Web Analytics
More
    Reklāma

    Slush 2014 dubulto investoru balvu. 500 000 eiro saņem Enbrite.ly

    Jaunākie raksti

    19. novembra vakarā Helsinkos, Slush 2014 forumā uzsācējuzņēmums Enbrite.ly saņēma visu laiku lielāko balvu par sekmīgu dalību pašprezentāciju (pitching) sacensībā. Uzņēmums kā investīcijas no Somu biznesa eņģeļu tīkla un Evli bankas saņēma čeku 500 000 EUR apmērā.

    Dubultot lielo balvu un tādējādi dot vēl straujāka kāpuma un izaugsmes iespējas ir zināms risks, taču lielā mērā pateicoties sekmīgam apmācību un pilnveides kursam Somijas Startup sauna, investori var būt droši. Enbrite.ly piemīt potenciāls kļūt par ievērojamu spēlētāju interneta reklāmu tirgū ar savu tehnoloģiju, kas potenciālajiem reklāmdevējiem nākotnē paredz ne vien ietaupījumu, bet arī – godīgāku un objektīvāku ainu par reklāmguvumiem un patieso lietotāju iesaisti.

    Reklāma

    Četri finālisti

    Atskatīsimies uz četriem no uzņēmumiem, kuri izcīnīja iespēju būt finālā un vēlreiz iepazīstināt ar sevi daudzskaitlīgo Slush 2014 auditoriju.

    Enbrite.ly Slush 2014
    https://twitter.com/enbritely/

    Ar saukli “Mēs atrodam cilvēkus internetā” šis startup apgalvo, ka spēj noteikt un izšķirot vai interneta reklāmu patiešām apskatījis dzīvs cilvēks, vai reklāmas tīklus apsēdušie roboti. Lai kādu risinājumu interneta reklāmā jūs izmantotu šobrīd, labākā proporcija ir 7 dzīvi cilvēki pret trim robotiem, apgalvo Enbrite.ly pārstāvji.

    Viņu piedāvājums ir t.s. SAS (programmatūra kā pakalpojums) spraudnis, kas palīdz noteikt īstu apmeklētāju un izveidot tā objektīvo profilu.
    “Ar pirmo mūsu maksas klientu mēs pierādījām, ka lietojot mūsu pakalpojumu šis uzņēmums ieguva reklāmas budžeta ietaupījumu 30% apmērā jau pirmajā mūsu pakalpojuma lietošanas mēnesī,” pašprezentācijas laikā norādīja Enbrite.ly.

    Viņu veidotā tehnoloģija ļauj reālā laikā identificēt robotus, web resursa apmeklētāju un tam netiek demonstrēts reklāmdevēja apmaksātais saturs. Uzņēmuma mērķis ir globālā līmenī mainīt interneta reklāmas biznesa pieeju analīzei un atgriezt cilvēkiem ticību interneta reklāmu efektivitātei un objektivitātei.

    Codementor Slush 2014
    https://twitter.com/CodementorIO/

    Uzņēmums Codementor ir izveidojis divpusējo ideju tirdzniecības platformu programmētājiem un izstrādātājiem. Šeit ikvienam profesionālam programmētājam ir iespēja doties un piedāvāt savas eksperta zināšanas platformā, kurā tas jūtas pārliecināts par sevi (Codementor veic prasmju pārbaudi testā) un no otras puses Codementor var izmantot klienti, kuriem neizdodas pietiekami ātri atrast labāko pārprogramēšanas risinājumu un par samaksu to ātrāk iegūt profesionāļus apvienojošā interneta vietnē, nevis mēģināt meklēt individuāli.

    Iespējams pieteikties gan “avārijas konsultācijai”, gan nolīgt profesionāli, kas mēneša laikā seko līdzi programmētāja darba rezultātam un norāda uz pilnveidojamiem elementiem (Codementor piedāvā kā tiešsaistes saziņu, tā arī iespēju mentoram veikt labojumu jau tieši klienta izveidotās programmas kodā).

    Šī platforma darbojas līdzīgi daudzām interneta vietnēm, kur iebūvēta t.s. reputācijas sistēma, kas ļauj vērtēt Codementor iesaistītos programmētājus un vēlāk izvēlēties lūgt padomu pašiem labākajiem

    Original RePack Slush 2014
    https://twitter.com/OriginalRePack/

    3.7 miljardi kartona paku EU tiek aizsviesti mēslainē – ar šādu apgalvojumu savu prezentāciju sāka uzņēmums Original RePack, kura misija ir vienkārša – ar alternatīva materiāla izmantošanu, panākt vairākkārtēju iepakojuma izmantošanu.

    Jau kopš brīža, kad kāds sāka stikla un plastmasas pudeļu vākšanu un pārstrādi ir bijis skaidrs – vērtība ir atgrieztā iepakojumā.

    Original RePack ir pārliecināti, ka tā var būt vērtība, kura burtiski, naudas izteiksmē, ir jūtama kā motivators lietotājam izmantot vārākkārtlietojamu preču sūtījumu iepakojumu. Šis risinājums mazina atkritumu apjomu, taupa naudu kā pircējam, tā ikvienam tirgotājam, kas izvēlējies tirdzniecības modeli internetā ar piegādi gala lietotājam un kopumā – priecīgs klients un galapatērētājs.

    Saņemot sevišķo Original RePack paku atpakaļ klients saņem “badge” speciālajā pasūtījuma aplikācijā un reālu naudu, ko iepirkties (iespējams sakrāt vairākus sūtījumus un gūt lielāku atlaižu kuponu, pie kam atlaide pieejama ne tikai tai veikalā, kur veikts pirmais pirkums, bet arī kādā citā no Original RePack partneru e-veikaliem).

    Uzņēmums lepojas ar t.s. “net promoter score” – lietotājiem, kas ieteiktu pakalpojumu citiem 69% apmērā (Apple šis rādītājs ir 64%), stāsta, ka izmantojot Original RePack, tas veicinājis pirkumu apjoma pieaugumu par trešdaļu un gan aptaujas, gan arī tālākā pircēju darbība norāda, ka 91% izmanto Original RePack atkārtoti.

    Pašlaik labākie rezultāti sasniegti modes un telekomunikāciju industrijās, taču ar laiku uzņēmums paredz piedāvāt vairākkārtlietojamu iepakojumu citiem biznesa sektoriem, kuri ikdienā izmanto piegādes modeli ar pasta vai kurjerpasta pakalpojumu.

    CosmEthics Slush2014
    https://twitter.com/cosmethics

    Varētu teikt, ka CosmEthics ir skaistumkopšanas GoogleGoogles. Uzņēmums piedāvā pirms kosmētikas un skaistumkopšanas produktu iegādes, skenēt etķetes svītrkodu un iegūt pilnīgu informāciju par iespējami kaitīgām vai konkrētajam pircējam nevēlamām vielām. Piemēram, ja jums ir alerģija pret kādu produktu, iespējams izvairīties no tā iegādes un tālākām alerģiskām reakcijām izmantojot krēmu vai šampūnu.

    Tā kā kosmētikas un parfimērijas industrijai oblikāti jānorāda pilns produktu saturs, CosmEthics gūst pilnīgu un precīzu produkta sastāva informāciju. Šobrīd uzņēmuma datubāzē ir 17 tūkstoši dažādu nosaukumu preču, taču līdz nākamā gada februārim šo skaitli iecerēts būtiski palielināt arī iesaistot lietotājus datubāzes satura veidošanā.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma