Vizuālo prezentāciju platforma Prezi, kas lietotājiem palīdz daudz veiksmīgāk sasniegt savu mērķauditoriju un klientus, šodien paziņoja par vadošā globālajā tīmeklī bāzētā datu vizualizācijas uzņēmuma Infogr.am iegādi. Infogr.am klientiem piedāvā diagrammu un infografiku izveidošanas platformu, lai ātri un efektīvi atspoguļotu komplicētas idejas. Šis Prezi ir pirmais šāda veida darījums, un tā finanšu nosacījumi netiek izpausti.

Stāsts + dati = vizuālās komunikācija nākotne

“Prezi bija ieinteresēts apvienoties ar Infogr.am, jo mums ir kopīgs mērķis – palīdzēt klientiem pieņemt izsvērtus lēmumus, piedāvājot viņiem efektīvākus vizuālās komunikācijas rīkus,” saka Peter Arvai, Prezi izpilddirektors un līdzdibinātājs. “Ja attēls ir līdzvērtīgs tūkstoš vārdiem, tad papildinot to ar datiem, tas kļūst daudz uzticamāks. Vienlaikus, ja nav stāsta, tad dati vieni paši nav tik efektīvi.”

“Mūsu mērķis ir piedāvāt vizuāli pievilcīgas, informatīvas infografikas un citas datu vizualizāciju tehnoloģijas iespējami vairāk lietotājiem. Apvienojot spēkus ar Prezi, mēs to varēsim īstenot vēl ātrāk,” saka Mikko Järvenpää, Infogr.am izpilddirektors. “Kopā ar Prezi mēs turpināsim mūsu darbu kā pasaules līderi datu vizualizācijas jomā un radīsim vēl spēcīgākus, vizuāli pievilcīgākus un interaktīvākus vizuālās komunikācijas rīkus nekā līdz šim.”

Uzņēmums Infogr.am dibināts Latvijā 2012. gadā. Tā piedāvātie inovatīvie datu vizualizācijas risinājumi ļāva strauji iegūt popularitāti, piesaistot vairāk nekā 3 miljonus lietotāju, kas radījuši vairāk nekā 5 miljonus diagrammu un infografiku – tie apskatīti vairāk nekā 1,5 miljardus reižu. Infogr.am piedāvā vairākas ērtas datu lejupielādēšanas iespējas. Lietotāji var radīt dažāda veida diagrammas, kartes, infografikas vienkārši lejuplādējot dokumentu no dažādiem datu uzglabāšanas mākoņiem, vai arī izmantojot Infogr.am API sniegtās priekšrocības.

Infogr.am kā vērtīgu rīku izmanto gan mediju kompānijas, gan vadoši biznesa uzņēmumi un izglītības iestādes. Infogr.am ir veiksmīgākais Latvijas startup uzņēmums, tāpat kā Prezi, kas ir veiksmīgākais Ungārijā radīts uzņēmums, kuri apvienosies, lai radītu veiksmīgu globālu uzņēmumu ar birojiem Sanfrancisko, Budapeštā un Mehiko.

Ko notiks tālāk?

Infogr.am kļūs par Prezi filiāli, un tā bāzes vieta paliks Latvijā. Prezi turpinās investēt Infogr.am  izpētē un attīstībā, un veidos Datu vizualizācijas ekselences centru Latvijā.

Ja rakstā pamanīji kļūdu, lūdzu, padod mums par to ziņu, iezīmējot ačgārno tekstu un nospiežot Ctrl+Enter.

Pastāsti citiem:
  • x

    nu, kas tas par nozaukumu….gribēja izcelties, bet ir tak citi dīvaini vārdi, kaut vai prezntr, bet nesaistās ar gumiju….

    • Ruksis

      LoL, Prezi jau nav latviesu uznemums. Viniem ir dzili vienalga, ko tas atgadina tev

      • Krotow

        Nu nu, tirgus markas vārdam lokālajā tirgū tomēr ir nozīme. Piemēram savulaik Nissan Latīņamerikas valstīs aplauzās ar Pajero apvidnieku (pagūglējiet, ko tas nozīmē spāniski).

      • khe

        Man liekas, ka tu tiko aplauzies. Pagūglē, kādi modeļi ir Nissanam un kam īsti ir auto modelis Pajero.

      • Anonīms

        Domu tas nemaina. Komentārs bija vietā. Zīmoli tiešām tiek pielāgoti atbilstoši vietējām īpatnībām.

      • Krotow

        Slinkuma maisiem links uz wiki… tālāk gan gūglējiet paši.
        https://en.wikipedia.org/wiki/Foreign_branding#Products_renamed_to_avoid_offence

      • khe

        Slinkuma maisiem links uz wiki… tālāk gan gūglējiet paši.
        https://en.m.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_Pajero

      • aigi

        Kāds tirgus IT kompanijai, kura ir visai virtuāla? Ne jau tu pērc pienu, ko ražojuši Prezi.
        Pie tam abas kompanijas vairāk spēlējas globalā tirgū nevis lokālā.

  • Guntars K

    Manuprāt tikai LV neņem vērā nosaukuma tiešo vai pārnesto skanējumu. Citur pasaulē nekur nepieļautu piem. Fukof, ja vien nebūtu tieši tā arī domāts ar ironiju. Šodien ateja, pakaļa, tagad prezi. Un nosaukumu veidotājiem piekāst, ka sarunvalodā viņus tā arī sauks. Domā ka Prezi sauks par Prezi? Būs – prezis prezentēja.