Web Analytics
More
    Reklāma

    Avast par 1.3 miljardiem dolāru iegādājas AVG

    Jaunākie raksti

    Antivīrusu programmatūras izstrādātājs Avast ir paziņojis, ka iegādāsies AVG par 1.3 miljardiem dolāru. Visticamāk, darījums tiks veikts par naudu, pretēji ierastajai shēmai, ka daļēji tiek mainītas akcijas, patenti un citi aktīvi.

    Avast pārstāvis pagaidām neatklāj pārējās darījuma nianses. Pēc Avast un AVG apvienošanās uzņēmums nodrošinās antivīrusu programmatūru 250 miljoniem PC un Mac lietotāju visā pasaulē. Viedierīču klientu skaits tiek lēsts ap 160 miljoniem. Avast uzsver, ka lielākie ieguvēji būs biznesa lietotāji, kas iegūs labāku tehnisko atbalstu vairākās valstīs un valodās.

    Reklāma

    Darījums tiks pabeigts tuvāko mēnešu laikā, jo esot vēl jāsaņem apstiprinājums no dažu valstu valdībām un konkurences uzraugiem.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    8 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    nabadanga
    11.07.2016 10:09

    Avast uzsver, ka lielākie ieguvēji būs biznesa lietotāji … Ha ha, Avast un AVG biznesa aizsardzībā ir nulle. Gartner viņus pat nepiemin. 0x0=0

    11.07.2016 10:24
    Reply to  nabadanga

    Varbūt turpmāk pieminēs…

    nabadanga
    11.07.2016 12:07
    Reply to  Artis Abols

    Ja nopietni un mērķtiecīgi strādās pie aizsardzības ne tikai pret masveida, bet arī mērķētiem uzbrukumiem, tad pēc gadiņiem pieciem ir cerības kaut kur tur apakšā parādīties.

    digitalk
    11.07.2016 12:21
    Reply to  nabadanga

    ‘līderu’ kvadrāts nespēj tikt galā ar massveidu, tā ka tava prognoze ir minimums savdabīga.

    nabadanga
    12.07.2016 11:26
    Reply to  digitalk

    Ja izmantot visu to, kāpēc noteikti ražotāji ir nokļuvuši līderos, tad var tikt galā gan ar masveidu, gan daudz ko vairāk. Praksē esmu atskatījies, kā primitīvi tiek izmantota tikai “antimalware”, kas nupat ir maza daļa no līderu endpoint security risinājumiem. Bet nu tad ir jāstrādā, lai to visu ieviestu un lietotu. Vieglāk ir savu neprašanu vai neizdarību novelt uz citiem.

    digitalk
    12.07.2016 12:23
    Reply to  nabadanga

    pag, bet par to jau arī ir mans teksts – piemēram, Kaspers diezgan labi tiek galā ar sadaļu ‘vīrusi’, bet ‘malware’ bieži izšļūc cauri, ka nemetas. kāda man jēga no centralizētās vadības (windows only?!), firewall, device control, proaktīvās aizsardzības, ja adwares dzīvojas, kā savās mājas?

    nabadanga
    12.07.2016 22:54
    Reply to  digitalk

    Atvaino, bet tev ir kaut kas pamatīgi sajucis. Malware uz latviešu valodu tulkojas kā ļaunprogrammatūra un ietver sevī arī datorvīrusus (pašreplicējošas programmas, kas mūsdienās ir retums). Kas attiecas uz Kasperu, tad ar malware jeb ļaunprogrammatūru viņš tiek galā labāk kā jebkurš cits. Lai dažādas jokainas progas nešļūktu cauri Kasperam, ir jāzina, kur iestatījumos ielikt ķeksīti, kas ieslēdz papildus datubāžu izmantošanu (http://support.kaspersky.com/12613). Tas pats ir arī personālajiem Kaspera produktiem. Ja kāds nesaprot, kāpēc vajadzīga centralizēta vadība, ierīču un programmu kontrole, baltie saraksti, ielāpu menedžments, mobilo ierīču pārvaldība utt., tad viņš no korporatīvo IT sistēmu administrēšanas jātur pa gabalu :)

    digitalk
    13.07.2016 05:46
    Reply to  nabadanga

    > Malware uz latviešu valodu tulkojas kā ļaunprogrammatūra nevajag jaukt iekšā ‘pazušanu tulkojumā’. latviešu zāle, zāle un zāle angliski tulkojas kā hall, grass un MJ. tā ir pēdējo gadu tendence visu apzīmēt ar malware, es pagaidām pieturos pie oldskūlīgā sadalījuma – tie kas ļaunprātīgi pa kluso (virus, trojan, hijacker, dialer, slēptā adware utt.) un tie, kas it kā legāli, kur tu pats sava stulbuma pēc labprātīgi noklikšķini (pamatā adware). šo otro šlaku, kā agrāk pieņemts, saucu par malware. > Lai dažādas jokainas progas nešļūktu cauri Kasperam, ir jāzina, kur iestatījumos ielikt ķeksīti, kas ieslēdz papildus datubāžu izmantošanu tu pats to linku esi palasījies? tur ir riskware, nekāda sakara ar conduit, baida vai mailru un citiem brauzeru sadirsējiem, kas it kā ietilpst kategorijā adware, bet n-tās reizes bijis jātīra ārā. > Ja kāds nesaprot, kāpēc vajadzīga saprotu, tāpēc savā SOHO segmentā turos no korporatīvajām fīčām pa gabalu :) man to ‘masveidu’ izskaust (kur, tavuprāt, viss ir ok), bet līderu segmenta spēlētājs K nav bijis spējīgs. tāpēc Gartner grafiks, kā piemērs, liekas savdabīgs – biznesa klienti ir ne tikai 1000+ kompji, tie ir arī SOHO un small business, kas tajā (spriežot pēc visa) neparādās. ps. avastu un avg mājas klientiem nelieku, bitdefender… Read more »

    Reklāma