Gudrāks, drošāks un ar vairāk savienojuma iespējām – jaunais Golf pārsteidz ar 14 dažādām vadības palīgsistēmām, 9,2 collu lielu skārienjutīgo ekrānu ar žestu vadību, pusautomatizētu braukšanu un uzlabotu standarta pakotni par to pašu sākuma cenu. Šis ir pirmais modeļa atjauninājums Golf 43 gadus ilgušajā vēsturē. Latvijā jaunais modelis oficiāli būs pieejams no šī gada 9.marta, bet šobrīd automobilis jau ir pieejams iepriekšpārdošanā.
Latvijā iecienītākais Volkswagen modelis piedzīvojis ievērojamas izmaiņas. Tehniskā ziņā ar Golf atjauninājumu Volkswagen pārceļ premium klases tehnoloģijas uz kompakto segmentu. Automašīnai kopumā ir 14 braukšanas un drošības palīgsistēmas, tostarp Front Assist – ārkārtas bremzēšanas sistēmas gājēju uzraudzība, kas pieejama jau standarta pakotnē. Atjauninātais Golf ir arī viens no pirmajiem kompaktās klases automobiļiem, kas būs pieejams ar pusautomatizētām braukšanas funkcijām. Lane Assist – joslu maiņas brīdinājuma sistēma apvienojumā ar adaptīvo kruīza kontroli ACC ļauj Traffic Jam Assist sistēmai pārņemt kontroli līdz pat 60 km/h intensīvā satiksmē. Tā autonomi bremzē, palielina ātrumu un stūrē automašīnu.
Jaunu konceptu ieguvušas arī automobiļa informācijas un izklaides sistēmas. Jaunais Golf ir pirmais kompaktās klases automobilis, kam pieejama žestu vadība 9,2 collu lielajā Discover Pro skārienekrānā. Ekrānu un vadības digitalizēto pasauli papildina Active Info Display (pilnībā digitāls instrumentu klasteris), kas Golf modelī izmantots pirmo reizi. Sistēma Car-Net nodrošina savienojumu ar internetu, ļaujot lietotājiem pieslēgt viedtālruni, izvairīties no sastrēgumiem un pat atrast degvielas uzpildes staciju ar šī brīža zemākajām cenām. Šī tehnoloģisko inovāciju kombinācija padara Volkswagen vispieprasītāko modeli par vienu no progresīvākajiem automobiļiem savā klasē – Golf klasē.
Jaunais Golf ir arī viens no retajiem automobiļiem pasaulē, kas bez benzīna un dīzeļdegvielas tiek piedāvāts ar alternatīvām piedziņas sistēmām – dabasgāzi, hibrīdtehnoloģijām un elektrisko piedziņu. Piedāvātie benzīna (TSI) modeļi svārstās no jaunā 1.0 TSI ar 81 kW / 110 ZS līdz Golf R ar 228 kW / 310 ZS jaudu. Piedāvātie turbo dīzeļa (TDI) modeļi attīsta no 85 kW / 115 ZS līdz 110 kW / 150 ZS lielu jaudu. Visiem TGI modeļiem jauda ir 81 kW / 110 ZS. Jaunais Golf ir pieejams vairākās komplektācijās, tostarp Trendline, Comfortline un sportiskajā R-Line specifikācijas pakotnē, kā arī GTI, R un e-Golf modeļa versijās. Tāpat modelis tiek piedāvāts sešās jaunās, spilgtākās eksterjera nokrāsās – melnā, baltā, dzeltenā, zilā, zaļā un pelēkā.
Turklāt modeļa sākuma cena saglabājas nemainīga, lai arī bāzes modelis tagad ietver 6,5 collas lielu informācijas un izklaides ekrānu, jauna koncepta LED aizmugures gaismas un uzlabotu interjeru. Jaunā Golf sākuma cena Latvijā ir 16 353 eiro.
Tikai viens normāls motors Golf R izpildījumā. Pārējie kaut kādi nīkuļi, aļa mopēdiem paredzēti motori!
vai tad četriniekam ir skaņa, tecīlas troksnis…..V12, tam gan!
Skaņa varbūt nav tik jauka kā V8 vai V6 motoram, bet ar attiecīgām, agresīvākām sadalenēm, kanalizācijas trubas resnuma downpaipu un modificētu izplūdi, skaņu var panākt patīkami burbuļojošu un ar zināmu basiņu!
Nu, kādi vēl V6, V8 un V12 Golfam? Tas nav nekāds Mustangs. Golfu pērk, lai ir lēti un vienkārši riteņi zem dibena.
Un kā tad ar R32 un R36 golfa motoriem!? Tie tak ir V6. ;)
Cik daudz šādas spridzīgās Golfu versijas pērk pret visiem pārdotajiem Golfiem?
Par statistiku man grūti spriest, iespējams dīlerim tāda ir pieejama! Katrā ziņā sludinājumu portālos Passat markas auto ar šiem motoriem ir stipri pieejamāki par golfiem, tas tiesa!
kaut kāds fantasts mums tas skābene. par volvo pēgājuši un maziem asimetriskiem motoriņiem – nekādu V…
Pamēģini kādreiz auto ar normālu motoru! Tad sapratīsi par ko runāju!;)
Bet ja tev interesē tikai velosipēds vai ušaktrans, tad mums nav nekā kopīga!
dumiķi, man ir auto ar normālu motoru. ļoti stipri virs average. bet jā – es esmu par sab.transa attīstību un autobraucējiem pilsētā neizturamas vides radīšanu – ļoti dārgu parkingu, šaurām joslām utt. un tam nav nekāda sakara ar ušakovu. un arī ne ar velosipēdiem.
Ja sabtranss pie mums būtu kā Miami bezmaksas metromover, tad es būtu ar abām rokām par. Arī klasiskais metro būtu super.
viss nenotiek vienā dienā. bet 20 gadu laikā izmaiņas Rīgas sabtransā ir grandiozas. moderni transportlīdzekļi, normālas pieturas, moderna norēķinu sistēma. nerunāsim tagad par izmaksām, korupciju un visu pārējo. skaidrs, ka darāmā vēl ļoti daudz.
…un kā tieši nozīmē “normāls” motors ?!
Normāls motors ir tāds, kas ļauj droši apdzīt, kas spēj iespiest muguru krēslā un noturēt to tik ilgi, kamēr spied akseleratora pedāli, tāds motors, kas kruīzējot uz 100-110 km/h pa šoseju tērē tik pat maz cik dīzelis un pats galvenais, liek auto saimniekam apmierināti smaidīt pēc katra brauciena!
Ņemot vērā relīzē minēto faktu, šis, droši vien, ir ne tikai TautasVāģa, bet visas autoindustrijas vēsturē ievērojams notikums un milzīgs solis progresa virzienā:”…Šis ir pirmais modeļa atjauninājums Golf 43 gadus ilgušajā vēsturē…”
Pieejams iepriekšpārdošanā Latvijā, bet kur? Kur es varu atstāt savu naudu un pretī dabūt jauno zelta mobīli?
Vai varu kā Teslu pasūtīt internetā?
Jādodas pie dīlera un jāatstāj sava nauda viņam.