Parīzes klimata līgumā noteiktie mērķi paredz, ka Francija atteiksies no dīzeļdzinēju un benzīna dzinēju automašīnu tirdzniecības 2040. gadā.
Mērķa sasniegšana nebūs viegla, būtiski var ciest pašmāju autoražotājiem, bet vienlaikus tiek uzsvērs, ka Francijas autoražotāji būs gatava veikt šīs izmaiņas.
Vairākas citas Eiropas valstis ir paziņojušas par radikāliem plāniem samazināt benzīna un dīzeļdzinējiem aprīkoto automašīnu skaitu uz ceļiem, priekšroku dodot videi draudzīgākiem hibrīda vai pilnībā elektriskiem auto. Vācija grasās līdz 2020. gadam nodrošināt, ka valsts satiksmē pastāvīgi pārvietojas viens miljons elektrisko automobiļu.
ja runa ir tīri par jaunu auto iegādi (reģistrēšanu), tad mierīga varēja likt arī 2030. gadu… Ja ļaus vēl 2039. gadā autoražotājiem ražot un pircējiem iegādāties, tad šie auto sārņos gaisu vēl līdz 2060. gadam… ja vien tajā laikā vairs būs ko tiem liet bākās…
+1! Ja veiks šo soli, tad reāli uz ielām sāks ‘pazust’ vēl pēc 30 gadi. Jo kamēr beigsies saražoto mašīnu noliktavu rezerves u.t.t…..
Un vēl jau neviens neaizliedz aizbraukt uz blakus esošo fāterlandi un tur nopirkt wāgenu ;)
Lai reāli kas šāds strādātu vajadzētu ar kārtējo ‘ES’ regulu aizliegt visiem ES dalībvalstīm, un importa parastajiem wāgeniem protams tur ”īpašus” pirmās reģistrācijas nodokļus aplikt lai vienkārši nesāktu importēt lētos ķiniešus u.t.t..
Pēc šādiem paziņojumiem biržā vajadzētu kristies degvielas cenai!
aha, Latvijas DUSos jau mīnus 8 centi
Drīzāk +8c jo redz mūs tas ”pa tiešo neietekmē” :D :D :D
nekas nav teikts par gāzenvāģeniem….tos gan arī ražo pavisam nedaudz, salīdzinot ar zupas vāģiem.
Liela daļa kursora lasītāju to brīdi tāpat vairs nepiedzīvos :P
Tu domā Lapsinieks? :D
Jo nebūs vairs kursora un attiecīgi nebūs “kursora lasītāju”?
Nu, nu … Kad būs sakrājušies akumulatoru kalni, tad varbūt kāds atcerēsies, ka tik “zaļi”tas nemaz nav.
Lielākais šķerslis ir akumulatoru rūpnīcas, kuru pagaidām nav. Un litija rezerves arī ir ierobežotas.