Web Analytics
More
    Reklāma

    Tuvāko četru gadu laikā Renault-Nissan alianse laidīs klajā vairāk nekā 10 auto ar autonomas braukšanas tehnoloģiju

    Jaunākie raksti

    Tuvāko četru gadu laikā Renault-Nissan alianse plāno piedāvāt vairāk nekā 10 auto modeļus ar autonomas braukšanas tehnoloģiju, kas līdz 2020. gadam būs jau pieejami ASV, Eiropā, Japānā un Ķīnā.

    Ar autonomas braukšanas tehnoloģiju tiks aprīkoti plaši izplatīti, masu patēriņa automodeļi par pieejamām cenām.

    Reklāma

    Papildus tiks ieviests jauns savienojamības lietojumprogrammu komplekts, ar kura palīdzību būs iespējams nepārtraukt tiešsaisti ar darba, izklaides un sociālajiem tīkliem.

    “Renault-Nissan alianse cieši seko diviem izvirzītiem mērķiem – nulle emisiju un neviena nāves gadījuma,” stāsta alianses priekšsēdētājs un izpilddirektors Karlos Gosns grupas pētniecības centrā Silīcija ielejā. “Tieši tāpēc mēs attīstām autonomas braukšanas tehnoloģiju un savienojamību plaša patēriņa tirgum, kas stiepjas pāri trim kontinentiem.”

    Nekādu emisiju un neviena nāves gadījuma

    Šobrīd Renault-Nissan jau ir nozares līderis, kas nodrošina pilnīgu emisiju neesamību. Kopš pirmā Nissan LEAF pārdošanas Sanfrancisko līča apvidū 2010. gada decembrī, alianse ir pārdevusi jau gandrīz 300 000 pilnīgi elektrisku auto transportlīdzekļu.

    Renault-Nissan alianses transportlīdzekļu drošība un efektivitāte ir krasi uzlabojusies: nāves gadījumu un nopietnu traumu skaits Nissan automodeļos Japānā ir krities par 61% pēdējo 20 gadu laikā, kamēr Renault automodeļos Francijā – par 80% pēdējo 15 gadu laikā.

    Aptuveni 90% no visiem ceļu satiksmes negadījumiem nāvi izraisa vadītāja kļūda. Autonomas braukšanas tehnoloģija palīdzēs samazināt vadītāja kļūdas iespējamību un padarīt pārvietošanos vēl drošāku.

    2016. gadā tiks laista klajā “vienas joslas kontroles” tehnoloģija, kas ļaus transportlīdzekļiem autonomā veidā braukt pa šoseju, ieskaitot intensīvas satiksmes gadījumus ar biežu apstāšanos un braukšanas uzsākšanu.

    2018. gadā Renault-Nissan ieviesīs “vairāku joslu kontroli”, kas ļaus transportlīdzeklim noteikt priekšā esošos riskus un attiecīgi mainīt joslas uz šosejas. Savukārt 2020.gadā tiks laists klajā auto ar “krustojumu autonomiju”, kurš spēs pārvietoties intensīvā pilsētas satiksmē ar krustojumiem bez vadītāja iejaukšanās.

    Jau šī gada laikā Renault-Nissan klientiem kļūs pieejama jauna lietojumprogramma mobilajām ierīcēm, kas ļaus attālo savienojumu ar auto transportlīdzekli. Nākamajā gadā tiks laista klajā pirmā Alianses Multimediju Sistēma, sniedzot jaunas multimediju un navigācijas opcijas, kā arī uzlabotu viedtālruņu integrāciju un kartes bezvadu atjauninājumus. Turpretim 2018.gadā gan privātiem, gan biznesa klientiem tiks piedāvāts Virtuāls Personīgais Asistents, kas darbosies ar alianses savienojamības un lietiskā interneta platformas palīdzību.

    Alianses izstrādāto autonomas braukšanas tehnoloģiju aprīkojums var tikt pielāgots vadītāja vēlmēm.

    Sadarbībā balstīti panākumi

    2014. gadā tika apvienotas Renault-Nissan inženierijas daļas, panākot to, ka abu uzņēmumu inženieri strādā vienā komandā un tādējādi novērš dubulta darba iespējas jaunas paaudzes tehnoloģiju izstrādē. Rezultāti ir pieejami gan Renault, gan Nissan un visiem ražotāju zīmoliem.

    Citiem vārdiem, Renault-Nissan inženieri ir izstrādājuši tehnoloģiju rīku komplektu, ieskaitot tehniku un programmatūru, no kā Renault, Nissan, Infiniti un citi alianses zīmoli var izvēlēties sev nepieciešamo. Šādi sadarbojoties izpētē un attīstībā Renault-Nissan alianse ir spējīga strādāt efektīvāk, vienlaikus samazinot izmaksas un piegādājot augstākas vērtības transportlīdzekļus saviem klientiem.

    Autoražotāja grupas budžets izpētei un attīstībai ir gandrīz 5 miljardi ASV dolāru. Izpētes centri atrodas Atsugi, Japānā; Gijankūrā Francijā; Farmingtonhilsā Mičiganā un Sanīveilā Kalifornijā, ASV. Papildus tiem, lielākie grupas inženierijas centri darbojas Indijā, Brazīlijā, Rumānijā, Turcijā un Ķīnā.

    Renault-Nissan alianse ir apstiprinājusi Ogi Redzic iecelšanu alianses vecākā viceprezidentā amatā, kas atbildīgs par auto savienojamības un mobilitātes pakalpojumiem. Ogi Redzic vadīs uzņēmuma globālo savienojamības pakalpojumu daļu, atrodoties Parīzē un pārraugot komandu darbu Francijā un Japānā.

    Ogi Redzic ir guvis pieredzi iepriekš darbojoties NAVTEQ, Motorola, bezvadu komunikācijas startapā cyberPIXIE un viņa pēdējā darba vietā Nokia HERE, kurā kā vecākais viceprezidents vadīja Autobūves Biznesa Grupu.

     

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    2 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    GundarsBarons
    08.01.2016 23:07

    Atbalstāma ideja par elektroauto. Tikai vienu nesaprotu – kāpēc, visi kā viens, elektroauto ir tik atbaidoša paskata? Vai auto izmantotā enerģija automātiski izmaina vizuālo? Kā zināms gaumes ir dažādas, bet visi elektroauto izskatās kā speciāli veidoti īpaši tizli. Vienīgais izņēmums ir Tesla. Tā ka tomēr var, ja tik grib.

    bombelats
    09.01.2016 23:45
    Reply to  GundarsBarons

    Lasot, radās tieši tāds pats jautājums. Tā kā tāda sazvērestības teorija, lai izskats tizls – mazāk pirks. Bet varbūt, tikai mums, arhaiskajām benzīngalvām, tas ir nesmuki, šaura, atpalikusi domāšana? Jebšu īpašā litija aerodinamika…
    Bet, tas izteiktais – Alianse. Kaut kas no zvaigžņu kariem ?

    Reklāma