Arvien vairāk uzņēmumu paver metaversa priekškaru, lai ieraudzītu, ko tad šī jaunā pasaule piedāvā un kādas iespējas varētu sniegt. Vēl viena liela kompānija, kas 3. maijā oficiāli iekāpa metaversā, ir neviens cits kā “Spotify“. Platformā “Roblox” tagad var atrast tādu interaktīvo telpu kā “Spotify Island”. Tā ir vieta, kur lietotāji radošā gaisotnē varēs radīt mūziku, tikties ar māksliniekiem, piekļūt dažādiem virtuālajiem labumiem un vienkārši atpūsties.
“Spotify” ekskluzīvā sala, ko var apmeklēt jau no 3. maija, radīta atbilstoši uzņēmuma zīmolam. Visvisādi zaļie toņi un jau pazīstamās ikonas redzamas it visur. Lietotāji var staigāt pa šo salu un vākt sirds formas “patīk” ikonas, un, sakrājot noteiktu skaitu, tikt pie virtuālām balvām. Šī būs arī vieta, kur māksliniekiem satikties ar klausītājiem, pārdot savus oriģināldarbus un pelnīt. Daļu no peļņas, protams, savāks “Spotify”, bet precīzs ienākumu sadalījums gan pašreiz nav zināms.
Kopumā “Spotify Island” piedāvā trīs galvenās iespējas: pavadīt laiku kopā ar māksliniekiem, izpildīt uzdevumus un piekļūt “ekskluzīvam saturam”. Uzņēmums arī informē, ka jau pēc pāris nedēļām salā viesos pirmie mākslinieki Stray Kids un SUNMI, kas iestartēs šo jauno “Spotify” attīstības posmu.
Metaverse, vetsīt