Reklāma

Kickstarter izskaidro Zano drona projekta izgāšanos

Jaunākie raksti

Google ierobežo Google reklāmas iespējas Android ierīču mērķauditorijas atlasē

Mobilo tālruņu lietotnes pastāvīgi apkopo datus par saviem lietotājiem. Uzņēmums Google ir paziņojis par dažām jaunām funkcijām, kas ļaus...

AOC Q27V4EA monitora apskats – beidzot kaut kas darbam un atpūtai budžeta klasē

Lai nebūtu tā, ka te apskatām tikai pašus trakākos un dārgākos gadžetus, speciāli palūdzu mums atsūtītu kaut ko jēdzīgu...

Corning jaunais Gorilla Glass sargās viedtālruņu kameru objektīvus

Corning izziņojis jauna tipa aizsargstiklus, kas paredzēti tieši viedtālruņu kameru sargāšanai no skrāpējumiem. Vienlaikus jaunie Gorilla Glass with DX...

Sākot no 2022. gada visi iPhone modeļi būs aprīkoti ar 5G savienojumu

Apple, kā ierasts, bija principā kā pēdējais lielais viedtālruņu ražotājs, kas savās ierīcēs sāka piedāvāt 5G savienojumu. Kā ziņo...

Plastiskās mikroshēmas varētu ļaut internetam pieslēgt jebkuru produktu

Mūsdienās mēs visu laiku ikdienā dzirdam terminu mikroshēmas, kas ir iebūvētas dažādās lielākās un mazākās elektronikas ierīcēs, taču tagad...

Iepriekš tika ziņots, ka viena no veiksmīgākajām Kickstarter kampaņām – Zano bezpilota lidaparāts – ir piedzīvojis smagu piezemēšanos. Pēc 3.5 miljonu dolāru finansējuma saņemšanas Zano bezpilota lidaparāta izstrādātājs ir spējis izsūtīt vien dažus nestrādājošus paraugus pircējiem un šobrīd uzņēmums ir pieteicis maksātnespēju. Kickstarter nolīga žurnālistu Marku Harisu (Mark Harris), lai viņš parok dziļāk par Zano bezpilota lidaparāta neveiksmēm.

Žurnālists uzreiz atklājis, ka Zano bezpilota lidaparāta projekts neesot bijis paredzēts naudas izkrāpšanai, tomēr zināšanu un iemaņu trūkums licis iztērēt milzīgu naudas apjomu bez jebkādas jēgas. Marks Hariss atklāj, ka Zano bezpilota lidaparāta reklāmas bija maldinošas, tām nav bijis nekāds sakars ar reālajām Zano bezpilota lidaparāta iespējām. Zano bezpilota lidaparāta neveiksme nav bijusi ļaunprātīga, bet uzņēmuma vadība neesot ņēmusi vērā sliktākos scenārijus, cerot, ka izdosies apiet vairākas būtiskas un iepriekš zināmas Zano bezpilota lidaparāta nespējas.

Vienlaikus tiek norādīts, ka publiskā finansējuma vākšanas portāliem būtu vairāk jāiesaistās uzņēmumu finanšu izvērtēšanā, kā arī jāseko līdzi produkta attīstībai, nepiešķirot uzreiz pārāk lielus finanšu līdzekļus.

Kickstarter izpētījis, ka līdz galam netiek novesti un atbalstītāji nesaņem pasūtīto preci aptuveni 9% projektu, kas saņēmuši vēlamo naudas apjomu ražošanas uzsākšanai. 7% gadījumu nauda nonākusi pie ražotāja, arī prece izsūtīta kampaņas atbalstītājiem, bet tie nav bijuši apmierināti ar saņemto ierīci.

AvotsMedium
Reklāma

2 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
2 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments

Saiti uz rakstu ielikt nevarēja?

Izklausās pēc prātīgas vēlmes. Pielaboju rakstu un tagad ir norādīts arī tiešais avots. Paldies!

Reklāma
Reklāma
Reklāma