darīt sīkā vienībā? Otrkārt, abi uzņēmumi ir +/- tas pats, kur ķīnieši izskatās piedāvā drusku vairāk. Nu neticās, ka liels naudas maiss atnāca un iedeva naudiņu, sak, attīsties, puisīt!

Kristaps Skutelis

Manā rīcībā nav darījuma detaļu un tāpēc spekulēt par to būtu muļķīgi. Bet, protams, par velti neviens nedod. Kā minimums pretī vajag uzņēmuma daļas.

Kristaps Skutelis

Pēc TC raksta var spriest, ka naudas tur lielas https://techcrunch.com/2017/08/01/chinas-didi-invests-in-taxify/amp/

alus

Varbūt ir kas dzirdēts, par cik Infogr.am aizgāja? Lasīju, ka summa visticamāk miljonos bijusi, bet nu tas tā kā dooh :)

Kristaps Skutelis

Nop, neviens par to nerunā.

Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: