Reklāma

Happy Meal iepakojums būs pārvēršams par VR brillēm

Jaunākie raksti

“General Motors” rekomendē “Chevy Bolt” elektroauto novietot 15 metru attālumā no citām mašīnām

"General Motors" koncerna paspārnē esošā "Chevrolet" zīmola elektroauto "Bolt" mediju virsrakstos pēdējā laikā nonācis ne to labāko iemeslu dēļ...

Latviešu radītais e-velo amfībija–kemperis “Z-TRITON” piesaista 150 000 eiro un dosies sevi parādīt Eiropai

Nevarētu teikt, ka latvietim trūkst inovatīva un radoša domāšana. Patiesībā inovācijas un unikāli risinājumi atrodami itin bieži. Viens no...

Nodarbinātības valsts aģentūra darba meklētājiem un nodarbinātajiem apmaksās tiešsaistes apmācības

Nodarbinātības valsts aģentūra (NVA) uzsākusi jaunu mācību pilotprojektu "Nākotnes prasmju iniciatīva". Tā ir iespēja gan darba meklētājiem, gan nodarbinātajiem...

Fitbit jaunā viedpulksteņu iespēja cīnīsies pret krākšanu

Google paspārnē esošais Fitbit uzsācis cīņu pret mūžam svarīgo tēmu - krākšanu. Protams, tas jau nebūtu Fitbit, ja viss...

Dizaina veidošanas serviss Canva sasniedz 40 miljardu dolāru vērtību

Uzņēmums un digitālais serviss Canva piesaistījis jaunas 200 miljonu dolāru lielas investīcijas, tādējādi sasniedzot 40 miljardu dolāru vērtību, kas...

Ātrās ēdināšanas iestāžu franšīze McDonald uzsāks Zviedrijā pārdotajiem Happy Meal bērnu komplektiem veidot kārba kā virtuālās realitātes brilles. Bērns pēc maltītes varēs salocīt kārbu un ievietot divas līdzi iedotas plastmasas lēcas, izveidojot ko līdzīgu Google Cardboard. Pēc tam atliek vien kartona brillēs ievietot viedtālruni un baudīt virtuālo realitāti.

McDonald piedāvās arī virtuālās realitātes spēli, kurā bērni varēs sacensties virtuālā slēpojumā lejā pa kalnu. McDonald pārstāvji uzsver, ka tā nebūs kārtējā bezjēdzīgā spēlīte, bet tajā bērniem tiks mācīta arī droša uzvedība slēpošanas trasēs.

Reklāma

4 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
4 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments

bēdziet nu bērniņi uz maķīti… lai negantnieks jūs panāk… urrā jaunākajām tehnoloģijām, jācer, ka krsorā būs apskats! nez – varēs ielādēt arī aplikāciju, kas rāda, cik skaista dzīve ir, ja to pavada ģimenes restorānā? šitais varēs konkurēt ar KFC spaini, ko var plaši pielietot – gan galvā uzlikt, gan izmantot dažādām fizioloģiskām norisēm…

Šito Tu ļoti labi pateici! :D

paldies par izpratni.

kārtējais WcDonald triks mazgadīgo pavedināšanai. Jāatzīst, ka mārketings strādā labi šiem. Bērns vēl lāga nemāk runāt, bet zina, kur gribētu baroties.
Bet uzjautrina vārdu salikums textā: “plastmasas lēcas” un “baudīt virtuālo realitāti” ?

Reklāma
Reklāma
Reklāma