Rīgā, 2017. gada 11. jūlijā norisinājās jaunā Volkswagen flagmaņa Arteon prezentācijas pasākums. Jaunais modelis apvieno klasiskas sporta automašīnas dizaina elementus ar fāstbeka eleganci un ietilpību par pieejamu cenu. Pasākumā, kurā par kulmināciju kļuva pirmie testa izbraucieni pa Rīgas, Jūrmalas un Siguldas apkārtni, Volkswagen paziņoja par jaunā sedana pieejamību Latvijā.

„Mēs esam priecīgi aicināt klientus uz mūsu dīlēru centriem Latvijā un demonstrēt, uz ko ir spējīgs jaunais Volkswagen flagmanis. Mēs esam pārliecināti, ka Arteon modelis piedāvā visu to, ko cilvēki jau ilgi ir gaidījuši – jaudīgu un emocionālu dizainu apvienojumā ar izslavēto Volkswagen funkcionalitāti un praktiskumu. Ievērojami rezultāti automašīnas iepriekšpārdošanā, kad pārdoti vairāk nekā 74 automobiļi, liecina par pozitīvu Arteon nākotni Baltijas valstīs,” norāda Volkswagen zīmola vadītājs Baltijas valstīs Ilgars Ļubka.

Pasākuma laikā viesi testēja Arteon inovatīvās vadības palīgsistēmas, tostarp jaunākās paaudzes adaptīvo kruīza kontroli (ACC) ar prognozēšanas funkciju, kas tagad ņem vērā arī tādus datus kā braukšanas ātruma ierobežojumus un maršruta informāciju, automātiski koriģējot braukšanas ātrumu, adaptīvo piekares regulēšanu ar 43 dažādiem starpposmiem, progresīvo stūrēšanu, kas atvieglo gan vienkāršu braukšanu, gan sarežģītu manevrēšanu, kā arī baudīja lieliskos Latvijas skatus.

Pateicoties garajai 2841mm riteņu garenbāzei, pasažieriem aizmugurējos sēdekļos ir ievērojami vairāk vietas, bet jaunā Arteon bagāžas nodalījuma ietilpība sasniedz 1557 litrus, kas ir vairāk nekā Passat B8 modelim. Runājot par tehnisko pusi, jaunais Volkswagen modelis ir pieejams ar priekšpiedziņu vai pilnpiedziņu, kā arī papildināms ar inovatīvām vadības palīgsistēmām, aktīvu informācijas displeju, projekcijas ekrānu, kā arī ar žestiem vadāmo Discover Pro informācijas un izklaides sistēmu 9,2 collu lielajā ekrānā.

Arteon inovatīvās vadības palīgsistēmas sniedz lietotājam pilnīgi jaunu auto vadīšanas pieredzi. Pateicoties navigācijas sistēmai GPS un satiksmes datiem, jaunā, dinamiskā līkumu izgaismošanas sistēma spēj paredzēt ceļa līkuma tuvošanos un izgaismot to vēl pirms manevra veikšanas. Otrās paaudzes ārkārtas palīdzības sistēma Emergency Assist sniedz pastiprinātu drošību gadījumā, ja autovadītājs ārkārtas iemeslu dēļ nespēj turpināt vadīt automašīnu – sistēma ne tikai samazina ātrumu līdz pilnīgai apstāšanai, bet arī novirza to labajā joslā, lai netraucētu aizmugurē esošajām automašīnām.

Arteon jaunākajā Euro NCAP (Eiropas jauno automobiļu novērtēšanas programmas) testu sērijā saņēmis augstāko – piecu zvaigžņu novērtējumu, kas apliecina, ka Euro NCAP eksperti atzīst Arteon par drošas izvēles automašīnu lielizmēra segmentā. Šajā reitingā atzinīgi novērtēta ne tikai jaunā Arteon pasažieru drošība pieaugušajiem un bērniem, bet arī automobiļa vadības palīgsistēmas un tā pirmšķirīgā veiktspēja gājēju uzraudzībā. Saskaņā ar Euro NCAP Arteon saņēmis līdz šim augstāko novērtējumu lielizmēra automašīnu segmentā par gājēju uzraudzības sistēmu, daļēji pateicoties avārijas bremzēšanas funkcijai, kas jau iekļauta Arteon pamatkomplektācijā.

Latvijā modelis ir pieejams gan augstas kvalitātes pamatkomplektācijas versijā, gan arī papildināms ar R-Line pakotni, kas padara Arteon par īstu sporta automašīnu. Papildus tam automobili iespējams aprīkot ar panorāmas jumtu, priekšējo sēdekli ar masāžas funkciju, trīs zonu klimata kontroli, apsildāmo ādas stūri un divu toņu dabīgās Nappa ādas salona apdari. Arteon pirmo reizi sabiedrībai tika prezentēts starptautiskajā Ženēvas autoizstādē 2017. gada martā, bet tagad tas ir pieejams arī Latvijā. Arteon cena Latvijā ir, sākot no 31 743 eiro.

Ja rakstā pamanīji kļūdu, lūdzu, padod mums par to ziņu, iezīmējot ačgārno tekstu un nospiežot Ctrl+Enter.

Pastāsti citiem:
  • Lapsinieks

    “fāstbeks” :D

  • x

    cēlais pūdelis artamons)

  • x

    >bagāžas nodalījuma ietilpība sasniedz 1557 litrus, kas ir vairāk nekā Passat B8 modelim

    tātad flagmanis sacenšas ar pasātu? un kādā kategorijā – kurā var ietūcīt vairāk kravas.

  • KKTK

    Bet cik viegli ir sačipot dīzeli un sapist savu un citu bērnu veselību?

    • x

      aha, benzīnnieki jau neko, īpaši nokautie, kas dūmo kā admirālis kuzņecovs…..

      • Skābene

        Jā jā, jo sevišķi veci sābi, kam jāpielej eļļa katru nedēļu! :)

      • y

        Cik tādu dūmojošu benzīnieku ir Orson? Un kā Tev liekas, kas tam benzīnniekam tur tā dūmo?
        Viss zaļāk ir ar LPG!!

      • x

        zaļāk ir nojātos auto pārstrādāt, pat nenokrāsojot tos pirms tam zaļus.

      • y

        Tas ir tavā gadījumā, bet ko darīt citiem, tiem kuriem nav “nojāti” auto!?

      • x

        citiem ta citiem, bet konkrēti tev – iesaku beidzot sakrāt auto, lai ir ko nojāt))

      • y

        ha ha labs joks, savā dzīvē esmu nobraucis vairāk auto nekā tu jebkad esi sēdējis..

    • Skābene

      Kā tieši čips bojā veselību!?
      Jeb tu domā tos dīzeļus kam EGR off, DPF / FAP off, AdBlue off, Swirl Flaps off un tad iešūts čips, lai ECU nemet kļūdas paziņojumu uz paneļa!? :)
      Visa tā dīzeļu čipošana LV ir attīstīta tikai tāpēc, ka cilvēkam nav naudas dīzeļa remontam, tāpēc atslēdz, izgriež visu kas lūzt, vai var salūzt un bez kā teorētiski var iztikt, jo tas taču ir lētāk kā tērēt tūktots euro jaunam DPF viltram vai katalizatoram!