OnePlus One ir viens no interesantākajiem šī gada Android viedtālruņiem. Tā lieliskās cenas un iespēju attiecības dēļ par to diezgan daudz runā arī Latvijā. Vairāki šī viedtālruņa īpašnieki ar savu pieredzi lietojot ierīci ir padalījušies arī Kursors.lv forumā.
Pieprasījums pēc šī 349 ASV dolāru vērtā “2014. gada flagmaņu slepkavas” ir tik milzīgs, ka OnePlus nav viegli ar to tikt galā un šo telefonu kopš aprīļa var nopirkt tikai tie, kam ir nepieciešamais ielūgums.
Tipiski patērētāju interese par jaunu viedtālruni ir tikai viens mēnesis un pēc tam seko straujš intereses kritums. Tomēr One gadījumā situācija ir pretēja un pārdošanas apjomi ar katru mēnesi tikai pieaug. OnePlus šī telefona mārketingam iztērējuši tikai 300 ASV dolārus eksperimentējot ar Facebook reklāmām. Ar tām ir sasniegta kritiskā interesentu masa un tie paši tālāk reklamē šo ierīci.
OnePlus līdzdibinātājs Karls Pejs (Carl Pei) Dublinā notiekošajā Web Summit konferencē pavēstīja, ka kopumā ir pārdoti jau vairāk nekā 500 000 OnePlus One viedtālruņu un uzņēmums līdz gada beigām plāno sasniegt viena miljona pārdoto ierīču mērķi. Pejs atzīst, ka tas ir ļoti ambiciozs mērķis, tomēr viņaprāt tas ir sasniedzams.
Tā kā OnePlus One maksā aptuveni uz pusi mazāk nekā ar līdzīgām tehnoloģijām aprīkoti konkurentu produkti, vietā ir jautājums par to kā uzņēmums plāno pelnīt naudu. Šobrīd par katru pārdoto One viedtālruni uzņēmums sev patur nepilnus 10 dolārus un skaidrs, ka nekāds dižais bizness no tā nesanāks. Tomēr šāda pieeja lieti noder, lai popularizētu zīmolu un nākotnē OnePlus plāno plaši izvērst dažādu aksesuāru un papildus produktu izstrādi un tirdzniecību. Tā kā OnePlus One ierīču pircēji ir arī uzņēmuma fani, tad Pejs cer, ka tie pirks arī aksesuārus. Kad OnePlus ierīces lietos vairāki miljoni lietotāju, tad uzņēmums plāno tiem piedāvāt dažādus maksas programmatūras servisus.
Bezmaksas (mazas maksas) siers slazdā? Pirms pirkšanas jāpārliecinās var to trubu ar rūtot :)