web analytics

Reklāmu bloķēšana ieņem pirmās vietas Apple lietotņu veikalā

Jaunākie raksti

Microsoft Surface Pro 7 planšetdatora apskats (video)

Tālajā 2011. gadā man bija ekskluzīva iespēja būt ASV un dzīvajā pieredzēt Windows 8 publiskās beta versijas izziņošanu. Šī...

ASUS RT-AX68U ir pirmais Wi-Fi 6 maršrutētājs ar Instant Guard

ASUS RT-AX68U ir pirmais mājas lietotājiem paredzētais bezvadu maršrutētājs ar Wi-Fi 6 un jauno Instant Guard drošības risinājumu. ASUS...

Kāds vīrietis Kalifornijā apsūdzēts pēc tam, kad viņa drons ietriecas policijas helikopterā

Visai nelāga drona pilotēšana izvērsusies kādam vīrietim Kalifornijā. Viņš pērnā gada septembrī palaida savu bezpilota lidaparātu, lai redzētu nozieguma...

“WhatsApp” nolemj uz laiku atlikt jaunās privātuma politikas ieviešanu

Pēc "WhatsApp" nesenā paziņojuma, ka drīzumā lietotājiem vai nu būs jāpiekrīt savu datu nodošanai "Facebook", vai arī par šo...

Razer piedāvā savu sejas aizsargmaskas konceptu ar RGB apgaismojumu

Koronavīrusa pandēmijas sākumā uzņēmums Razer aktīvi reaģēja uz situāciju un pielāgoja savu rūpnīcu, lai ražotu vienreizlietojamās medicīnas aizsargmaskas, un...



Apple iOS 9 operētājsistēmas jauninājums ir atnesis iespēju Apple iPhone lietotājiem uzstādīt reklāmu bloķēšanu Safari pārlūkam. Trīs reklāmu bloķēšanas lietotnes Peace, Crystal un Purify uzreiz ierindojušās App Store lejupielādēto lietotņu topa sešiniekā.

Visas trīs lietotnes darbojas identiski – iestatījumos jāaktivizē to darbība un Safari lietotāji vairs neredzēs dažādas reklāmas un netiks automātiski uzsākta video atskaņošana. Protams, jāatgādina, ka tīmeklī absolūti lielākā mājaslapu daļa paļaujas uz reklāmu ienesto naudu. Reklāmu statistika parāda, ka viedierīču tīmekļa apmeklējumu skaits un laiks mežonīgi aug, bet no reklāmām mobilajās ierīcēs nevarot nopelnīt tik, cik no galddatoru pārlūkos aplūkotā satura.

Daļa vainas būtu jāuzņemas pārāk agresīvu un uzmācīgu reklāmu izvietotājiem, jo tieši šīs reklāmas mudina lietotāju meklēt iespējas, kā atbrīvoties no visa reklāmu atnestā vājprāta. Mūsu pašu “nacionālais” e-pasta serviss Inbox.lv ir labākais resurss vājprātīgam reklāmu izvietojumam.

18 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
18 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
KLF

Par šo rindiņu autoram A+++ “pašu “nacionālais” e-pasta serviss Inbox.lv ir labākais resurss vājprātīgam reklāmu izvietojumam”

Spanis

Lieliski. Beidzot varēs izvairīties no tās tizlās čiki-čing reklāmas, kas automatiski palaižas.

nabadanga

Hmm, tikko atvēru Inbox.lv un salīdzināju ar Kursors.lv. Dvīņu brāļi – baneris augšā, baneri pa labi. Atšķirība tikai auditorijā un, atbilstoši, ieņēmumos līdz kuriem Kursoram, kā man līdz mēnesim :)

x

neanimētu banerīti uz desktopa labam saitam piecietīšu, flashus un animētos bloķēju, saitus kurus atverot sāk skanēt mūzika ielieku banlistā.
telefonā reklāmas tikai teksta rindas veidā vai – negribat pa labam, nebūs nekā.

nabadanga

Lielākajai daļai saitu, tas, ko tu nepaciet, ir vienīgais ienākums un eksistences pamats. Bloķējot reklāmu, tu pamazām, bloķē šo saitu eksistenci. Domā ar galvu :)

x

Tas ir viens veids, kā uz to skatīties. Googles teksta rinda ir piemērs, ka var iztikt bez pretīgumu izraisošām reklāmām.

manuprāt, dzīšanās pēc skatījumiem ir aptuveni kā pirkt telefonu ar maksimālo papagaiļu skaitu – bet vai ir pierādījumi, ka reklāmu ekspozīcijas uzlabo tirdzniecības rādītājus? Gudrāk ir veidot reklāmu, kas neatgrūž potenciālos pircējus.

nabadanga

Reklāmdevēji nav idioti un tiešaistē var lieliski nomērīt, kas un kādu atdevi dod. Ja tur ir animēti baneri, tad tam ir pamats. Agri vai vēlu, bet jebkuram jāsāk pelnīt savu iztikšanu, arī Google dotētajiem servisiem, skat bildi :)

x

Tāpēc jau ir resursi, kuri prasa nelielu maksājumu par abonementu. Tas ir lielisks veids (abām pusēm) nomērīt, cik patiesībā šis resurss ir vajadzīgs.

ja cilvēki nepērk abonementus, tad atliek dzīvot no reklāmām un vingrināties, lai kādudien varētu pelnīt no satura pārdošanas.

nabadanga

Nu tad samaksā par tiem abonementiem bez reklāmas, un neparazitē, bloķējot reklāmas :)

LOOK

Totāli nepiekrītu, jo es skaidri zinu, ka neko nepirkšu, tikai tāpēc, ka to ieraudzīju reklāmā. Tad kāda mārrutka pēc, man būtu uz viņām jāskatās. Lapas uzturētāji var likt ko vien vēlas, tāpat kā es varu nobloķēt visu ko nevēlos. Mans lapas apmeklējums nekādi neietekmē to eksistenci, ja es neklikšķinu uz reklāmām, kad tās ir redzamas, vai arī neklikšķinu, kad tās ir neredzamas. Ja saturs būs par maksu, tad es protams nolemšu, vai man tas ir izdevīgi, un tieši saturs būs noteicējs lapas esistencei. Reklāmas nav glābšanas rinķis.

Kristaps Skutelis

Mazos tirgos, kur ir mazas auditorijas tas ir nevis glābšanas riņķis, bet praktiski vienīgais veids kā mēdijs var ētiski atpelnīt savus izdevumus.

Kristaps Skutelis

OK, muzikālus banerus neliksim :)

Rūdolfs Rancāns

LMT viedpalīgu reklāma arī nepatīk :/
Tāda tipa reklāmas (kuras traucē normāli lietot un pārskatīt portālu) lieku vienā maisā ar automātisku video atskaņošanu, muzikāliem baneriem u.c. draņķiem.

Vēl jau kursors ir manā adblock-a whitelist-ā :)

Kristaps Skutelis

Paldies par komentāru! Es ilgi un daudz domāju par šādu reklāmas veidu un izlēmu, ka tādas reklāmas ik pa laikam tomēr Kursorā būs. Ar pliku entuziasmu tālu neaizburāsi un mums ir nepieciešami līdzekļi, lai varam turpināt savu darbu un attīstīt šo blogu. Ceru uz sapratni.

No savas puses apsolos uzmanīgi izvērtēt visus reklāmas materiālus, lai to saturs un noformējums būtu maksimāli noderīgs lasītājiem.

Purvavelns

njā… visi grib visu par velti… internetu par velti, mūziku par velti, filmas par velti….

Kristaps Lācis

Un arī sevi izklāt pasaulei pa velti.. :D

nabadanga

Sorry Kursors.lv, bet šitais gan tracina.

Kristaps Skutelis

Ja šādi paziņojumi kaitina, tad ir jāspiež poga “Don’t Allow”.

Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: