Web Analytics
More
    Reklāma

    Magic Leap iznākšana aizkavējas uz nenoteiktu laiku

    Jaunākie raksti

    Magic Leap savu produktu dēvē par miksēto realitāti, tādējādi daļēji norobežojoties no tā nosaukšanas par papildināto realitāti. Magic Leap pārstāvis konferencē, kas notika slēpošanas kūrortā Aspenā, nodēvējis savu produktu par jau ļoti reālu, dodot arī norādes, ka Magic Leap testētājiem būs pieejams šajā rudenī, tomēr to nekādā veidā neapgalvojot.

    Magic Leap pārstāvji apgalvo, ka uzņēmums vēlas piedāvāt pilnīgi visu no A līdz Z – tiekot izstrādāti speciāli sensori, programmatūra, pat procesori, lai nodrošinātu miksētās realitātes darbību. Šis arī ir iemesls Magic Leap novēlotai iznākšanai.

    Reklāma

    Magic Leap ir miksētās realitātes ierīču un programmatūras veidotāji, bet no uzņēmuma esam sagaidījuši vien pāris video klipiņus YouTube servisā. Pat daļēji strādājošus konceptus neviens īsti nav redzējis. Magic Leap ir spējis piesaistīt 793.5 miljonu dolāru investīcijas no Alibaba un vairākiem citiem tīmekļa un tehnoloģiju gigantiem. Vēl 2014. gadā Magic Leap no Google saņēma 542 miljonus dolāru, kas bija paredzēti papildinātās realitātes produktu izstrādes veicināšanai. Magic Leap visai mīklaini apraksta sava papildinātās realitātes produkta iespējas. Tiek pieļauts, ka Magic Leap būs visai līdzīgs Microsoft Holo Lens.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma