Mūzikas straumēšanas servisu kari sākušies ne pa jokam! Apple ar svaigāko iOS 8.4 jauninājumu saviem lietotājiem uzsākuši piedāvāt Apple Music servisu, kas pamatīgi vilina savos valgos ar trīs mēnešu bezmaksas izmēģinājuma versiju. Pēdējās dienās šķiet, ka tas vismazāk pie sirds iet par līderi uzskatītajam Spotify. Tieši tāpēc Spotify ņemas mest akmeņus Apple Music dārziņā.
Spotify nācis klajā ar paziņojumu, ka Apple iOS lietotāji pārmaksā par Spotify straumēšanas servisa izmantošanu, ja pasūtījums tiek veikts ar App Store starpniecību. App Store starpniecības maksa ir 3 dolāri par Premium iespēju izmantošanu, tāpēc Spotify grasās visiem izsūtīt informāciju, kā apiet App Store starpniecības maksas, izmantojot pakalpojuma apmaksu tieši Spotify mājaslapā.
Spotify norāda, ka Apple ietur 30% par starpniecību, tādējādi nostādot citus mūzikas straumēšanas servisus neizdevīgā pozīcijā. Daudzi jau izteikušies, ka Apple Music mēneša maksa $9.99 vienai ierīcei vai $14.99 līdz pat sešiem dažādiem lietotājiem (ģimenes paka) ir ideāls piedāvājums, kas liks nosvīst lielākajiem esošajiem mūzikas straumēšanas servisiem.
Apple nepieļauj lietotnēs izvietot saites uz iespēju abonēt kādu servisu, viss ir jāveic ar Apple līdzdalību. Tiek gan norādīts, ka Apple ietur papildus maksas tika tad, ja pašiem ir izveidots konkurējošs maksas serviss. Par, piemēram, avio biļešu iegādi nekādas papildus maksas netiek ieturētas.
Izskatās, ka Spotify nobijies pamatīgi…
Apple vienmēr ir “apāvis” savus lietotājus.
Nez, 11€ par ”ģimenes paku” šķiet pat ļoti demokrātiski.
man nav žēl ne vienus, ne otrus… zems bitreits, viduvēji dzelži un plastmasas austiņas… tie, kas kaut reizi ir pamēģinājuši apsēsties labā dīvānā pie hi-end audio aparatūras, nekad mūžā vairs i neinteresēsies par šādiem servisiem…
|Spotify Premium darbojas cienījamos 320kbps. Tev jābūt patiesi labai aparatūrai (HD800 un kāds labs lampu pastiprinātājs), lai sajustu atšķirību FLAC failos.
nevajag nemaz lampu pastiprinātāju, lai sadzirdētu atšķīrību starp CD un plati. Un flac jau ir kompresēts CD. To var just, piemēram dziesmas beigās kā izgaist šķivja skaņa – vienā gadījumā izgaist, otrā apraujas. Nianses. Da vairumam cilvēku vnk svarīgi lai kautkāda žļurga ausīs skan un pārmāc domas.
Kādas tu muļķības te propogandē, sen ir pierādīts, ka lielā masa nedzird atšķirību starp 320kbit un augstākas kvalitātes skaņu, paskaties kaut vai youtube entos testus ar tiem ūber augstās kvalitātes PONO pleijeri, cilvēki nedzirdēja atšķirību starp to un parastu iPodu.
Un arī Apple Music kopā ar iOS 9 būs HD streemings…
tālab jau es teicu, ka man nav žēl ne vienus, ne otrus. Ja nav dzirdes un sajūtas – rijiet tos surogātus, ko jms grūž. Kādreiz, kad reāli mūziku varēja tikai nopirkt un TIKAI mērķtiecīgi klausīties (pirms walkmanu ēras) viss bija savādāk. Bet nu štrunts par to kas bija agrāk – es te drīzāk par mērķtiecību. Sēdēt visu laiku muzonā, sabtransā muzons, uz ielas muzons (troksnis) man šķiet drusku zombiski.
es jau nekur nepropogandēju, ka masas kaut ko dzid vai nedzird. PONO protams ir streindž, bet dot masām kaut ko testēt ir pilnīgi bezjēdzīgi. Masām tiešām neko vairāk par strīmingu plastmasas austiņās nevajag.
Flac nav kompresēts CD, ja nu kas. Zem Flac var būt apakšā arī visādi brīnumi, kas nes daudz vairāk info nekā nabaga vecais CD.
paga, ir izdomāts kas jauns nullīšu un vieninieku virtenītē? cik liels fails sanāk 24 bitos pārvēršot studijas ierakstu? bet viena lieta gan ir skaidra – vairums nemaz nesaprot KAS ir LABA skaņa, līdz tai sajūtai, ka tu jūti telpu, mūziķus viņiem ir kā vardei līdz marsam. “stereo” uztvere, kad pēkšņi viens instruments ieskanas vienā ausī jau ir augstākā pilotāžas uztvere.
Sāksim ar to, ka CD nes 16/44.1, bet FLAC nes 24/96, 24/192. OK, pieņemsim, ka to cilvēks nespēj izšķirt. Nepiemirstam superformātus DVD-A un SACD.
Bet viena lieta ir nesējs, cita – aparatūra. Un vispār man šķiet, ka CD bija digitāli ierakstīts analogs saturs… bet šo niansi neatceros.
Runājot par 320 mp3 – manuprāt tādu kvalitāti pat daudzi “kačātāji” neizvēlas, dodot priekšroku 256 vai zemākam bitreitam.
Īsāk sakot – ir OK.
He he. Es tā kā vairāk par to kvalitatīvo audio, bet šeit saku, ka abiem viedokļiem ir taisnība. Nav ne melns, ne balts. Atkal vecā patiesība, ka problēmu rada salīdzināšana. Bet par tēmu runājot, kaut kā jocīgi šķiet. Var nopirkt kādu CD par 7 € (ar atlaidi, jāpiezīmē) vai arī straumēt gandrīz jebkādu mūziku par to pašu cenu režīmā 24/7 veselu mēnesi. Pat pieņemot, ka dienā es noklausītos 1 jaunu albumu, tad pērkot fiziskus diskus, tas mēnesī man maksātu kā min 250 €. Tad kur pazūd nauda? Mani māc aizdomas, ka šīs straumēšanas cenas drīzumā radikāli mainīsies tieši vai ar… Read more »
Nemainīsies, atšķirībā no Spotify Apple var mierīgi kaut vai mīnusos iet ar savu servisu, jo galvenais viņiem šajā pasākumā nav peļņa, šobrīd galvenais ir izkonkurēt savu vietu un līdzekļi viņiem to ļauj darīt.
Diezin, vai viss ir tik vienkārši. Tad sanāk, ka citi straumēšanas servisi, kas neaug Ābeļdārzā, klapēs savas bodes ciet, bet Iegrauztais uzturēs visu mūzikas industriju? Nu tādu extru, pat šie nevar atļauties.
cik no tiem 7 rubļiem aiziet mūziķim? Labi, ja pāris centi… agrāk bija citi spēles noteikumi: klausies parastu rādio un ja Tev kaut kas īpaši iepatīkas, tad cilpo un pērc disku. Šodien mūziķi var nopelnīt tikai un vienīgi no koncertiem. CD labākajā gadījumā aiziet pa nullēm, MP3 pārdodot ir drusku labāk, no visiem spoķifajiem arī nāk santīmi, bet labāk tur būt nekā nebūt…
Spēles noteikumos ir pamainījies tikai tas, kā es iegūstu šo mūziku – iekš CD vai virtuāli. Un tas neatbild uz jautājumu kur paliek nauda, jo neba jau plastmasas gabala ražošana, loģistika un mazumtirdzniecība apēda 95% no tiem 7€. Kā pats saki, mūziķi saņem vien grašus. Un ja šeit http://kursors.lv/2015/05/20/spotify-un-sony-ligums-atklaj-muzikas-straumesanas-izmaksas/ minētajiem faktiem var ticēt, tad pat grašus viņi nesaņem. Lauvas tiesu no šīs naudas savāc mega ierakstu kompānijas. Kaut kā šo daļu tās gribēs dabūt arī jaunajos apstākļos. Tādēļ domāju, ka pie šādām haļavas straumēšanas cenām jāgaida pārmaiņas.
zini, es nokiai reiz taisīju vienu kampaņu, kuras ietvaros tika izveidots EMI dziesmu kompilējums no Klāsa Vāveres tipa Nokia šupuļdziesmas. Es varētu pat izrakt kompī tāmi un precīzi pateikt, cik izmaksāja 2000 disku ražošana (papīra kastītē), cik samaksāts EMI utt. tur tiešām beigās mūziķiem aiziet kapeikas.
Manuprāt šis ir bullšits ko uztur tādi kadri kā Zālīte, Mīlgrāve u.c. no šitās Lapa, Laipa, Akka šlakas.
Reku Džei Zī normāli dzīvo, Bībers katru piektdienu sadauza pa Ferrari. Kā saka – vajag tikai kapāt.
pārsvarā tur piķis nāk no privātiem līgumiem, nevis autortiesību aģentūrām.
Vai tik nav tā ka Apple kropļo tirgu izmantojot dominējošo stāvokli?
Kā?