Web Analytics
More
    Reklāma

    Nirburgringas rekordi krīt elektroautomašīnas priekšā

    Jaunākie raksti

    Nirburgringa (vācu: Nürburgring) ir Formula 1 sacīkšu trase, kas atrodas Nirburgā, Vācijā. Tā ir daļa no slavenās Nordšlaifes trases. Nordšlaifes trase ir aptuveni 20 kilometrus gara, kamēr F1 paredzētā Nirburgringa ir tikai apmēram piecus kilometrus gara. Nordšlaife ir vieta, kur autoražotāji sacenšas ar ielas automašīnām, lai pēcāk to iespējas reklamētu, piesaucot Nordšlaifes maģiskos apļu laikus.

    Tikko elektro automašīnu ražotājs NextEV uzstādījis jaunu Nordšlaifes apļa rekordu ar NIO EP9 automašīnas modeli. Sākumā NextEV NIO EP9 slapjos laika apstākļos veica apli 7:05.12, kas ir labs laiks, bet ne izcils. Pēcāk jau sausā laikā NextEV NIO EP9 uzstādīja 6:45.9 apļa laiku, pārspējot Radical SR8LM par 3 sekundēm un Lamborghini Huracán Performante par veselām 7 sekundēm.

    Reklāma

    Diemžēl NextEV NIO EP9 nav Tesla līdzinieks un šo elektrisko automašīnu diez vai izdosies iegādāties. Ražotājs NextEV NIO EP9 izveidojis ļoti sportisku, tomēr tā skaitās uz koplietošanas ceļiem legāli izmantojama automašīna. NextEV NIO EP9 ir 1342 zirgspēki un automašīna spēj attīstīt 312 km/h. Automašīnas cena ir 1.48 miljoni dolāru, kopumā tiks saražotas tikai 16 šādas automašīnas.

    https://www.youtube.com/watch?v=NRTloURydAo

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    18 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Uldis M.
    22.05.2017 10:46

    Nez kā Andra Dambja eO PP03 veiktos šajā trasē ar Rīsu Millenu pie stūres…?

    digitalk
    23.05.2017 12:06
    Reply to  Uldis M.

    nekā nebūtu, tas netiek būvēts max ātrumam. labāk pēc mēneša paskatīsimies, kā būs Paikspīkā.

    Maris Laudams
    22.05.2017 13:02

    žel, ka skaņa ir kā ātrgaitas liftam

    Skābene
    22.05.2017 13:06
    Reply to  Maris Laudams

    Kā ļoti ātram trolejbusam! :)

    Uldis M.
    22.05.2017 14:08
    Reply to  Maris Laudams

    nu man tur vairāk pēc reaktīvā dzinēja vietām izklausījās, tikai daudz klusāks.
    Piekrītu ka jaudīgo benzīnmotoru skaņa ir kruta, bet personīgi mani fascinē arī šādu lieljaudas elektromobiļu skaņa komplektā ar iespaidīgo paātrinājumu.

    Krotow
    22.05.2017 15:03
    Reply to  Maris Laudams

    Drīzāk kā reaktīvajai lidmašīnai. Skaņa atsauc atmiņā 1960-80-to gadu filmas par nākotni. Tur mašīnas brauca ar tādu skaņu :)

    x
    23.05.2017 12:20
    Reply to  Maris Laudams

    auto jau arī ir ātrgaitas lifts, tikai pārvietojas pa x asi, nevis y

    protams, protams – zudusi romantika, ko sniedza vaļējs auto ar koka karkasu un šaurām riepām uz spieķotiem riteņiem, bet aizdedzes atslēga nozaga kurbuļa griešanas sniegto prieku.

    Maris Laudams
    23.05.2017 12:26
    Reply to  x

    Es neesmu pret progresu. Katru darba dienu izmantoju elektriski darbinātu pārvietošanās līdzekli.
    Ar lepnumu varēsim stāstīt mazbērniem par rūcošiem, smirdīgiem papelaciem, kurus vēl pašiem bija jāstūrē.

    x
    23.05.2017 14:33
    Reply to  Maris Laudams

    tādi jau mēs, cilvēki, esam – mazliet stūrgalvīgi, cenšamies darīt visu kā ierasts jo tiešī tā ir pareizi))

    saprotams, ka jebkuras izmaiņas prasa kādu laiku, lai sabiedrības lielākā daļa tās pieņemtu.

    Skābene
    24.05.2017 08:50
    Reply to  Maris Laudams

    Negribi stūrēt, brauc ar tramvaju! Šādu tehnisko progresu Latvijā ieviesa jau 1899.gadā Liepājā, tas bija arī pirmais elektriskais tramvajs visā cariskajā Krievijā! Pa šo laiku elektriskais tramvajs ir piedzīvojis pavisam nelielas izmaiņas, bet pa lielam ir tāds pats, kā 100 gadus atpakaļ.
    Toreiz gan teica, ka Liepājnieki jau nebraukšot ar smirdīgu, zirgābolus emitējošu zirgu tramvaju, kā Rīgā! :D

    Maris Laudams
    24.05.2017 12:17
    Reply to  Skābene

    Drīz neviens uz koplietošanas ceļiem Tev vairs neļaus stūrēt, gribi to vai nē. Viss kas būs atļauts ir pateikt Google Assistant/Siri lai atsūta tev mašīnu

    x
    24.05.2017 12:35
    Reply to  Maris Laudams

    atceramies, ka pirmie auto uz koplietošanas ceļiem ieviesa pamatīgu haosu – biedēja zirgus, kuri šausmās apgāza pajūgus/karietes, kropļoja gājējus.

    vienkārši jāskaita – cik cilvēki ies bojā tehnoloģiju nepilnību dēļ un cik tiks izglābti, neļaujot tiem stūrējot nogalināt sevi un apkārtējos.

    vēl ir iespējamas dažādas progresa piruetes un var gadīties, ka ja pirmsākumos būs pāris lieli/iespaidīgi negadījumi nelielā laika intervālā, tad valdības iejauksies un neļaus tik strauji migrēt uz robotauto.

    iepriekš nevar zināt, cik veiksmīgi un strauji notiks šī pāreja.

    Maris Laudams
    24.05.2017 14:09
    Reply to  x

    Pāreja jebkurā gadījumā notiks. Ja vien nebūs kodolkarš un nenonāksim atpakaļ pie akmens laikmeta.

    Skābene
    25.05.2017 12:04
    Reply to  Maris Laudams

    Vācijas likumdecēji jau joko, ka vācu pensionāriem būtu jāļauj sķērsot iela pie sarkanās gaismas, jo penžuki kļuvuši par nepanesamu nastu valsts budžetam.
    Iedomājies, kas notiks, ja neviens neies bojā ceļu satiksmes negadījumos un zemes populācija turpinās pieaugt ģeometriskā progresijā!? Agri vai vēlu nonāksim pie dzīves ilguma limita, pretējā gadījumā risinājums būs karš! Karš par izdzīvošanu!

    Krotow
    26.05.2017 04:26
    Reply to  Skābene

    Kolonijas ārpus Zemes. Un ne jau Saules sistēmā.

    bombelats
    31.05.2017 00:31
    Reply to  Skābene

    laba doma pirmajā rindkopā, tikai jāpasteidzas, kamēr robokāri nav pārņēmuši ielas. 😀

    KKTK
    31.05.2017 10:20
    Reply to  x

    Personīgais auto _pilsētā_ jau arī ir tas milzu haoss un traģēgija ko valdībai ir jāņem grožos un jāaizliedz. Nu pēc pēdējiem gadījumiem arī kravas auto centrā…

    KKTK
    31.05.2017 10:25

    Video laikam redzama tāda demo vizināšanās, jo auto nebrauc pa ideālo trajektoriju, bet tikā pa gludāko…

    Reklāma