Web Analytics
More
    Reklāma

    G klase kvadrātā

    Jaunākie raksti

    Vēl pirms dažiem gadiem Mercedes Benz pārsteidza pasauli prezentējot ekstravagantu G-klases modifikāciju ar sešiem riteņiem, pieciem diferenciāļu bloķētajiem, 536 Zs v8 dzinēju un kravas kasti, to nodēvējot par G63 AMG 6X6. Tagad Mercedes ir nolēmuši šim pašam auto atņemt divus riteņus un kravas kasti, tādējādi radot pilnīgi jaunu G klases versiju, kas nu ir oficiāli prezentēta Ženēvas autoizstādē.

    G500 4×4² pamats ir 36 gadus veca auto platforma, kas laika gaitā vairākkārtīgi tikusi modernizēta un uzlabota izmantojot jaunākos tehnoloģiskos sasniegumus. Auto ir aprīkots ar nedaudz samazinātas jaudas četru litru tilpuma V8 twin-turbo dzinēju no C63 AMG, kas šī auto versijā attīsta 416 zirgspēkus (standartā 476 zirgspēki), savukārt no sešu riteņu versijas tas ir pārņēmis riteņu asis, kas nodrošina auto ar 45 centimetru klīrensu, ļaujot auto brīvi pārvietoties bezceļu apstākļos un pārvarēt ūdens šķēršļus līdz pat viena metra dziļumam.

    Reklāma

    Riteņu piedziņai tiek izmantota septiņu pakāpju automātiskā pārnesumkārba un sadales kārba, kas īpaši sarežģītos ceļu apstākļos ļauj pārvietoties izmantojot pazeminātos pārnesumus.

    Standartā auto tiek aprīkots ar 22 collu diskiem, taču kā papildaprīkojumu Mercedes piedāvā izvēlēties 18 collu diskus, kas tiks aprīkoti ar bezceļiem piemērotām riepām.

    Mercedes gan vēl nav izlēmuši par to, vai G500 4×4²  tiešām nonāks ražošanā. Tiek minēts, ka šis lēmums ir atkarīgs no tā, kādas būs publikas atsauksmes pēc tā prezentācijas Ženēvas autoizstādē.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    1 komentārs
    Inline Feedbacks
    View all comments
    vēer
    05.03.2015 18:38

    Cik atceros, tad 6×6 tika radīts austrāliešu bruņoto spēku vajadzībām, ne?

    Reklāma