Reklāma

Kickstarter apkopojis 100 faktus par 100 000 finansētiem projektiem

Jaunākie raksti

Volkswagen pašbaucošo auto iespējas var nākties abonēt

Mobilo sakaru, televīzijas un mūzikas abonēšana nav nekas jauns, bet arvien biežāk izskan ziņas, ka arī autoražotāji vēlas no...

“Twitter” jaunā funkcija liks tev padomāt divreiz, pirms publicēt aizskarošus un rupjus ierakstus

Šķiet, kas gan būtu "Twitter" ikdienas komunikācija, ja kāds savu slikto garastāvokli vai negatīvo attieksmi nepamanītos ietērpt aizskarošu un...

OnePlus viedtālruņi kopā ar Android 12 iegūs vizuālo tēmu veikalu

OnePlus apsolījis vienlaikus ar Android 12 un operētājsistēmu pavadošo OxygenOS piedāvāt arī vizuālo tēmu veikalu OnePlus viedtālruņiem. OnePlus īpašnieki...

Microsoft apstiprina, ka Xbox konsoļu pārdošana tai nenes peļņu

Pēdējās nedēļās notiekošās sarunas starp spēļu veidotāju Epic un Apple, saistībā par ieņēmumu sadalījumu, gaismā izcēlušas Microsoft Xbox pārdošanas...

Ķīniešu elektroauto ražotājs “Nio” savu starptautisko paplašināšanos sāk Norvēģijā

Viens no lielākajiem Ķīnas elektroauto ražotājiem "Nio" šovasar oficiāli uzsāks savu darbību Eiropā, par pirmo mītnes vietu kļūstot elektroauto...

Publiskā finansējuma vietne Kickstarter darbojas jau gandrīz septiņus gadus. Šo gadu laikā veiksmīgi finansēti 100 000 projekti, no tiem apkopoti 100 statistiski fakti. Pirmie 100 Kickstarter projekti savāca vēlamo finansējumu 121 dienas laikā, kamēr pēdējie 100 projekti ieguva cerēto naudu vidēji trīs dienu laikā. Veiksmīgākais Kickstarter finansējuma saņēmējs realizējis 94 dažādus publiski finansētus projektus.

Vienpadsmit Kickstarter finansētas filmas ir nominētas Oskaram, četras dziesmas ieguvušas Grammy balvas. Un tas nav nekāds pārsteigums, jo mūzikas kategorijā ir iesniegti 22 133 publiskā finansējuma projekti. Pēdējā gada laikā Kickstarter projektiem piesaistīja 2 miljardus ASV dolāru no 9.5 miljoniem lietotāju. Plašāku Kickstarter statistiku meklē zemāk pie Avota.

Kickstarter pēdējos pāris mēnešos piedzīvojis vairāku lielu projektu izgāšanos, tāpēc tiek realizēti vairāki sabiedrisko attiecību triki. Kickstarter izpētījis, ka līdz galam netiek novesti un atbalstītāji nesaņem pasūtīto preci aptuveni 9% projektu, kas saņēmuši vēlamo naudas apjomu ražošanas uzsākšanai. 7% gadījumu nauda nonākusi pie ražotāja, arī prece izsūtīta kampaņas atbalstītājiem, bet tie nav bijuši apmierināti ar saņemto ierīci.

Viena no veiksmīgākajām Kickstarter kampaņām Zano bezpilota lidaparāts ir piedzīvojis smagu piezemēšanos. Pēc 3.5 miljonu dolāru finansējuma saņemšanas Zano bezpilota lidaparāta izstrādātājs ir spējis izsūtīt vien dažus nestrādājošus paraugus pircējiem un šobrīd uzņēmums ir pieteicis maksātnespēju.

Coolest Cooler pie Kickstarter kampaņas atbalstītājiem nav nonācis, toties to var iegādāties Amazon par 499 dolāriem, kas, protams, izsaucis pamatīgu neapmierinātību Kickstarter kampaņas atbalstītāju vidū. Kickstarter kampaņas ietvaros Coolest Cooler leduskaste atbalstītājiem tika solīta jau šī gada februārī, jaunākā informācija liecina, ka piegādes atstumtas uz 2016. gada aprīli.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: