Web Analytics
More
    Reklāma

    Bite noslēgusi ceturksni ar ievērojamu klientu skaita, peļņas un ieņēmumu kāpumu

    Jaunākie raksti

    Noslēdzot 2015. gada otro finanšu ceturksni, salīdzinājumā ar tādu pašu laika posmu 2014. gadā, ir pieaudzis Bites klientu skaits, sasniedzot 516 000 klientu un ļaujot palielināt tirgus daļu no 19,1% līdz 19,9%. Uzņēmuma EBITDA jeb peļņa pirms procentiem, nodokļiem un amortizācijas, pieaugusi par 31%, salīdzinājumā ar šo pašu periodu pērn, un sasniegusi 3,9 miljonus EUR. Arī ieņēmumu apjoms ir kāpis par 11% , sasniedzot 16 miljonus EUR.

    2015. gada otrā ceturkšņa finanšu rādītāji sniedz ieskatu arī telekomunikāciju tirgus tendencēs – Latvijā pieaug mobilo pieslēgumu skaits. Šie rezultāti apliecina faktu, ka arvien vairāk cilvēku izvēlas savā ikdienā lietot vairākas ierīces, kurās nepieciešams mobilais savienojums – planšeti, mobilo internetu mājām utml. Arī Bites klientu vidū planšetu lietojums ir pieaudzis par 70%. Interesanti, ka tieši pēc Bites 4G ieviešanas vidējais interneta lietojums ir palielinājies par 17%. Un, lai gan visaktīvāk mobilo internetu lieto jaunieši, vecumā no 18 – 25 gadiem, strauji pieaudzis arī mobilā interneta lietojums klientiem virs 66 gadiem.

    Bites komercdirektore Kristīne Britāne: „Pieaugot interneta lietojumam, pieaug arī prasības pēc tā ātruma un kvalitātes, tādēļ šogad īpašu uzsvaru esam likuši uz 4G tīkla attīstību. Bites ātrais 4G internets jau ir pieejams Rīgas un Pierīgas rajonos, taču jau šīs vasaras un rudens laikā tas būs pieejams arī citās Latvijas pilsētās, aptverot 1,4 miljonus iedzīvotāju lielu teritoriju. Mums ir svarīgi, lai klienti saņem kvalitatīvus, izdevīgus un saprotamus pakalpojumus.”

    Sekojot tirgus tendencēm, jau šobrīd Bite nodrošina saviem klientiem vienu no ātrākajiem mobilajiem internetiem Eiropā, kā arī nesen sākusi piedāvāt Baltijā unikālu un inovatīvu tarifu plānu tieši Ģimenēm –  ar iespēju dalīties ar mobilo internetu.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    5 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Ksspars Lccis
    03.08.2015 13:34

    b*** ja saskaita visu operātoru klientus, sanāk, ka LV dzīvo ar 3 milfoniem iedzīvotāju “telefonspējīgā” vecumā. Pīāristiem vajag pārtraukt dzert.

    Briedis
    03.08.2015 16:06
    Reply to  Ksspars Lccis

    Zinu daudzus, kuri ikdienā lieto divus mobilos, vai mobilo ar divām simkartēm. Vēl nāk klāt planšetes ar datiem. Daudzu transporta uzņēmumu autoparki ir aprīkoti ar GPS iekārtām kurās arī ir simkartes. Galu galā kopā tur tiešām var savākties liels skaits “pieslēgumu”.

    03.08.2015 20:02
    Reply to  Briedis

    Lieki piebilst, ka uzņēmumiem katram aģentam, vajadzīgam darbiniekam ir pa telefona, no uzņēmuma. Tātad rēķinot uz vienu cilvēku, savs telefons + piemēram planšete + darba telefons jau ir 3 sim kartes.

    Ksspars Lccis
    03.08.2015 23:42
    Reply to  Rinalds

    da skaidrs. vnk viņi rēķina arī cik priekšapmaksas kartes izdevuši. es, kad vajag ko ss pārdot ar nopērku o karti. Pāris duču savas dzīves laikā esmu iegādājis. Tas arī viss iet iekšā tajā rēķinā. Kaut kad divi teļi lielījās ar miljons klientiem, te pusmiljons… lmt vispār var iet gulēt… Pieaudzis klientu skaits… domā viņi nezin +/- pēc vārda, ka pēterim ir ne tikai telefona simkarte bet arī datiem? Man LMT ir 5 nummuri un kopā 7 kartes – kas, tagad es esmu septiņi cilvēki? Par to stāsts.

    Flokijs
    03.08.2015 16:13

    Y ju

    Reklāma