Web Analytics
More
    Reklāma

    “Mercedes EQS” elektroauto būs nopērkams ar īpaši lielu multimediju ekrānu

    Jaunākie raksti

    Nesen prezentētā “Mercedes” S-klase demonstrē visas pašas labākās tehnoloģijas, ko vien “Mercedes” šobrīd spēj piedāvāt. Kompānijas elektriskais sedans “EQS” darīs tieši to pašu, tikai ar elektrisku piedziņu. Autoražotājs sola vairākus jaunumus, tostarp, izmaiņas multimediju sistēmā.

    “Mercedes EQS” modelī tiks piedāvāta jaunā “MBUX” multimediju sistēma, taču tai būs pieejama papildopcija ar nosaukumu “Hyperscreen” – zem šī nosaukuma slēpjas multimediju sistēmas ekrāns visa auto platumā.

    Autoražotājs pagaidām nav parādījis, kā tas izskatās dzīvē, taču “Mercedes” informējis, ka ekrāns būs ieliekts un demonstrēs informāciju gan vadītājam, gan priekšā sēdošajam pasažierim. Paredzams, ka ekrānā būs redzami visi mērinstrumenti. Šī sistēma oficiāli tiks prezentēta 7. janvārī, bet visas mašīnas prezentācija, visticamāk, vēl būs jāpagaida.

    “Mercedes” iepriekš solījis, ka WLTP ciklā auto ar vienu uzlādi varēs nobraukt vairāk nekā 650 kilometrus, kas reālajā dzīvē būs tuvāk 550-600 kilometriem.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    11 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    LAN
    26.12.2020 15:35
    1852
    26.12.2020 15:45
    Reply to  LAN

    tiešām baigi deg? acīmredzami taču, ka visas iebūvētās sistēmas vienmēr atpaliks no ārējā verķa…vai arī maksās pusi no auto cenas.

    ražotāji būtu labāk vienojušies par unificētiem slotiem/knaģiem, kuros iestiprināt trubu vai planšeti un integrāciju ar auto.

    Krotow
    26.12.2020 16:30
    Reply to  1852

    MB vieglie auto vienmēr tika orientēti turīgām personām – vidusslāņa augšējam galam un nedaudz augstāk. Šo personu kategorija parasti grib visu tūlīt un gatavu. Pie kam parasti nav tehniski izglītoti. Panelī iebūvēti zvaniņi un bumbiņas ir kāreiz viņiem domāti.

    Kursors.lv
    26.12.2020 17:08
    Reply to  1852

    Kāpēc auto ražotāji gribētu atdot biznesu citiem, ja var nopelnīt paši par viduvēji draņķīgu navigāciju prasot >1000 EUR? :)

    Elektriķis
    26.12.2020 17:25

    Nav tik traki, ir arī labais piemērs: Polestar2.

    Kursors.lv
    26.12.2020 17:29
    Reply to  Elektriķis

    Es vairāk biju domājis par īstiem autoražotājiem, kas tomēr var atļauties paši uzražot savus auto :) Neviens normāls autoražotājs aiz laba prāta savos produktos tik dziļi nelaidīs nekādus Google vai citus tehnoloģiju grandus.

    Elektriķis
    26.12.2020 17:45

    Šo te: “īsti autoražotāji” pastāsti Polestaram :)
    Bet vispār jau novērojums dabā – jo biezāks auto, jo vairāk runā pa telefonu, to turot rokā. Tas pats varētu attiekties uz Tevis pieminēto navigāciju.

    1852
    26.12.2020 17:38

    paņemt tos pašus >1K par interfeisu no auto pircēja, kautko no gadžetu ražotājiem par iespēju un pašiem nemaz neražot garlaicīgās kastītes – izklausās win-win.

    Kursors.lv
    26.12.2020 17:59
    Reply to  1852

    Nereti auto ražotāju multimediju sistēmas ir tik nereāli tizlas, ka tā vien liekas, ka to izstrāde uzticēta kaut kādiem praktikantiem un displeji savākti no noliktavās noputējušiem 10 gadus veciem planšetdatoriem :)

    Elektriķis
    26.12.2020 18:12

    Runājot par “10 gadus veciem planšetdatoriem” jāpiebilst ka komponenšu izvēli iespaido tāda īpašība kā atbilstība “automotive” standartiem, AEC-Q200, ja nemaldos. Var iepētīt, kaut vai Digikey, cik tādu ir un cik tādas maksā.

    Kursors.lv
    26.12.2020 18:26
    Reply to  Elektriķis

    Iespējams, jā. Patērētāju elektronikas grandi mūs ir izlutinājuši ar pieejamiem un augstas kvalitātes displejiem, kā arī glītām lietotāja saskarnēm.

    Reklāma