Jūlijā jau ziņojām par “Meta” sliktajiem otrā ceturkšņa finanšu rezultātiem, kad pirmo reizi uzņēmuma pastāvēšanas vēsturē tā ieņēmumi bija sarukuši. Lai gan 3. ceturkšņa dati vēl nav zināmi, redzams, ka naudā “Meta” gluži nepeldas un pat slēdz atsevišķus pakalpojumus. Lai kaut kā uzlabotu savu finansiālo stāvokli, viens no uzņēmuma glābšanas riņķiem ir reklāmas, kas jau drīzumā biežāk tiks bāztas “Instagram” lietotāju sejās.
Lai arī jau šobrīd “Instagram” pazib pa kādai reklāmai, “Meta” norāda, ka drīzumā tās parādīsies vēl vairākās sociālā tīkla sadaļās. Turpmāk jārēķinās, ka reklāmas redzēsim gan “Explore” sadaļā, gan mūsu pašu ierakstu joslā.
Pašreiz uzņēmumi jau var izvietot reklāmas “Explore” sadaļā. Taču profila plūsmas reklāmas joprojām ir testēšanas fāzē. Kad tas būs pabeigts, “Meta” piedāvās atsevišķiem satura veidotājiem iespēju gūt ieņēmumus no reklāmām, kas tiek rādītas viņu profilā starp ierakstiem.
Saistībā ar reklāmām “Meta” nākusi klajā ar vēl dažiem jaunumiem, kas ietekmēs arī “Instagram”. Uzņēmums pašreiz izmēģina papildinātās realitātes reklāmas, kas vēlāk parādīsies gan “Instagram” plūsmā, gan “Stories”. “Meta” norāda, ka uzņēmumi šādā veidā varēs labi reklamēt, piemēram, mēbeles un automašīnas, ļaujot lietotājiem tās labāk aplūkot un izmēģināt. Tāpat “Meta” eksperimentē ar jauniem reklāmu formātiem, no kuriem daļu, iespējams, jau šogad ieraudzīsim.
Nē nu *** vēl vairāk reklāmu?! Tā jau katrs trešais attēls ir reklāma un tas pats ar story ierakstiem, tikai tie ir pat 2 un 3 reklāmas pēc 2 vai 3 video.. Jebaķ…
Laba alternatīva – Vero. Tikai foto un bez reklāmām
Android var lietot Instander.
Var neizmantot IG un neuztraukties par tām reklāmām.
satarpība vai tu skaties reklāmu ko rāda meta vai reklāmu, ko rāda influenzalie (vai kā pareizi tie ķēmi, atvainojos reklāmas sejas/rokas/pakaļas (vajadzīgo pasvītrot) rakstās?)
Būs jāmeklē citi veidi, kā uzzināt ko draugi ēda launagā.