Nirburgringa (vācu: Nürburgring) ir Formula 1 sacīkšu trase, kas atrodas Nirburgā, Vācijā. Tā ir daļa no slavenās Nordšlaifes trases. Nordšlaifes trase ir aptuveni 20 kilometrus gara, kamēr F1 paredzētā Nirburgringa ir tikai apmēram piecus kilometrus gara. Nordšlaife ir vieta, kur autoražotāji sacenšas ar ielas automašīnām, lai pēcāk to iespējas reklamētu, piesaucot Nordšlaifes maģiskos apļu laikus.

Tikko elektro automašīnu ražotājs NextEV uzstādījis jaunu Nordšlaifes apļa rekordu ar NIO EP9 automašīnas modeli. Sākumā NextEV NIO EP9 slapjos laika apstākļos veica apli 7:05.12, kas ir labs laiks, bet ne izcils. Pēcāk jau sausā laikā NextEV NIO EP9 uzstādīja 6:45.9 apļa laiku, pārspējot Radical SR8LM par 3 sekundēm un Lamborghini Huracán Performante par veselām 7 sekundēm.

Diemžēl NextEV NIO EP9 nav Tesla līdzinieks un šo elektrisko automašīnu diez vai izdosies iegādāties. Ražotājs NextEV NIO EP9 izveidojis ļoti sportisku, tomēr tā skaitās uz koplietošanas ceļiem legāli izmantojama automašīna. NextEV NIO EP9 ir 1342 zirgspēki un automašīna spēj attīstīt 312 km/h. Automašīnas cena ir 1.48 miljoni dolāru, kopumā tiks saražotas tikai 16 šādas automašīnas.

18
Leave a Reply

avatar
3 Comment threads
15 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
8 Comment authors
KKTKbombelatsKrotowSkābeneMaris Laudams Recent comment authors
  Subscribe  
newest oldest most voted
Notify of
Uldis M.
Guest
Uldis M.

Nez kā Andra Dambja eO PP03 veiktos šajā trasē ar Rīsu Millenu pie stūres…?

digitalk
Guest
digitalk

nekā nebūtu, tas netiek būvēts max ātrumam. labāk pēc mēneša paskatīsimies, kā būs Paikspīkā.

Maris Laudams
Guest
Maris Laudams

žel, ka skaņa ir kā ātrgaitas liftam

Skābene
Guest
Skābene

Kā ļoti ātram trolejbusam! :)

Uldis M.
Guest
Uldis M.

nu man tur vairāk pēc reaktīvā dzinēja vietām izklausījās, tikai daudz klusāks.
Piekrītu ka jaudīgo benzīnmotoru skaņa ir kruta, bet personīgi mani fascinē arī šādu lieljaudas elektromobiļu skaņa komplektā ar iespaidīgo paātrinājumu.

Krotow
Guest
Krotow

Drīzāk kā reaktīvajai lidmašīnai. Skaņa atsauc atmiņā 1960-80-to gadu filmas par nākotni. Tur mašīnas brauca ar tādu skaņu :)

x
Guest
x

auto jau arī ir ātrgaitas lifts, tikai pārvietojas pa x asi, nevis y

protams, protams – zudusi romantika, ko sniedza vaļējs auto ar koka karkasu un šaurām riepām uz spieķotiem riteņiem, bet aizdedzes atslēga nozaga kurbuļa griešanas sniegto prieku.

Maris Laudams
Guest
Maris Laudams

Es neesmu pret progresu. Katru darba dienu izmantoju elektriski darbinātu pārvietošanās līdzekli.
Ar lepnumu varēsim stāstīt mazbērniem par rūcošiem, smirdīgiem papelaciem, kurus vēl pašiem bija jāstūrē.

x
Guest
x

tādi jau mēs, cilvēki, esam – mazliet stūrgalvīgi, cenšamies darīt visu kā ierasts jo tiešī tā ir pareizi))

saprotams, ka jebkuras izmaiņas prasa kādu laiku, lai sabiedrības lielākā daļa tās pieņemtu.

Skābene
Guest
Skābene

Negribi stūrēt, brauc ar tramvaju! Šādu tehnisko progresu Latvijā ieviesa jau 1899.gadā Liepājā, tas bija arī pirmais elektriskais tramvajs visā cariskajā Krievijā! Pa šo laiku elektriskais tramvajs ir piedzīvojis pavisam nelielas izmaiņas, bet pa lielam ir tāds pats, kā 100 gadus atpakaļ.
Toreiz gan teica, ka Liepājnieki jau nebraukšot ar smirdīgu, zirgābolus emitējošu zirgu tramvaju, kā Rīgā! :D

Maris Laudams
Guest
Maris Laudams

Drīz neviens uz koplietošanas ceļiem Tev vairs neļaus stūrēt, gribi to vai nē. Viss kas būs atļauts ir pateikt Google Assistant/Siri lai atsūta tev mašīnu

x
Guest
x

atceramies, ka pirmie auto uz koplietošanas ceļiem ieviesa pamatīgu haosu – biedēja zirgus, kuri šausmās apgāza pajūgus/karietes, kropļoja gājējus.

vienkārši jāskaita – cik cilvēki ies bojā tehnoloģiju nepilnību dēļ un cik tiks izglābti, neļaujot tiem stūrējot nogalināt sevi un apkārtējos.

vēl ir iespējamas dažādas progresa piruetes un var gadīties, ka ja pirmsākumos būs pāris lieli/iespaidīgi negadījumi nelielā laika intervālā, tad valdības iejauksies un neļaus tik strauji migrēt uz robotauto.

iepriekš nevar zināt, cik veiksmīgi un strauji notiks šī pāreja.

Maris Laudams
Guest
Maris Laudams

Pāreja jebkurā gadījumā notiks. Ja vien nebūs kodolkarš un nenonāksim atpakaļ pie akmens laikmeta.

Skābene
Guest
Skābene

Vācijas likumdecēji jau joko, ka vācu pensionāriem būtu jāļauj sķērsot iela pie sarkanās gaismas, jo penžuki kļuvuši par nepanesamu nastu valsts budžetam.
Iedomājies, kas notiks, ja neviens neies bojā ceļu satiksmes negadījumos un zemes populācija turpinās pieaugt ģeometriskā progresijā!? Agri vai vēlu nonāksim pie dzīves ilguma limita, pretējā gadījumā risinājums būs karš! Karš par izdzīvošanu!

Krotow
Guest
Krotow

Kolonijas ārpus Zemes. Un ne jau Saules sistēmā.

bombelats
Guest
bombelats

laba doma pirmajā rindkopā, tikai jāpasteidzas, kamēr robokāri nav pārņēmuši ielas. 😀

KKTK
Guest
KKTK

Personīgais auto _pilsētā_ jau arī ir tas milzu haoss un traģēgija ko valdībai ir jāņem grožos un jāaizliedz. Nu pēc pēdējiem gadījumiem arī kravas auto centrā…

KKTK
Guest
KKTK

Video laikam redzama tāda demo vizināšanās, jo auto nebrauc pa ideālo trajektoriju, bet tikā pa gludāko…