Ātrās ēdināšanas iestāžu franšīze McDonald uzsāks Zviedrijā pārdotajiem Happy Meal bērnu komplektiem veidot kārba kā virtuālās realitātes brilles. Bērns pēc maltītes varēs salocīt kārbu un ievietot divas līdzi iedotas plastmasas lēcas, izveidojot ko līdzīgu Google Cardboard. Pēc tam atliek vien kartona brillēs ievietot viedtālruni un baudīt virtuālo realitāti.
McDonald piedāvās arī virtuālās realitātes spēli, kurā bērni varēs sacensties virtuālā slēpojumā lejā pa kalnu. McDonald pārstāvji uzsver, ka tā nebūs kārtējā bezjēdzīgā spēlīte, bet tajā bērniem tiks mācīta arī droša uzvedība slēpošanas trasēs.
bēdziet nu bērniņi uz maķīti… lai negantnieks jūs panāk… urrā jaunākajām tehnoloģijām, jācer, ka krsorā būs apskats! nez – varēs ielādēt arī aplikāciju, kas rāda, cik skaista dzīve ir, ja to pavada ģimenes restorānā? šitais varēs konkurēt ar KFC spaini, ko var plaši pielietot – gan galvā uzlikt, gan izmantot dažādām fizioloģiskām norisēm…
Šito Tu ļoti labi pateici! :D
paldies par izpratni.
kārtējais WcDonald triks mazgadīgo pavedināšanai. Jāatzīst, ka mārketings strādā labi šiem. Bērns vēl lāga nemāk runāt, bet zina, kur gribētu baroties.
Bet uzjautrina vārdu salikums textā: “plastmasas lēcas” un “baudīt virtuālo realitāti” ?