Nesen prezentētā “Mercedes” S-klase demonstrē visas pašas labākās tehnoloģijas, ko vien “Mercedes” šobrīd spēj piedāvāt. Kompānijas elektriskais sedans “EQS” darīs tieši to pašu, tikai ar elektrisku piedziņu. Autoražotājs sola vairākus jaunumus, tostarp, izmaiņas multimediju sistēmā.
“Mercedes EQS” modelī tiks piedāvāta jaunā “MBUX” multimediju sistēma, taču tai būs pieejama papildopcija ar nosaukumu “Hyperscreen” – zem šī nosaukuma slēpjas multimediju sistēmas ekrāns visa auto platumā.
Autoražotājs pagaidām nav parādījis, kā tas izskatās dzīvē, taču “Mercedes” informējis, ka ekrāns būs ieliekts un demonstrēs informāciju gan vadītājam, gan priekšā sēdošajam pasažierim. Paredzams, ka ekrānā būs redzami visi mērinstrumenti. Šī sistēma oficiāli tiks prezentēta 7. janvārī, bet visas mašīnas prezentācija, visticamāk, vēl būs jāpagaida.
“Mercedes” iepriekš solījis, ka WLTP ciklā auto ar vienu uzlādi varēs nobraukt vairāk nekā 650 kilometrus, kas reālajā dzīvē būs tuvāk 550-600 kilometriem.
Šim būs pieejams interneta pārlūks? 🤔
https://autoexpert.com.au/posts/the-truth-about-mercedes-benz-ownership-in-australia
tiešām baigi deg? acīmredzami taču, ka visas iebūvētās sistēmas vienmēr atpaliks no ārējā verķa…vai arī maksās pusi no auto cenas.
ražotāji būtu labāk vienojušies par unificētiem slotiem/knaģiem, kuros iestiprināt trubu vai planšeti un integrāciju ar auto.
MB vieglie auto vienmēr tika orientēti turīgām personām – vidusslāņa augšējam galam un nedaudz augstāk. Šo personu kategorija parasti grib visu tūlīt un gatavu. Pie kam parasti nav tehniski izglītoti. Panelī iebūvēti zvaniņi un bumbiņas ir kāreiz viņiem domāti.
Kāpēc auto ražotāji gribētu atdot biznesu citiem, ja var nopelnīt paši par viduvēji draņķīgu navigāciju prasot >1000 EUR? :)
Nav tik traki, ir arī labais piemērs: Polestar2.
Es vairāk biju domājis par īstiem autoražotājiem, kas tomēr var atļauties paši uzražot savus auto :) Neviens normāls autoražotājs aiz laba prāta savos produktos tik dziļi nelaidīs nekādus Google vai citus tehnoloģiju grandus.
Šo te: “īsti autoražotāji” pastāsti Polestaram :)
Bet vispār jau novērojums dabā – jo biezāks auto, jo vairāk runā pa telefonu, to turot rokā. Tas pats varētu attiekties uz Tevis pieminēto navigāciju.
paņemt tos pašus >1K par interfeisu no auto pircēja, kautko no gadžetu ražotājiem par iespēju un pašiem nemaz neražot garlaicīgās kastītes – izklausās win-win.
Nereti auto ražotāju multimediju sistēmas ir tik nereāli tizlas, ka tā vien liekas, ka to izstrāde uzticēta kaut kādiem praktikantiem un displeji savākti no noliktavās noputējušiem 10 gadus veciem planšetdatoriem :)
Runājot par “10 gadus veciem planšetdatoriem” jāpiebilst ka komponenšu izvēli iespaido tāda īpašība kā atbilstība “automotive” standartiem, AEC-Q200, ja nemaldos. Var iepētīt, kaut vai Digikey, cik tādu ir un cik tādas maksā.
Iespējams, jā. Patērētāju elektronikas grandi mūs ir izlutinājuši ar pieejamiem un augstas kvalitātes displejiem, kā arī glītām lietotāja saskarnēm.