Web Analytics
More
    Reklāma

    Lielbritānijas iedzīvotājiem var nākties licencēt savas fotogrāfijas

    Jaunākie raksti

    Lielbritānijas iedzīvotājiem drīz var nākties licencēt pašu uzņemtas fotogrāfijas, kurās redzamas lietas, ko viņi paši iegādājušies. Izmaiņas Lielbritānijas autortiesību likumā var likt fotogrāfiem izņemt licenci, ja tiek plānots fotografēt dizaina objektus, kaut arī tie pieder fotogrāfam.

    Ja autortiesību likums stāsies spēkā, autortiesības uz dizaina krēsliem tiks pagarinātas no 25 gadiem, kas pagājuši pēc krēsla ražošanas uzsākšanas, līdz 70 gadiem pēc krēsla dizaina autora nāves.

    Reklāma

    Attēlā raksta sākumā redzamais Barcelona Chair ir viens no zināmākajiem dizaina krēsliem pasaulē. To radījis vācu dizaineris Ludwig Mies van der Rohe 1929. gadā. Pats dizaineris mira 1969. gadā, kas nozīmē, ka bez licences krēslu varēs fotografēt tikai 2039. gadā. Barcelona chair redzams neskaitāmās filmās, tai skaitā 2000. gada filmā American Psycho.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    6 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    LOOK
    14.12.2015 11:31

    Briti kā vienmēr izceļas!

    14.12.2015 11:53
    Reply to  LOOK

    Mēs jau arī nedrīkstam fotografēt ēkas un pieminekļus (ja nemaldos)! ES ir vairākas valstis, kurās nav panorāmas brīvības.

    x
    14.12.2015 12:11
    Reply to  Artis Abols

    Nestrīdēšos par šo, jo nekad neesmu lasījis likumu, bet visdrīzāk ka fotografēt nav aizliegts, runa drīzāk par publicēšanu.

    x
    14.12.2015 11:50

    Jāpalasa par iemesliem. Neba nu šo krēslu lietotāji ir ķērušies pie masīvas attēlu publicēšanas, dzenot izmisumā autortiesību turētājus. Kazi, britu autortiesību parazīti ir izdomājuši sev jaunu barotni.

    Gan jau uzradīsies kāds jurists, kas pierādīs, ka pirkuma brīdī šis bleķis nebija spēkā un tam nav spēka ar atpakaļejošu datumu.

    Nelabojams
    14.12.2015 12:42

    bļāviens, kopirastu parazīti…

    Uģis Zieds
    15.12.2015 10:40

    Pilnīgs murgs! Kārtējais © tiesību turētāju mēģinājums izspiest naudu it kā cēlās autoru aizstāvības idejas vārdā, bloķējot/ierobežojot pieeju cilvēku radītajām idejām/produktiem.

    Reklāma